filtr stożkowy w 1.1 Monowtrysk

Tutaj możecie rozmawiać o wszystkim co jest związane z różnego rodzaju przeróbkami auta.
Awatar użytkownika
Sebek
Peugeot 205 Master
Posty: 4149
Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sebek »

to coś takiego jak u mnie 8) :P
jak sie popieści to się wszystko zmieści
Audi A4 Avant
Honda CBF


Dostęp do części do wszystkich marek!!!

mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Awatar użytkownika
moralez
Peugeot 205 Master
Posty: 4907
Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
Numer Gadu-gadu: 2955602
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: moralez »

grzechuuu205 pisze: bezpieczniki co są z przodu w tym czarnym czymś tez lekko w prawo przesunełem....
mozesz to cos odkrecic obrocic o 180 st przykrecic i wtedy elegancko sie miesci filtr
banita pisze: Ale wy macie problemy -moralez, ma stozek, ktorego ja nie moglem upchnac -Nawet nei o ile pamietam to grubo ponad 20cm x 14 chyba...
ja mam cos takiego
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=115961520

czyli 16 x 15 8)
Ostatnio zmieniony 07 wrz czw, 2006 6:28 pm przez moralez, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Post autor: Banita »

ale wczesniej miales wcisniety tamten :P
Awatar użytkownika
moralez
Peugeot 205 Master
Posty: 4907
Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
Numer Gadu-gadu: 2955602
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: moralez »

Banita pisze:ale wczesniej miales wcisniety tamten :P
mialem cos wiekszego owszem ale nie tam kolo akumulatora tylko w miejscu fabrczynego filtra, a tam to nawet filtr od ciezarowki sie zmiesci :D
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Post autor: Banita »

ale byl od ciezarowki powiadasz? hmm ciekawe czy mozna kupic filtr od wyscigowego truck'a... :twisted:
Awatar użytkownika
grzechuuu205
Maniak
Posty: 1415
Rejestracja: 03 lis czw, 2005 4:09 pm
Posiadany PUG: 1.9 GTI
Numer Gadu-gadu: 2800082
Lokalizacja: Bad Vöslau (Austria), LUBIN (dolny śląsk)

Post autor: grzechuuu205 »

wy tu gadu gadu widze... a ja troche przy Pugu posiedziałem i zrobiłem! :)
mysle ze wygląda fajnie, dziwk nadal jest... i wszytko OK... koszt inwestycji: 22zł :P

pare fotek tego "czegoś" :

Obrazek

Obrazek

oraz zrobiłem takie coś: (kupiłem izolacje do rur i ją tak połowicznie filtr owinełem (zaizolowałem także tym rure która idzie do chłodnicy pod filtrem)

Obrazek

moze byc ta izolacja na tym filtrze? wydaje mi sie ze nie jest to złe rozwiązanie, biorąc pod uwage to ze maska prawie dotyka filtr jak sie ją zamknie... czyli filtr jest dobrze odizolowany, a do tego jest ta gumowa rura harmonijna wsadzona w przód stożka i wycięty otwór na atrapie...
Największa radość z jazdy GTI - gdy stal pare miesiecy w garazu :) :)
Obrazek
Awatar użytkownika
smug
Uzalezniony
Posty: 551
Rejestracja: 28 maja ndz, 2006 10:21 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Krakow,Bochnia i okolice

Post autor: smug »

Nie do konca chyba dobrze bo filtr powinien zasysac powietrze ze wszystkich stron a Ty go troszke przysloniles od strony silnika.Ale mozliwe ze nie mam o tym zielonego pojecia :P .
Ogulnie bardzo fajnie to wyglada :W
A.I uszczelek sie nie maluje...
Ostatnio zmieniony 07 wrz czw, 2006 9:23 pm przez smug, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Heler
Junior
Posty: 299
Rejestracja: 05 lip pn, 2004 9:46 am
Posiadany PUG: Inny, Seat Cordoba
Numer Gadu-gadu: 975861
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Heler »

Grzechu bardzo ladnie:) Chyba sam zrobie taki dolot;D A powiedz jak, zmienila sie jakos praca silnika przez taki dolot czy raczej nie?
Przesiadka do wiekszego i rodzinnego...ale juz sobie obiecalem powrot do 205, tym razem tylko w wersji GTI :D
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Post autor: Banita »

Jezeli juz chcesz cos zolowac, to odizoluj kolektor od filtra a nie filtr od kolektora
Awatar użytkownika
grzechuuu205
Maniak
Posty: 1415
Rejestracja: 03 lis czw, 2005 4:09 pm
Posiadany PUG: 1.9 GTI
Numer Gadu-gadu: 2800082
Lokalizacja: Bad Vöslau (Austria), LUBIN (dolny śląsk)

Post autor: grzechuuu205 »

Heler pisze:Grzechu bardzo ladnie:) Chyba sam zrobie taki dolot;D A powiedz jak, zmienila sie jakos praca silnika przez taki dolot czy raczej nie?
nie widze zeby sie na gorsze zmieniła... ładnie chodzi i równo... pojeżdrze to zobacze dokladniej jak z spalaniem itp... ;)

PS. Smug - a jakich uszczelek?:> Banita - ja miałem zamiar odizolowac ciepło silnika od filtra :) ale pomyśle nad twoją uwagą.. ;) pozdr.
Największa radość z jazdy GTI - gdy stal pare miesiecy w garazu :) :)
Obrazek
Awatar użytkownika
smug
Uzalezniony
Posty: 551
Rejestracja: 28 maja ndz, 2006 10:21 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Krakow,Bochnia i okolice

Post autor: smug »

Uszczelke pod pokrywa zaworowa masz pomalowana na srebno....chyba ze takiego koloru byla orginalnie.Ale niewazne....
Ogulnie bardzo fajnie Ci to wyszlo :W
Awatar użytkownika
grzechuuu205
Maniak
Posty: 1415
Rejestracja: 03 lis czw, 2005 4:09 pm
Posiadany PUG: 1.9 GTI
Numer Gadu-gadu: 2800082
Lokalizacja: Bad Vöslau (Austria), LUBIN (dolny śląsk)

Post autor: grzechuuu205 »

ta uszczelka juz taka była jak kupiłem autko... ktos ją pomalował... a ja poprawile tylko góre (pokrywe silnika no i te rury z dolotu)
Największa radość z jazdy GTI - gdy stal pare miesiecy w garazu :) :)
Obrazek
Awatar użytkownika
aule
Uzalezniony
Posty: 611
Rejestracja: 20 wrz wt, 2005 8:38 pm
Posiadany PUG: 205 1,4
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: aule »

Hej
Wyglada super. Powiedz jeszcze jekie sa średnice tych kolanek bo chyba nie 50
Awatar użytkownika
szmergiel
Junior
Posty: 345
Rejestracja: 03 sty pn, 2005 12:55 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: piotrków trybunalski

Post autor: szmergiel »

przepraszam ze tak sie wtrace, ale czy już komuś ten filtr podniósł moc czym moment obrotowy?? czy tylko samopoczucie. z tego co wiem to z dolotem jest jak z wydechem, jego opory sa specialnie dobrane i musza być aby przy pewnych obrotach nastapił rezonans powietrza. cos podobnego ma miejsce w elektryce. chcesz aby na odbiorniku wydzieliła sie maksymalna moc?? dopasuj opór wewnętrzny do zewnętrznego. a jak sie zmieni opór <rezystancie> w dolocie, to chwila rezonansu przejdzie nam na inne obroty, takie np. kiedy silnik nie ma maksymalnego momentu czy mocy, albo w ogóle nigdy nie bedzie rezonansu. zanim mnie opier** to powiem ze swoja wiedze czerpie z artykułu z jakiejsc gazety <nie pamiętam jakiej> gdzie wypowiadali sie profesjonalni tunerzy, i mówili w prost....takie ingerencie jak dolot i wydech mają sens z ingerencjami mechanicznymi w silniku, i muszą byc dokładnie wyliczone. wtedy podniosą osiagi. pozdro i nie atakujcie mnie za mocno za szerzenie herezji :) pozdro!!
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Post autor: Banita »

Banita - ja miałem zamiar odizolowac ciepło silnika od filtra :) ale pomyśle nad twoją uwagą.. ;) pozdr.[/quote]

OK, ale przy okazji izolacji zasloniles pol filtra -daj mu pooddychac

Szmergiel -mowisz o zjawisku falowym, ale w tym silniku to bylby przerost formy nad trescia
ODPOWIEDZ