filtr stożkowy w 1.1 Monowtrysk
- Sebek
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4149
- Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
- Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
to coś takiego jak u mnie
jak sie popieści to się wszystko zmieści
jak sie popieści to się wszystko zmieści
Audi A4 Avant
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
- moralez
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4907
- Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
- Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
- Numer Gadu-gadu: 2955602
- Lokalizacja: Włocławek
- Kontakt:
mozesz to cos odkrecic obrocic o 180 st przykrecic i wtedy elegancko sie miesci filtrgrzechuuu205 pisze: bezpieczniki co są z przodu w tym czarnym czymś tez lekko w prawo przesunełem....
ja mam cos takiegobanita pisze: Ale wy macie problemy -moralez, ma stozek, ktorego ja nie moglem upchnac -Nawet nei o ile pamietam to grubo ponad 20cm x 14 chyba...
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=115961520
czyli 16 x 15
Ostatnio zmieniony 07 wrz czw, 2006 6:28 pm przez moralez, łącznie zmieniany 1 raz.
- grzechuuu205
- Maniak
- Posty: 1415
- Rejestracja: 03 lis czw, 2005 4:09 pm
- Posiadany PUG: 1.9 GTI
- Numer Gadu-gadu: 2800082
- Lokalizacja: Bad Vöslau (Austria), LUBIN (dolny śląsk)
wy tu gadu gadu widze... a ja troche przy Pugu posiedziałem i zrobiłem!
mysle ze wygląda fajnie, dziwk nadal jest... i wszytko OK... koszt inwestycji: 22zł
pare fotek tego "czegoś" :
oraz zrobiłem takie coś: (kupiłem izolacje do rur i ją tak połowicznie filtr owinełem (zaizolowałem także tym rure która idzie do chłodnicy pod filtrem)
moze byc ta izolacja na tym filtrze? wydaje mi sie ze nie jest to złe rozwiązanie, biorąc pod uwage to ze maska prawie dotyka filtr jak sie ją zamknie... czyli filtr jest dobrze odizolowany, a do tego jest ta gumowa rura harmonijna wsadzona w przód stożka i wycięty otwór na atrapie...
mysle ze wygląda fajnie, dziwk nadal jest... i wszytko OK... koszt inwestycji: 22zł
pare fotek tego "czegoś" :
oraz zrobiłem takie coś: (kupiłem izolacje do rur i ją tak połowicznie filtr owinełem (zaizolowałem także tym rure która idzie do chłodnicy pod filtrem)
moze byc ta izolacja na tym filtrze? wydaje mi sie ze nie jest to złe rozwiązanie, biorąc pod uwage to ze maska prawie dotyka filtr jak sie ją zamknie... czyli filtr jest dobrze odizolowany, a do tego jest ta gumowa rura harmonijna wsadzona w przód stożka i wycięty otwór na atrapie...
- smug
- Uzalezniony
- Posty: 551
- Rejestracja: 28 maja ndz, 2006 10:21 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Krakow,Bochnia i okolice
Nie do konca chyba dobrze bo filtr powinien zasysac powietrze ze wszystkich stron a Ty go troszke przysloniles od strony silnika.Ale mozliwe ze nie mam o tym zielonego pojecia .
Ogulnie bardzo fajnie to wyglada
A.I uszczelek sie nie maluje...
Ogulnie bardzo fajnie to wyglada
A.I uszczelek sie nie maluje...
Ostatnio zmieniony 07 wrz czw, 2006 9:23 pm przez smug, łącznie zmieniany 1 raz.
- grzechuuu205
- Maniak
- Posty: 1415
- Rejestracja: 03 lis czw, 2005 4:09 pm
- Posiadany PUG: 1.9 GTI
- Numer Gadu-gadu: 2800082
- Lokalizacja: Bad Vöslau (Austria), LUBIN (dolny śląsk)
nie widze zeby sie na gorsze zmieniła... ładnie chodzi i równo... pojeżdrze to zobacze dokladniej jak z spalaniem itp...Heler pisze:Grzechu bardzo ladnie:) Chyba sam zrobie taki dolot;D A powiedz jak, zmienila sie jakos praca silnika przez taki dolot czy raczej nie?
PS. Smug - a jakich uszczelek?:> Banita - ja miałem zamiar odizolowac ciepło silnika od filtra ale pomyśle nad twoją uwagą.. pozdr.
- grzechuuu205
- Maniak
- Posty: 1415
- Rejestracja: 03 lis czw, 2005 4:09 pm
- Posiadany PUG: 1.9 GTI
- Numer Gadu-gadu: 2800082
- Lokalizacja: Bad Vöslau (Austria), LUBIN (dolny śląsk)
- szmergiel
- Junior
- Posty: 345
- Rejestracja: 03 sty pn, 2005 12:55 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: piotrków trybunalski
przepraszam ze tak sie wtrace, ale czy już komuś ten filtr podniósł moc czym moment obrotowy?? czy tylko samopoczucie. z tego co wiem to z dolotem jest jak z wydechem, jego opory sa specialnie dobrane i musza być aby przy pewnych obrotach nastapił rezonans powietrza. cos podobnego ma miejsce w elektryce. chcesz aby na odbiorniku wydzieliła sie maksymalna moc?? dopasuj opór wewnętrzny do zewnętrznego. a jak sie zmieni opór <rezystancie> w dolocie, to chwila rezonansu przejdzie nam na inne obroty, takie np. kiedy silnik nie ma maksymalnego momentu czy mocy, albo w ogóle nigdy nie bedzie rezonansu. zanim mnie opier** to powiem ze swoja wiedze czerpie z artykułu z jakiejsc gazety <nie pamiętam jakiej> gdzie wypowiadali sie profesjonalni tunerzy, i mówili w prost....takie ingerencie jak dolot i wydech mają sens z ingerencjami mechanicznymi w silniku, i muszą byc dokładnie wyliczone. wtedy podniosą osiagi. pozdro i nie atakujcie mnie za mocno za szerzenie herezji pozdro!!