filtr stożkowy w 1.1 Monowtrysk

Tutaj możecie rozmawiać o wszystkim co jest związane z różnego rodzaju przeróbkami auta.
Awatar użytkownika
Sebek
Peugeot 205 Master
Posty: 4149
Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sebek »

za lampą wcale nie jest dużo powietrza chyba że miałeś bite auto i masz takie szpary :)
a wielu autach widziałem pozakładane stozki ale jakichś puszek na dodatkowe powietrze w żadnym z nich nie widziałem 8) więc to chyba jakaś innowacyjna koncepcja
fakt faktem że podrożał ten kawałek polerowanego metalu ale ja miałem go zdecydowanie taniej wiec nie będe narzekał, bo jak kto lubi
a ciepłe powietrze jest zawsze pod maską, a więc zawsze szkodzi
Audi A4 Avant
Honda CBF


Dostęp do części do wszystkich marek!!!

mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Awatar użytkownika
aule
Uzalezniony
Posty: 611
Rejestracja: 20 wrz wt, 2005 8:38 pm
Posiadany PUG: 205 1,4
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: aule »

Ja sie jeszcze odważę chociaż to dopiero początek zmian w tym temacie :twisted:
Załączniki
dolot3.jpg
dolot3.jpg (113.08 KiB) Przejrzano 6244 razy
Awatar użytkownika
moralez
Peugeot 205 Master
Posty: 4907
Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
Numer Gadu-gadu: 2955602
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: moralez »

Sebek pisze:za lampą wcale nie jest dużo powietrza chyba że miałeś bite auto i masz takie szpary :)
to ciekawe jakim cudem w gti stozek w tym miejscu jak najbardziej spelnia swoja role, pewnie sila sugestii wlasciciela 8)
Sebek pisze: a wielu autach widziałem pozakładane stozki ale jakichś puszek na dodatkowe powietrze w żadnym z nich nie widziałem 8) więc to chyba jakaś innowacyjna koncepcja
zajzyj do fabrycznego dolotu kazdego samochodu, obudowa filtra powietrza juz jest akumulatorem powietrza 8)

Sebek pisze: fakt faktem że podrożał ten kawałek polerowanego metalu ale ja miałem go zdecydowanie taniej wiec nie będe narzekał, bo jak kto lubi
a ciepłe powietrze jest zawsze pod maską, a więc zawsze szkodzi
pewnie, nie wazne gdzie jest stozek zalozony, cieple powietrze i tak go znajdzie 8)
Awatar użytkownika
grzechuuu205
Maniak
Posty: 1415
Rejestracja: 03 lis czw, 2005 4:09 pm
Posiadany PUG: 1.9 GTI
Numer Gadu-gadu: 2800082
Lokalizacja: Bad Vöslau (Austria), LUBIN (dolny śląsk)

Post autor: grzechuuu205 »

moralez pisze:to jeszcze powiedz co z osiagami
jest lepiej niz ze standardem... wkręca sie fajnie na obroty i jak przy 100km/h na piatce depne gaz to idzie o niebo lepiej :) - czyli jestem zadowolony :)

aule pisze:Ja sie jeszcze odważę chociaż to dopiero początek zmian w tym temacie :twisted:
no widze ze sie rozpedasz ;) a co to daje ta zmiana? hm..? serio pytam... cos sie poprawiło czy jak?



a jeżeli chodzi o izolacje to wydaje mi sie ze ta pianka u mnie w zupełności starczy... (ta rura od chłodnicy jest gorąca a pianka nie - czyli spełnia to swoją role) ...
aha.. i mam pytanko jeszcze... jak zrobiłem ten otwor z przodu w atrapie, to sie tak zastanawiam czy by go moze czyms nie zatkac (chodzi mi i jakąś siatke czy cos) - zeby nie wpadało cos tam. i co zrobic aby woda lub błotot (w zimie) tam sie nie dostawało? czym to zrobic? pozdr..
Największa radość z jazdy GTI - gdy stal pare miesiecy w garazu :) :)
Obrazek
Awatar użytkownika
smug
Uzalezniony
Posty: 551
Rejestracja: 28 maja ndz, 2006 10:21 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Krakow,Bochnia i okolice

Post autor: smug »

Aule-mi to przypomina teraz maluchowski gaznik bez tlumika szmerow(czy jakos tak sie to nazywa):P, a Te magnetyzery to sam robiles czy kupiles?One cos daja?
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Post autor: Banita »

Sebek pisze: wielu autach widziałem pozakładane stozki ale jakichś puszek na dodatkowe powietrze w żadnym z nich nie widziałem 8) więc to chyba jakaś innowacyjna koncepcja
zalezy od auta -porownaj pojemnosc kolektora gti i tu3 i jak myslisz, czemu do gti sie nie stosuje dodatkowego akumulatora, a w tu3 warto?
8)
Awatar użytkownika
Sebek
Peugeot 205 Master
Posty: 4149
Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sebek »

moralez nie chce mi się tu prawić dywagacji ale najlepiej jak nasze silniczki po prostu spotkają się na światłach i się okaże czy ta puszka na dodatkowe powietrze wystarczy 8) :lol:

i nie piszcie mi ze za lampa jest więcej powietrza niż przez otwór w grilu i rurę 75mm która jest połączona ze stożkiem bo to jakiś przekrój jest a nie pare szpar przy lampie 8)

pozdro wariaci z Włocławka :P :wink:
Audi A4 Avant
Honda CBF


Dostęp do części do wszystkich marek!!!

mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Awatar użytkownika
aule
Uzalezniony
Posty: 611
Rejestracja: 20 wrz wt, 2005 8:38 pm
Posiadany PUG: 205 1,4
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: aule »

Jak znajdę czas to zrobie dokładne testy tego mojego wynalazku.

Wybiorę sobie miejsce i raz się przejadę z oryginalnym dolotem a raz ze zmodyfikowanym.

Nigdy jeszcze tak nie robiłem więc konkretnej różnicy (ilość sek. do 100) nie badałem.

Jest za to, odczucie jepszego wkręcania się na obroty i przyśpieszania na średnich obrotach (nie mam obrotomierza więc nie powiem od ilu obrotów zaczyna byc lepiej )

Narazie zastanawiam sie nad filtrem i rozązaniem problemu podwieszenia lub zamocowania nowego dolotu, bo trzymanie go tylko na zacisku na gaźniku nie ma sensu bo odpadnie.
Awatar użytkownika
Sebek
Peugeot 205 Master
Posty: 4149
Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sebek »

różnica jest bo silniczek łatwiej powietrze dostaje
Audi A4 Avant
Honda CBF


Dostęp do części do wszystkich marek!!!

mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Awatar użytkownika
grzechuuu205
Maniak
Posty: 1415
Rejestracja: 03 lis czw, 2005 4:09 pm
Posiadany PUG: 1.9 GTI
Numer Gadu-gadu: 2800082
Lokalizacja: Bad Vöslau (Austria), LUBIN (dolny śląsk)

Post autor: grzechuuu205 »

hmmm czyżbym znowu coś mial zmieniac? :twisted: 8)7

Dodano po 2 minutach:

a coz tym otworem w atrapie jezeli bede jechał w deszczu? nie naleci ma tam wody? moze czyms to zabezpieczyc? ktos cos wie? :P
Największa radość z jazdy GTI - gdy stal pare miesiecy w garazu :) :)
Obrazek
Awatar użytkownika
Sebek
Peugeot 205 Master
Posty: 4149
Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sebek »

ja mam wstawioną siatkę żeby mi jakies grubsze liście nie wlatywały
Audi A4 Avant
Honda CBF


Dostęp do części do wszystkich marek!!!

mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Post autor: Banita »

Sebek pisze: i nie piszcie mi ze za lampa jest więcej powietrza niż przez otwór w grilu i rurę 75mm która jest połączona ze stożkiem bo to jakiś przekrój jest a nie pare szpar przy lampie 8)
pokaz mi gdzie jest napisane, ze wiecej 8)

nie kazdy chce jezdzic samochodem z wielkim otworem chlonnym, ktory roznicy specjalnie duzej nie robi :wink:

chociaz moze w 1.4 to jest niezbedne :twisted:
Awatar użytkownika
Sebek
Peugeot 205 Master
Posty: 4149
Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sebek »

nie nie jest niezbędne ale lepiej jak płynie przez niego chłodne powietrze a wcale go nie widać

zresztą jak dobrze pójdzie to w następnym tygoniu bedzie stał obok 1.9 :twisted: 8) ale nie chce zapeszać
Audi A4 Avant
Honda CBF


Dostęp do części do wszystkich marek!!!

mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Awatar użytkownika
moralez
Peugeot 205 Master
Posty: 4907
Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
Numer Gadu-gadu: 2955602
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: moralez »

Sebek pisze:moralez nie chce mi się tu prawić dywagacji ale najlepiej jak nasze silniczki po prostu spotkają się na światłach i się okaże czy ta puszka na dodatkowe powietrze wystarczy 8) :lol:
zaloz jeszcze zywkly walek to pogadamy 8)
Sebek pisze: i nie piszcie mi ze za lampa jest więcej powietrza niż przez otwór w grilu i rurę 75mm która jest połączona ze stożkiem bo to jakiś przekrój jest a nie pare szpar przy lampie 8)
wez pod uwage ze spora czesc tego otworu po zamknieciu maski jest zaslonieta przez nia i szczebelek grila 8), w sumie wychodzi pare szczelin :D

a i tak na koniec... krotki dolot wplywa na wzrost mocy, wydluzanie(zwiekszanie pojemnosci) zwieksza moment obrotowy. Mi szczegolnie nie zalezy na przyroscie 1,23 KM bo i tak moc maksymalna w dupowozie wykorzystuje sie rzadko, a moment obrotowy zawsze sie przyda w kazdej ilosci 8)
stad puszka... :twisted:
Awatar użytkownika
grzechuuu205
Maniak
Posty: 1415
Rejestracja: 03 lis czw, 2005 4:09 pm
Posiadany PUG: 1.9 GTI
Numer Gadu-gadu: 2800082
Lokalizacja: Bad Vöslau (Austria), LUBIN (dolny śląsk)

Post autor: grzechuuu205 »

a ja musze przyznac ze moment obrotowy mi przybył... :) jest bardziej elastyczny treraz niz wczesniej... wiec zadanie spełnione :P
Największa radość z jazdy GTI - gdy stal pare miesiecy w garazu :) :)
Obrazek
ODPOWIEDZ