Strona 1 z 2

Co wybrać???

: 24 mar śr, 2004 3:42 pm
autor: BubuPN
Mam zamiar zmienić tłumik w moim autku. W związku z tym mam pytanko. Co byście bardziej polecali - KM czy Ulter??

: 24 mar śr, 2004 4:47 pm
autor: madafaka
słyszałem że KM to straszne ścierwo, nawet w sklepie sprzedającym KM to powiedzieli!!

: 24 mar śr, 2004 4:55 pm
autor: BubuPN
a uzasadnili to w jakiś sposób??

: 24 mar śr, 2004 9:03 pm
autor: Archenar
na pewno chcesz sportowy tłumik ?? .. lubisz jak Cię głowa boli?? :) osobiście nie polecam takiego rozwiążania ..co najwyżej ładna ozdobna końcówka

: 24 mar śr, 2004 9:05 pm
autor: BubuPN
jestem tego całkowicie pewien no i świadom, że auto będzie nieco hmm... głosniejsze niż normalnie

: 24 mar śr, 2004 11:50 pm
autor: ZoNNk
madafaka pisze:słyszałem że KM to straszne ścierwo, nawet w sklepie sprzedającym KM to powiedzieli!!
straszne ścierwo wiem bo mam podobno model turbo (taki ala mugen) jest znośny a ten chyba ma mav to moze cos powie

: 25 mar czw, 2004 12:22 am
autor: HERO
co do KM to macie racje że to nic dobrego , Jak dobrze sie przyjżysz to zwykly kawał tłumika środkowego, przelotowego od jakiegos auta , prawdopodobnie poloneza ,pomalowany czarna farbą (wątpie by była odporna na temperaturę) która poprostu od razy sie złuszczy, do tego końcówka , tez wydaje mi się że raczej ten metal koło rury ze stali kwasoodpornej nawet nie leżał (kawał gaz ryry ochromowanej ). Wszystko ozdobione jakąś bamberską naklejką o jaskrawych kolorach, jakby wszyscy mieli ogladac twoje auto nie z boku , czy od przodu , tylko od dołu jak. To chyba po to by mechanik miał na co patrzec jak ci grzebie od spodu (ja na swoim "sportowym" tłumiku nakleje goła panienkę i powiem ze kupiłem tłumik za 2500 zł i podwyższa moc o 150 KM -hehehe)

: 25 mar czw, 2004 12:36 am
autor: ZoNNk
HERO pisze:co do KM to macie racje że to nic dobrego , Jak dobrze sie przyjżysz to zwykly kawał tłumika środkowego, przelotowego od jakiegos auta , prawdopodobnie poloneza ,pomalowany czarna farbą (wątpie by była odporna na temperaturę) która poprostu od razy sie złuszczy, do tego końcówka , tez wydaje mi się że raczej ten metal koło rury ze stali kwasoodpornej nawet nie leżał (kawał gaz ryry ochromowanej ). Wszystko ozdobione jakąś bamberską naklejką o jaskrawych kolorach, jakby wszyscy mieli ogladac twoje auto nie z boku , czy od przodu , tylko od dołu jak. To chyba po to by mechanik miał na co patrzec jak ci grzebie od spodu (ja na swoim "sportowym" tłumiku nakleje goła panienkę i powiem ze kupiłem tłumik za 2500 zł i podwyższa moc o 150 KM -hehehe)
końcowka jest 1 klasa z kwasowy

: 25 mar czw, 2004 2:00 am
autor: ariel
Ulter ma chyba jakieś promocje teraz.... Ewentualnie tłumiki Vega Sport... polecam, jakby ktoś chciał to namiary na priv...

: 25 mar czw, 2004 2:11 am
autor: BubuPN
no tak się właśnie zastanawiam nad tymi Ulterami póki jest promocja, a co do Vegi to jakiś namiar też byłby mile widziany :)

: 25 mar czw, 2004 3:29 am
autor: WINKiel
Ja mam Ultera i na trasie mam ochote go wurzucic do pierwszego lepszego smietnika, ale do miasta jest miodzio ;)

: 25 mar czw, 2004 10:34 am
autor: BubuPN
w sensie, że hałasuje na trasie??

: 25 mar czw, 2004 1:50 pm
autor: adidj
no musze napisac ze kupilem niedawno KM i wcale nie jest tak glosno fakt ze mam ten najmniejszy 76 mm koncówka i moge powiedziec ze jezeki chodzi na wolnych to dzwiek prawie jak orginalny tlumik jak sie rusza i tak do 60 - 70 km/h mruczy bardzo przyjemnie ale pozniej tez sie wycisza i moin zdaniem glosnosc tlumikow KM zalezy chyba od rodzaju tej koncówki bo wielkoscia puszki i bebechami sa one podobne lub takie same :?: :D w koncu zaden z nich to nie REMUS BOSI lub SEBRING

: 26 mar pt, 2004 1:09 am
autor: ariel
heh... to zobaczysz adi jak ci się przepali trochę w środku tłumik jak będzie wył.... i może nawet, jak czesto sie zdarza - wypluwał blaszki ze srodka...

: 26 mar pt, 2004 8:50 am
autor: madafaka
A panowie co powiecie na tłumiki Michele?? Jakiej klasy są to tłumiki?