Zabieram sie do remontu silnika 1.4. Mam pytanie,można jakos niedrogo zwiekszyć jego sprawność , jesli znacie jakieś modyfikacje tego silnika albo wiecie gdzie są jakies materiały na ten temat to piszcie. Nie chce z niego wyciskać nie wiadomo ile koni, ale jak by sie lepiej zbierał niż seria było by miło
jasne, wpisz w SZUKAJ coś na wzór "modyfikacja 1.4" albo "tuning 1.4" i znajdź tematy, w których na postawione przez Ciebie pytanie ktoś komuś odpowiada, że "z gówna bata nie ukręcisz". Fajne forum
If she said "it's Chelsea or me" ... would You miss her?
_________________
Suzuki GSF600S "Barracuda"
Mozna dlubnac glowice, przyrost mocy moze byc podobno nawet o 10-15km... ile dokladnie nie wiem, bo nigdy nikt tego nie mierzyl, ale ludzie sa zadowoleni, i twierdza ze przyrost czuja.
Mozemy taka modyfikacje wykonac, wystarczy glowice wyslac do Nas do Opola.
A co trzeba zrobic?!
Przedewszystkim, zmodyfikowac kanaly ssace i wydechowe, obrobic sfery przy zaworowe, zwiekszyc stopien sprezania, zmodyfikowac sfery przy prowadnicach ssacych, spasowac z kolektorami kanaly, i wszystko dobrze poskladac.
iveras pisze:jasne, wpisz w SZUKAJ coś na wzór "modyfikacja 1.4" albo "tuning 1.4" i znajdź tematy, w których na postawione przez Ciebie pytanie ktoś komuś odpowiada, że "z gówna bata nie ukręcisz". Fajne forum
jak ci nie pasuje to co tu jeszcze robisz?
silnik jak silnik- modyfikacje z gti znajda zastosowanie w tu3m i na odwrot, wiec wystarczy poszukac
Ftr pisze:Zabieram sie do remontu silnika 1.4. Mam pytanie,można jakos niedrogo zwiekszyć jego sprawność , jesli znacie jakieś modyfikacje tego silnika albo wiecie gdzie są jakies materiały na ten temat to piszcie. Nie chce z niego wyciskać nie wiadomo ile koni, ale jak by sie lepiej zbierał niż seria było by miło
FTR jak widzisz zostales "milo powitany"
Nałogowy czytelnikforum... ... i były kierowca wysoko kręconego LWA
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
sorry za OT ... cheatoss zgadza sie .. moze zabrzmi to dobitnie ale KAKTUS chyba tylko tu ludzi traktuje powaznie.
Nawet jak jest FAQ i wiele takich tematow .... jesli ktos jest fanem klubu to siadzie i napisze jesli ma ochote jesli mu sie nie chce klepac to niech nie sledzi tego tematu proste. Server od postow sie nie zapcha.
Jesli ktos np. raz napisze poszukaj bylo tego duzo to reszta postow ironicznych jest zbedna. To tak ogolnie o wielu roznych przypadkach ktore tu byly
Nałogowy czytelnikforum... ... i były kierowca wysoko kręconego LWA
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
no własnie za głowice sie musze zabrać (uszczelniacze do wymiany), lada moment ją zdejmuje, dlatego rzuciłem temat, jak juz bede mial ją w ręku warto cos zrobić zanim złoże motor. Ile by u was kosztował taki manewr. Ja moge mieć ogarnietą czape za jakieś 300zł (planowanie, dotarcie zawrow, polerka kanałow...)
Dodano po 4 minutach:
A no, i dziekuje SPAMEROM za informacje ze na forum jest opcja szukaj, dzieki chłopaki!!!! nie ma to jak prawdziwa pomoc
OK! Dzięki za info, dzisiaj czapa bedzie leżec na stole, chyba sam będę walczył, jak mi coś z tego wyjdzie to będę z siebie dumny, jak coś spartole to trudno, człowiek uczy sie całe życie, szkoda tylko że na własnych błedach . bede dopisywał jak postępy. Dzieki Kaktus