Strona 1 z 2
jak obspawać karoserię?
: 02 paź pn, 2006 7:49 am
autor: Marin205
Witam - kto ma doświadczenie w obspawywaniu karoserii ? - jak to zrobić by poprawić sztyność nadwozia? i dlaczego nie powinno się to robić ciągłym spawem?
Re: jak obspawać karoserię?
: 02 paź pn, 2006 7:52 am
autor: Sebek
Marin205 pisze: i dlaczego nie powinno się to robić ciągłym spawem?
bo bedzie za sztywny i potem znowu się rozejdzie

: 02 paź pn, 2006 8:20 am
autor: d_ARC
Ja również proszę o jak najwięcej informacji.
Ostatnio nabyłem klatkę do swego Lwa. Pewnie przerost formy nad treścią, ale pilot odczuwał dyskomfort w trakcie jazdy ze mną

. Jeśli chodzi o wzmocnienie budy pod mocowanie muf to info jest w sieci. Ale będę wdzięczny o jakiś schemat gdzie (newralgiczne miejsca) i jak obspawać całą budę. Wielkie thx.
: 02 paź pn, 2006 9:04 am
autor: Sebek
z ciekawości spytam gdzie kupiłeś klatke i ile Cię kosztowała

: 02 paź pn, 2006 9:06 am
autor: Marin205
HA - gdzie kupiłeś Lwa - są pod ochroną !!!!!!
: 02 paź pn, 2006 9:31 am
autor: mi

:):)
btw - reż będę obspawywał mojego, ale najpewniej będzie to robił gość, który to i owo już obspawał, więc wie co i jak, oczywiście kontakt mam od kaktusa

: 02 paź pn, 2006 9:33 am
autor: Marin205
a ja miałem pytać - jaką spawarkę kupić?
: 02 paź pn, 2006 1:51 pm
autor: d_ARC
Klatka Peugeot Sport. Kupiłem od kolegi po dobrej cenie. Trochę trzeba ją doprowadzić do ładu bo nie chciało mu się skręcać więc zaspawał a później trzeba było wycinać

Ale mam dostęp do spawaczy, maszyn więc to nie problem.
Ile liczą za obspawanie budy?
: 02 paź pn, 2006 4:47 pm
autor: b182
bude sie spawa spawem przerywanym poniewaz ciągły spaw jak peknie w jednym miejscu to propaguje to dalej i dalej az cały peknie. Jak masz przerywany to pekniecie obejmie tylko ten jeden fragment. No i w sumie duzo taniej to wychodzi, a sztywnosc podobna. A spawa sie wiekszosc połaczeń zgrzewanych. czyli miejsca gdzie łacza sie 2 blachy. Koszty dosc wysokie jesli to robia profesjonalisci mysle ze około 500 zeta (z tym ze bude sam rozbierasz z tapicerek itp.)
: 02 paź pn, 2006 6:36 pm
autor: pki205
byl kiedys (nawet nie raz) podawany link na forum z fotorelacja z budowy rajdowki z 205GTI i tam byly pokazane miejsca spawow, ale i tak lepiej zwrocic sie z tym do kogos kto ma doswiadczenie i sie na tym zna poprostu...
d_ARC pisze:Klatka Peugeot Sport. Kupiłem od kolegi po dobrej cenie. Trochę trzeba ją doprowadzić do ładu bo nie chciało mu się skręcać więc zaspawał a później trzeba było wycinać

Ale mam dostęp do spawaczy, maszyn więc to nie problem.
Ile liczą za obspawanie budy?
hmm pewny jestes ze to Peugeot Sport? pokaz jakies foty
: 02 paź pn, 2006 6:39 pm
autor: Michal gti
: 02 paź pn, 2006 6:43 pm
autor: pki205
wlasnie o ten link mi chodzilo

: 02 paź pn, 2006 7:31 pm
autor: d_ARC
Dzięki za link.
hmm pewny jestes ze to Peugeot Sport? pokaz jakies foty
Skąd pewność... raczej kwestia zaufania

No i dopasowanie wszystkich rur do linii nadwozia (ciężko tak dokładnie powyginać samoróbkę, nieopłacalne), muf do kaształtu progów, mocowania w fabrycznych miejscach (śruby od belki, mocowanie górne przednich pasów). Zresztą razem przymierzaliśmy do 205 Paula, profesjonalna robota
Foty jak będę miał to wrzucę, na razie mgr, a później się doprowadzi do użytku klatkę, odmaluje to i fotki wrzucę.
Kurde z obspawaniem jak się wywiedziałem moc roboty (wybebeszenie wnętrza, wyjęcie silnika, zdzieranie konserwacji) Ech zajęcie na długie zimowe wieczory. Albo poczeka do przyszłego roku i zrobi sie razem z blacharką

Przynajmniej porozbijać się bezkarnie będzie można

: 02 paź pn, 2006 8:25 pm
autor: pki205
Tym bardziej czekam na foty!

: 03 paź wt, 2006 7:58 am
autor: Sebek
też chce zobaczyć
