Aha na fotce widac:
1) Po lewej stronie pojemnik, ktory jest pojemnikiem na syfy z odpowietrzenia skrzyni korbowej. Tak zwana ODMA - nie mam juz problemow z wiecznie brudna przepustnica.
2) Od zbiorniczka wyrownawczego do odbudowy termostatu idzie przewod, orginalnie od zbiorniczka przewod szedl do przepustnicy a od przepustnicy szedl drugi przewod do obudowy termostatu. Bylo to podgrzewanie przepustnicy - zbedny bajer w aucie ktore ma szybko jezdzic.
3) Po prawej stronie brakuje zbiorniczka spriskiwacza, ale zamiast niego wpialem sobie w obieg zbiorniczek ktory orginalnie jest z tylu, tyle ze teraz nie mam spriskiwacza tylnej szyby, ale to tez byl zbedny bajer
4) Jak widac za przepustnica od razu jest przeplywomierz, tak wiec wywalilem z dolotu zaworek dodatkowego powietrza, czyli tzw. ssanie, aby to zrobic musialem takze zaslepic pod kolektorem ssacym otwor, w ktory orginalnie wchodzi jeden przewod.
5) Jak widac z tylu nie ma orginalnej puszki na filtr, i nie ma takze ukladu recyrkulacji spalin - takze zbedny bajer.
6) Po prawej stronie mozna zaobserwowac mocowanie puszki z bezpiecznikami glownymi.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora