Jako ze na forum sporo rajdowcow pewnie ktos temat juz przerabiał. Standardowy magiel do 205 GTI (bez wspomagania) ma dosc duze przelozenie, wiec krecenia kierownica sporo. Alternatywa jest quick-rack albo kombinowanie z przekladnia ze wspomaganiem. Pierwsze rozwiazanie oczywiscie zdecydowanie lepsze (2.5 obrotu lock-to-lock), choc DROGIE - problemem jednak jest dostepnosc. Sprzedaja krotkie przekladnie z tego co wiem Quaife, West Midlands i AB Motorsport - tyle tylko ze jedynie teoretycznie, nie maja na stanie, nie wiadomo czy i kiedy beda, ogolnie kontakt slaby

Jest opcja zalozenia przekladni ze wspomaganiem (bez osprzetu oczywiscie) - tu jednak pare watpliwosci. Po pierwsze czy jest sens? Ktos ma sprawdzone (najlepiej doswiadczalnie

Pozdrawiam,
Paweł

P.S. Wie ktos jak jest "krotka przekladnia kierownicza" po francusku albo niemiecku?
