205 Winner 1.1 Miami Blue
- HideoOSW
- Junior
- Posty: 269
- Rejestracja: 14 lis sob, 2009 3:23 pm
- Posiadany PUG: 205 Winner PTS / 205 GTI
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
205 Winner 1.1 Miami Blue
W końcu zmobilizowałem się żeby zamieścić temat z moim pugiem .
Jako że mój poprzedni Peugeot 205 xs zakończył żywot na złomowisku po kolizji, powoli zacząłem się rozglądać za innym autem, miała być stara Honda Civic 3gen i zrobienie jej jak na tym foto:
ale spóźniłem się i okazja przeszła, rozważałem również kupno Corsy A lub Golfa 1, 2 i zrobienie auta trochę w cult style. Nie żebym lubił siano pod nogami i jakąś mocno pojechaną wiochę, ale mam w domu już z myślą o civic, steffany 14x7 jak na foto wyżej, więc takie plany były kupna auta pod felgi;) które mają rozstaw śrub 4x100. Lubie po prostu stare bryki (youngtimery) nie jestem fanem Golfów;)
Jednak stara miłość nie rdzewieje i padło na kolejną 205. Swoją drogą srebrny Civik 3 gen GT na steffanach ciągle pozostaje w głowie i kiedy nadarzy się okazja kupna dobrego egzemplarza wtedy będzie civic, a 205 pozostanie jako miejski przecinak na codzień.
Wracając do tematu, wybór padł znów na 205, ale nie mógł to być taki pierwszy lepszy 205 z wnętrzem bieda bo bym w nim chyba dostał schizofrenii. Szukałem wersji specjalnej w rozsądnych pieniądzach. No i trafił się Winner z forum po małych przejściach od kolegi Azazela, notabene trafiłem na jego profil jeszcze kiedy jezdziłem XS'em i wtedy już to autko mi się spodobało. Niestety od tamtego czasu kolega miał nim jakąś przygodę i prawy bok został przerysowany. Ale da się wszystko naprawić, autko kupiłem okazyjnie, sama podróż pociągiem z Ostrowa Wlkp. do Ciechanowa trwała wieki, ale w drodze powrotnej nie było żadnych problemów z autkiem, spisało się dzielnie jak na stan w jakim go kupiłem.
Od zawsze podabały mi się również stare rajdówki, np. 205 Rallye. Niestety nie stać mnie zbytnio na kupno Rallye ani tymbardziej na remont i utrzymanie takiego klasyka, więc wybór padł na Winnera który wnętrzem nawiązuje do Rallye, takimi smaczkami jak czarne kubełki z logo Talbot Sport i kierownicą z takim logo, dokładnie takie same jak w Rallye (gdyby ktoś nie wiedział;))
To co wyróżnia ten limitowany model od innych 205 1.1 to zegary z obrotomierzem i prędkościomierz wyskalowany do 180km/h, Felgi 14" Intra.
Buda chyba nigdy poważniejszych dzwonów nie miała oprócz tej przycierki, wszystkie szyby orginalne z 93r. Przebieg tez wydaje się być prawdziwy czyli 155tys km. Auto było sprowadzone z Niemiec w 2009r, tam ponoć trochę stało w jakiejś stodole co niestety odbiło się negatywnie na stanie lakieru, autko jest gdzieniegdzie trochę poobijane.
W aucie było już trochę wkładu zrobione przez Azazela, jak nowe półosie francuskie, nowe tarcze Brembo, nowe łożyska kół SKF, jakieś uszczelki, instalacja pod halogeny, nowe halogeny wessem, stożek, nowy wydech.
Tutaj fotka z ogłoszenia:
A tutaj zaraz po zakupie:
W pugu jest założony stożek i auto ma już fajny dźwięk, ale dopiero po założeniu przelotu z FSO, gra jak pucharówka.
Po zakupie zostały przeze mnie wymienione:
- wahacze nówki Talosa,
- końcówki drążków kierowniczych,
- gumy stabilizatora,
- poduchy MC Personów.
- amortyzatory gazowe przód Monroe sensatrack,
- błotnik prawy,
- kierunkowskaz,
- sprężyny -40 Jamex, (od Robsona)
Opony były zdarte od wewnątrz przez wybite zawieszenie więc po wymianie zawieszenia, wrzuciłem na przód to co miałem w domu czyli 2x Conti Sport 195/40 R14 na tyle były Conti 185/60 R14. To było jeszcze przed zalozeniem amorów i sprężyn, wyglądało to wszystko niezbyt ciekawie (prawie traktor:p) ale przynajmniej jezdził tak do zimy i przeszedl przegląd. Co ciekawe na szerszej oponie o nizszym profilu 2x lzej się kręciło kierownicą niż na oponach 185/60 R14:P
Docelowo będą Opony Yokohama A539 185/50 R14 lub 195/45 r14. Profil 40 jest zdecydowanie za niski, i licznik zawyża dość sporo w górę, mimo to komfort jazdy jak dla mnie był OK, poza przejeżdżaniem przez torowiska i jazdą po dziurawych drogach. Na jakimś słabo oznaczonym remoncie drogi, zgiołem jedną felgę;/ sic
Przed zimą była zrobiona konserwacja całego podwozia.
Do zrobienia pozostają jeszcze hamulce tylne bo słabo hamują. Muszę wymienić wężyki miedziane belki bo przy próbie odkręcenia, zaokrągliły się nakrętki więc najlepiej wymienić komplet wężyków za jednym razem. Autko niestety wygląda niezbyt ciekawie, a to za sprawą pewnego nieuważnego, który wjechał mi w lewe drzwi, cofając na parkingu zakładowym. Podarte są boczki na fotelach, zamierzam zalozyć fotele welurowe z xs'a, a stare poczekają trochę aż odłożę na tapicera. Auto mam zamiar doprowadzić do stanu fabryki, z drobnymi modyfikacjami we wyglądzie, czyli dokładka przód będzie z halogenami, bo klasyczna do tego auta jakoś nie pasuje. Auto będzie cale lakierowane na orginalny kolor MOMY.
Plany:
- Wymienić przedni zderzak,
- Spasować prawy blotnik z drzwiami,
- Nową parę prostych drzwi,
- Podkleić pękniętą dokładkę zderzaka,
- Wyklepać blachę przed tylnimi błotnikami,
- Wymienić amortyzatory tył i poduszki belki,
- Stabilizator przód i tył z XS'a.
- Wymienić ramie wycieraczki tył na taką z Clio,
- Wymienić popielniczkę na nie popękaną,
- Odnowić intry,
- Kupić białe stalówki na zimę,
- Wyspawać bagażnik,
- Wymienić rozrząd,
- Naprawić luzy na drążku,
- Naprawić uszkodzoną manszetę półosi.
- Krótka skrzynia z bratowego rozbitego XS'a,
- Odseparowane głośniki Hertz'a na przód.
- Półeczka bez dziur,
- Włożyć fotele welurowe z mojego starego XS'a.
- Uchylne tylne szyby.
- Naprawić podświetlenie przełączników nagrzewnicy.
- Wywalić tą pseudo drewnianą gałeczkę na orginalną z czerwonym schematem biegów.
Dalsze plany:
- Belka tył GTi lub 309,
- Hamulce wentylowane GTI,
- Wahacze GTI.
- Wywalić halogeny wesem i w ich miejsce żółte Siemy lub Ciebie,
- Oddać orginalne fotele do tapicera,
- Planowanie głowicy przy okazji wymiany uszczelniaczy które trzeba zrobić, lub swap głowicy na MPI, z jakiegoś nowszego autka bądż głowica 1.4 ze 106 XSI + świnka. Plan: około 80koni (szybkie 1.1)
- Wydech kompletny z nierdzewki 2"+ końcowy pucharowy,
- Ewentualnie przejście na gaźniki.
- Czerwone pasy.
Autko od momentu zakupu, czyli prawie rok już u mnie, zrobiło prawie 10 tys km, pali mało, w mieście koło 7 litrów, a w trasie 5.5. Aktualnie jeżdzę na innych felgach, są to jakieś kopie Oz SuperTurissmo 14x6" produkcji Niemieckiej. Ładnie się prezentują na obniżonym aucie. Opony są na nich założone 175/65 R14, plan to dokupić dekielki, przemalować na biało. Z tyłu są podłożone dystanse 5mm.
Intry mam zamiar oddać do prostowania i przemalować na złoty z polerką rantów:).
Niedawno wleciało radio Blaupunkt St. Luis DJ + zmieniarka.
Owiewki szyb Heco.
Aktualne zdjęcia:
Jako że mój poprzedni Peugeot 205 xs zakończył żywot na złomowisku po kolizji, powoli zacząłem się rozglądać za innym autem, miała być stara Honda Civic 3gen i zrobienie jej jak na tym foto:
ale spóźniłem się i okazja przeszła, rozważałem również kupno Corsy A lub Golfa 1, 2 i zrobienie auta trochę w cult style. Nie żebym lubił siano pod nogami i jakąś mocno pojechaną wiochę, ale mam w domu już z myślą o civic, steffany 14x7 jak na foto wyżej, więc takie plany były kupna auta pod felgi;) które mają rozstaw śrub 4x100. Lubie po prostu stare bryki (youngtimery) nie jestem fanem Golfów;)
Jednak stara miłość nie rdzewieje i padło na kolejną 205. Swoją drogą srebrny Civik 3 gen GT na steffanach ciągle pozostaje w głowie i kiedy nadarzy się okazja kupna dobrego egzemplarza wtedy będzie civic, a 205 pozostanie jako miejski przecinak na codzień.
Wracając do tematu, wybór padł znów na 205, ale nie mógł to być taki pierwszy lepszy 205 z wnętrzem bieda bo bym w nim chyba dostał schizofrenii. Szukałem wersji specjalnej w rozsądnych pieniądzach. No i trafił się Winner z forum po małych przejściach od kolegi Azazela, notabene trafiłem na jego profil jeszcze kiedy jezdziłem XS'em i wtedy już to autko mi się spodobało. Niestety od tamtego czasu kolega miał nim jakąś przygodę i prawy bok został przerysowany. Ale da się wszystko naprawić, autko kupiłem okazyjnie, sama podróż pociągiem z Ostrowa Wlkp. do Ciechanowa trwała wieki, ale w drodze powrotnej nie było żadnych problemów z autkiem, spisało się dzielnie jak na stan w jakim go kupiłem.
Od zawsze podabały mi się również stare rajdówki, np. 205 Rallye. Niestety nie stać mnie zbytnio na kupno Rallye ani tymbardziej na remont i utrzymanie takiego klasyka, więc wybór padł na Winnera który wnętrzem nawiązuje do Rallye, takimi smaczkami jak czarne kubełki z logo Talbot Sport i kierownicą z takim logo, dokładnie takie same jak w Rallye (gdyby ktoś nie wiedział;))
To co wyróżnia ten limitowany model od innych 205 1.1 to zegary z obrotomierzem i prędkościomierz wyskalowany do 180km/h, Felgi 14" Intra.
Buda chyba nigdy poważniejszych dzwonów nie miała oprócz tej przycierki, wszystkie szyby orginalne z 93r. Przebieg tez wydaje się być prawdziwy czyli 155tys km. Auto było sprowadzone z Niemiec w 2009r, tam ponoć trochę stało w jakiejś stodole co niestety odbiło się negatywnie na stanie lakieru, autko jest gdzieniegdzie trochę poobijane.
W aucie było już trochę wkładu zrobione przez Azazela, jak nowe półosie francuskie, nowe tarcze Brembo, nowe łożyska kół SKF, jakieś uszczelki, instalacja pod halogeny, nowe halogeny wessem, stożek, nowy wydech.
Tutaj fotka z ogłoszenia:
A tutaj zaraz po zakupie:
W pugu jest założony stożek i auto ma już fajny dźwięk, ale dopiero po założeniu przelotu z FSO, gra jak pucharówka.
Po zakupie zostały przeze mnie wymienione:
- wahacze nówki Talosa,
- końcówki drążków kierowniczych,
- gumy stabilizatora,
- poduchy MC Personów.
- amortyzatory gazowe przód Monroe sensatrack,
- błotnik prawy,
- kierunkowskaz,
- sprężyny -40 Jamex, (od Robsona)
Opony były zdarte od wewnątrz przez wybite zawieszenie więc po wymianie zawieszenia, wrzuciłem na przód to co miałem w domu czyli 2x Conti Sport 195/40 R14 na tyle były Conti 185/60 R14. To było jeszcze przed zalozeniem amorów i sprężyn, wyglądało to wszystko niezbyt ciekawie (prawie traktor:p) ale przynajmniej jezdził tak do zimy i przeszedl przegląd. Co ciekawe na szerszej oponie o nizszym profilu 2x lzej się kręciło kierownicą niż na oponach 185/60 R14:P
Docelowo będą Opony Yokohama A539 185/50 R14 lub 195/45 r14. Profil 40 jest zdecydowanie za niski, i licznik zawyża dość sporo w górę, mimo to komfort jazdy jak dla mnie był OK, poza przejeżdżaniem przez torowiska i jazdą po dziurawych drogach. Na jakimś słabo oznaczonym remoncie drogi, zgiołem jedną felgę;/ sic
Przed zimą była zrobiona konserwacja całego podwozia.
Do zrobienia pozostają jeszcze hamulce tylne bo słabo hamują. Muszę wymienić wężyki miedziane belki bo przy próbie odkręcenia, zaokrągliły się nakrętki więc najlepiej wymienić komplet wężyków za jednym razem. Autko niestety wygląda niezbyt ciekawie, a to za sprawą pewnego nieuważnego, który wjechał mi w lewe drzwi, cofając na parkingu zakładowym. Podarte są boczki na fotelach, zamierzam zalozyć fotele welurowe z xs'a, a stare poczekają trochę aż odłożę na tapicera. Auto mam zamiar doprowadzić do stanu fabryki, z drobnymi modyfikacjami we wyglądzie, czyli dokładka przód będzie z halogenami, bo klasyczna do tego auta jakoś nie pasuje. Auto będzie cale lakierowane na orginalny kolor MOMY.
Plany:
- Wymienić przedni zderzak,
- Spasować prawy blotnik z drzwiami,
- Nową parę prostych drzwi,
- Podkleić pękniętą dokładkę zderzaka,
- Wyklepać blachę przed tylnimi błotnikami,
- Wymienić amortyzatory tył i poduszki belki,
- Stabilizator przód i tył z XS'a.
- Wymienić ramie wycieraczki tył na taką z Clio,
- Wymienić popielniczkę na nie popękaną,
- Odnowić intry,
- Kupić białe stalówki na zimę,
- Wyspawać bagażnik,
- Wymienić rozrząd,
- Naprawić luzy na drążku,
- Naprawić uszkodzoną manszetę półosi.
- Krótka skrzynia z bratowego rozbitego XS'a,
- Odseparowane głośniki Hertz'a na przód.
- Półeczka bez dziur,
- Włożyć fotele welurowe z mojego starego XS'a.
- Uchylne tylne szyby.
- Naprawić podświetlenie przełączników nagrzewnicy.
- Wywalić tą pseudo drewnianą gałeczkę na orginalną z czerwonym schematem biegów.
Dalsze plany:
- Belka tył GTi lub 309,
- Hamulce wentylowane GTI,
- Wahacze GTI.
- Wywalić halogeny wesem i w ich miejsce żółte Siemy lub Ciebie,
- Oddać orginalne fotele do tapicera,
- Planowanie głowicy przy okazji wymiany uszczelniaczy które trzeba zrobić, lub swap głowicy na MPI, z jakiegoś nowszego autka bądż głowica 1.4 ze 106 XSI + świnka. Plan: około 80koni (szybkie 1.1)
- Wydech kompletny z nierdzewki 2"+ końcowy pucharowy,
- Ewentualnie przejście na gaźniki.
- Czerwone pasy.
Autko od momentu zakupu, czyli prawie rok już u mnie, zrobiło prawie 10 tys km, pali mało, w mieście koło 7 litrów, a w trasie 5.5. Aktualnie jeżdzę na innych felgach, są to jakieś kopie Oz SuperTurissmo 14x6" produkcji Niemieckiej. Ładnie się prezentują na obniżonym aucie. Opony są na nich założone 175/65 R14, plan to dokupić dekielki, przemalować na biało. Z tyłu są podłożone dystanse 5mm.
Intry mam zamiar oddać do prostowania i przemalować na złoty z polerką rantów:).
Niedawno wleciało radio Blaupunkt St. Luis DJ + zmieniarka.
Owiewki szyb Heco.
Aktualne zdjęcia:
Ostatnio zmieniony 03 cze ndz, 2012 11:36 pm przez HideoOSW, łącznie zmieniany 5 razy.
1991 GTI [M0TW]
1993 WINNER [M0MY]
1992 XS [P3XY] RIP
1993 WINNER [M0MY]
1992 XS [P3XY] RIP
- scaliburgreg
- Junior
- Posty: 319
- Rejestracja: 11 gru ndz, 2011 4:04 pm
- Posiadany PUG: 205 XS TU3S 88'
- Numer Gadu-gadu: 5932746
- Lokalizacja: Ostrów Wlkp.
Re: 205 Winner 1.1 Miami Blue
Jak ogarniesz bude trzeba zrobić wspólne fotki Winnera z XS'em
- Azazel
- Junior
- Posty: 120
- Rejestracja: 28 sty czw, 2010 10:01 pm
- Posiadany PUG: Winner 1.1
- Numer Gadu-gadu: 4740757
- Lokalizacja: Ciechanów
Re: 205 Winner 1.1 Miami Blue
Super wiedzieć że autko śmiga, będę kontrolował ten projekcik, fajnie wiedzieć że dbasz o furkę Oby służył jeszcze jakieś 205 lat
P.S. Podeślij mi swój adres bo mam jeszcze małą "pozostałość" po tej 205-tce której zapomniałem Ci dać
P.S. Podeślij mi swój adres bo mam jeszcze małą "pozostałość" po tej 205-tce której zapomniałem Ci dać
- cejot
- Forum Admin
- Posty: 3560
- Rejestracja: 23 kwie pn, 2007 1:37 am
- Posiadany PUG: 205 Automatic, 205 El Charro, 205 ...
- Lokalizacja: Warszawa
Re: 205 Winner 1.1 Miami Blue
Fajnie, że Winner jest reanimowany. Patrzę na plany z nadzieją, że nie okaże się to słomianym zapałem.
Pamiętam jak pierwszy raz widziałem to autko w Ciechanowie. Wzbudziło moje zainteresowanie, gdy stało na parkingu. Na chwile się urwałem z pracy by cyknąć fotkę i włożyć kartkę za wycieraczkę.
Nie wiem jaki jest kod lakieru, ale z tego co pamiętam to ten niebieski to nie Miami Blue.
Pamiętam jak pierwszy raz widziałem to autko w Ciechanowie. Wzbudziło moje zainteresowanie, gdy stało na parkingu. Na chwile się urwałem z pracy by cyknąć fotkę i włożyć kartkę za wycieraczkę.
Nie wiem jaki jest kod lakieru, ale z tego co pamiętam to ten niebieski to nie Miami Blue.
- HideoOSW
- Junior
- Posty: 269
- Rejestracja: 14 lis sob, 2009 3:23 pm
- Posiadany PUG: 205 Winner PTS / 205 GTI
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
Re: 205 Winner 1.1 Miami Blue
Kod lakieru to MOMY, a lakier jest zdeka wypłowiały, we wnętrzu jest ciemniejszy...
Chciałbym jak najwięcej zdobyć informacji o Winnerach, bo w sieci jest tego tyle co kot napłakał.
Może ma ktoś jakieś prospekty itp.?
U mnie słomiany zapał jeśli chodzi o auto to nie występuje, jezdzi mi się tym egzemplarzem bardzo dobrze, jedyny problem z jakim boryka się pewnie każdy to $$.
Chciałbym jak najwięcej zdobyć informacji o Winnerach, bo w sieci jest tego tyle co kot napłakał.
Może ma ktoś jakieś prospekty itp.?
U mnie słomiany zapał jeśli chodzi o auto to nie występuje, jezdzi mi się tym egzemplarzem bardzo dobrze, jedyny problem z jakim boryka się pewnie każdy to $$.
1991 GTI [M0TW]
1993 WINNER [M0MY]
1992 XS [P3XY] RIP
1993 WINNER [M0MY]
1992 XS [P3XY] RIP
- cejot
- Forum Admin
- Posty: 3560
- Rejestracja: 23 kwie pn, 2007 1:37 am
- Posiadany PUG: 205 Automatic, 205 El Charro, 205 ...
- Lokalizacja: Warszawa
Re: 205 Winner 1.1 Miami Blue
Zwracam honor M0MY to Miami Blue. Może stanu lakieru mnie zmylił albo Peugeot znów pod jednym kodem miał całą paletę kolorów.HideoOSW pisze:Kod lakieru to MOMY, a lakier jest zdeka wypłowiały, we wnętrzu jest ciemniejszy...
Jakich informacji poszukujesz? Co jak co, ale z informacjami o wersji Winner nie jest tak źle.HideoOSW pisze:Chciałbym jak najwięcej zdobyć informacji o Winnerach, bo w sieci jest tego tyle co kot napłakał.
Może ma ktoś jakieś prospekty itp.?
Może już widziałeś, ale tak na szybko:
http://www.peugeot205.pl/index.php?modu ... pis_winner
http://aebergon.perso.neuf.fr/Peugeot/p ... _92_CH.htm
Z opisu po francusku wynika, że Winner w kolorze Miami Blue występował tylko na zamówienie.
- Para
- Peugeot 205 Master
- Posty: 10182
- Rejestracja: 30 cze pn, 2003 6:31 pm
- Posiadany PUG: najlepszy
- Numer Gadu-gadu: 1559591
- Lokalizacja: Baile Átha Cliath
- Kontakt:
Re: 205 Winner 1.1 Miami Blue
A ja myslalem ze wszystkie Winnery mialy maly szyberdach....
- HideoOSW
- Junior
- Posty: 269
- Rejestracja: 14 lis sob, 2009 3:23 pm
- Posiadany PUG: 205 Winner PTS / 205 GTI
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
Re: 205 Winner 1.1 Miami Blue
Winnery tak jak Rallye miały sztywny dach.
Szyber był w opcji, tak jak ciemne szyby i lakier MIAMI.
A więc mam full opcję w wersji 1.1, poza szybrem.
Lekka buda, w dowodzie pisze tylko 790kg...musiał bym go kiedyś, gdzieś zważyć, ile waży naprawdę.
Ano podstawowe informacje to mam w jednym palcu, te związane z wyposażeniem itd.
Nigdzie w necie nie znalazłem żadnych prospektów Winnera.
I nie mam żadnych informacji ile tych winnerów było, jedynie wiem, że produkowany był w 93r.
Szyber był w opcji, tak jak ciemne szyby i lakier MIAMI.
A więc mam full opcję w wersji 1.1, poza szybrem.
Lekka buda, w dowodzie pisze tylko 790kg...musiał bym go kiedyś, gdzieś zważyć, ile waży naprawdę.
Jakich informacji poszukujesz? Co jak co, ale z informacjami o wersji Winner nie jest tak źle.
Ano podstawowe informacje to mam w jednym palcu, te związane z wyposażeniem itd.
Nigdzie w necie nie znalazłem żadnych prospektów Winnera.
I nie mam żadnych informacji ile tych winnerów było, jedynie wiem, że produkowany był w 93r.
1991 GTI [M0TW]
1993 WINNER [M0MY]
1992 XS [P3XY] RIP
1993 WINNER [M0MY]
1992 XS [P3XY] RIP
- cejot
- Forum Admin
- Posty: 3560
- Rejestracja: 23 kwie pn, 2007 1:37 am
- Posiadany PUG: 205 Automatic, 205 El Charro, 205 ...
- Lokalizacja: Warszawa
Re: 205 Winner 1.1 Miami Blue
Napisz do Marina. On ma setki katalogów. Pewnie Ci zeskanuje albo jak ma powtórke to odsprzeda.
Sent using Tapatalk.
Sent using Tapatalk.
- Para
- Peugeot 205 Master
- Posty: 10182
- Rejestracja: 30 cze pn, 2003 6:31 pm
- Posiadany PUG: najlepszy
- Numer Gadu-gadu: 1559591
- Lokalizacja: Baile Átha Cliath
- Kontakt:
Re: 205 Winner 1.1 Miami Blue
Lub zerknij tutaj http://peugeot205.pl/katalog/205Winner.pdf
- HideoOSW
- Junior
- Posty: 269
- Rejestracja: 14 lis sob, 2009 3:23 pm
- Posiadany PUG: 205 Winner PTS / 205 GTI
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
Re: 205 Winner 1.1 Miami Blue
Lub zerknij tutaj http://peugeot205.pl/katalog/205Winner.pdf
Dzięki Para
1991 GTI [M0TW]
1993 WINNER [M0MY]
1992 XS [P3XY] RIP
1993 WINNER [M0MY]
1992 XS [P3XY] RIP
- HideoOSW
- Junior
- Posty: 269
- Rejestracja: 14 lis sob, 2009 3:23 pm
- Posiadany PUG: 205 Winner PTS / 205 GTI
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
Re: 205 Winner 1.1 Miami Blue
Ostatnio Winnerek zrobił ze mną 700 kilometrowy trip po Kotlinie Kłodzkiej, oraz zachaczyliśmy skalne miasto (Andrspach) w Czechach. Spalił jakoś ze 40 litrów 95. Żadnych przygód nie było, spisał się dzielnie, chociaż miał ciężko pod te górki;)
Góra Ślęża od strony Świdnicy, W drodze do Kłodzka, "Rolniku! Daj Krowie - Krowa Da Tobie" - Kopalnia w Złotym Stoku. Postój w drodze do Kudowy zdrój, niedaleko trasy stu zakrętów. Przejście graniczne niedaleko Starostin, trasa 302>35.
Góra Ślęża od strony Świdnicy, W drodze do Kłodzka, "Rolniku! Daj Krowie - Krowa Da Tobie" - Kopalnia w Złotym Stoku. Postój w drodze do Kudowy zdrój, niedaleko trasy stu zakrętów. Przejście graniczne niedaleko Starostin, trasa 302>35.
1991 GTI [M0TW]
1993 WINNER [M0MY]
1992 XS [P3XY] RIP
1993 WINNER [M0MY]
1992 XS [P3XY] RIP
- RafGentry
- Moderator
- Posty: 6944
- Rejestracja: 06 cze śr, 2007 8:40 pm
- Posiadany PUG: GTI Griffe, GTI LeMans, GTI, CTI, XRD, XS, Indiana, 405 STDT
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: 205 Winner 1.1 Miami Blue
Fajna wycieczka. Dobrze słyszeć, że Winnerek wciąż zwycięża
A trasa, którą przemierzyłeś nie jest obca forumowym obieżyświatom.
Dwa lata temu śmigaliśmy tamtędy podczas tripa do Pragi.
A było to tak: http://forum.peugeot205.pl/viewtopic.ph ... &start=270
A trasa, którą przemierzyłeś nie jest obca forumowym obieżyświatom.
Dwa lata temu śmigaliśmy tamtędy podczas tripa do Pragi.
A było to tak: http://forum.peugeot205.pl/viewtopic.ph ... &start=270
Facebook: https://www.facebook.com/Peugeot205Poland
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
- HideoOSW
- Junior
- Posty: 269
- Rejestracja: 14 lis sob, 2009 3:23 pm
- Posiadany PUG: 205 Winner PTS / 205 GTI
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
Re: 205 Winner 1.1 Miami Blue
Pamiętam ten wasz trip, przyjemnie się czytało relację:) . Następnym razem również odwiedzę Pragę oraz Muzeum Motoryzacji w Mlada Boleslav
1991 GTI [M0TW]
1993 WINNER [M0MY]
1992 XS [P3XY] RIP
1993 WINNER [M0MY]
1992 XS [P3XY] RIP
- Pluto
- Maniak
- Posty: 1615
- Rejestracja: 17 cze śr, 2009 10:33 pm
- Posiadany PUG: Audi A4 Quattro Avant
- Lokalizacja: Lubin
- Kontakt:
Re: 205 Winner 1.1 Miami Blue
I jak podobał się Dolny Śląsk?