205 1,9 GTI 1989

Prezentacje posiadanych 205tek, krótkie opisy, historia i zdjęcia posiadanych samochodów.
jacek
Nowicjusz
Posty: 60
Rejestracja: 22 cze pt, 2012 11:23 pm
Posiadany PUG: 205 1,9 GTI
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Kraków/Wieliczka

Re: 205 1,9 GTI 1989

Post autor: jacek »

Żeby jeszcze za kilka miesięcy przypominał Twojego, ale w obecnym stanie :)
jacek
Nowicjusz
Posty: 60
Rejestracja: 22 cze pt, 2012 11:23 pm
Posiadany PUG: 205 1,9 GTI
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Kraków/Wieliczka

Re: 205 1,9 GTI 1989

Post autor: jacek »

Jest ktoś w stanie podpowiedzieć od czego są te wtyczki albo gdzie powinny być? Są w okolicach akumulatora, a nie widzę nigdzie wolnej żeby wpiąć
Załączniki
IMAG0093.jpg
IMAG0097.jpg
Awatar użytkownika
pawel
Maniak
Posty: 1120
Rejestracja: 06 lis czw, 2003 11:16 pm
Posiadany PUG: 1.9 GTI
Lokalizacja: Włocławek

Re: 205 1,9 GTI 1989

Post autor: pawel »

ta czerwona to wolna a te sztukowane kabelki źółto-niebieskie to raczej samoróba
P205
2mouse
Peugeot 205 Master
Posty: 2043
Rejestracja: 18 lip ndz, 2010 10:29 am
Numer Gadu-gadu: 0

Re: 205 1,9 GTI 1989

Post autor: 2mouse »

Te masy to na pewno mają być w tym miejscu?...
jacek
Nowicjusz
Posty: 60
Rejestracja: 22 cze pt, 2012 11:23 pm
Posiadany PUG: 205 1,9 GTI
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Kraków/Wieliczka

Re: 205 1,9 GTI 1989

Post autor: jacek »

Dzięki :)
Nie wiem, od początku były w tym miejscu i ich nie ruszałem
2mouse
Peugeot 205 Master
Posty: 2043
Rejestracja: 18 lip ndz, 2010 10:29 am
Numer Gadu-gadu: 0

Re: 205 1,9 GTI 1989

Post autor: 2mouse »

jacek pisze:Dzięki :)
Nie wiem, od początku były w tym miejscu i ich nie ruszałem
Ta gruba w czarnej izolacji powinna iść do błotnika, do ory kwadratowej nakrętki, a te dwie w izolacjo żółto-zielonej do skrzyni. Na skrzyni z góry masz dwa otwory M8. W jednym powinna być szpilka. Nakładasz na tą szpilkę. I to jest dosyć istotna masa, bo inaczej nie masz zmasowanego silnika, a co za tym idzie zapłonu. :W
jacek
Nowicjusz
Posty: 60
Rejestracja: 22 cze pt, 2012 11:23 pm
Posiadany PUG: 205 1,9 GTI
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Kraków/Wieliczka

Re: 205 1,9 GTI 1989

Post autor: jacek »

dzięki, poprawię w takim razie :)
jacek
Nowicjusz
Posty: 60
Rejestracja: 22 cze pt, 2012 11:23 pm
Posiadany PUG: 205 1,9 GTI
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Kraków/Wieliczka

Re: 205 1,9 GTI 1989

Post autor: jacek »

Gdzie w pierwszej kolejności szukać przyczyny, że nie pompuje się uszczelka szyberdachu i cały czas jest twarda? Źle mi złożyli, a wolałbym już sam to poprawić żeby nie tracić czasu i żeby było ok. Nie rozbierałem go i nie mam pojęcia jak było.

To jakaś moja część czy dostałem jakiś "gratis"?
Załączniki
IMAG0149.jpg
IMAG0153.jpg
Awatar użytkownika
woocash
Peugeot 205 Master
Posty: 4588
Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
Numer Gadu-gadu: 9752783
Lokalizacja: Katowice

Re: 205 1,9 GTI 1989

Post autor: woocash »

ad 1 - sprawdz jak podpięli wężyki do zaworu klapki szybra

ad2 - uszczelki pyłowe tłoka zacisku hamulcowego?
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
Awatar użytkownika
Filipczak
Junior
Posty: 484
Rejestracja: 25 sty sob, 2014 9:32 pm
Posiadany PUG: Był: GT 1992 1.4, Green 1991 1.4, CTI 1990 1.9, Junior 1987 1.1 Jest: XR 1.1 '91
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Wieliczka/Kraków

Re: 205 1,9 GTI 1989

Post autor: Filipczak »

Ja mialem taki problem z uszczelka jakis czas temu, okazalo sie ze trojnik podcisnienia przy kolektorze dolotowym sie ulamal i podcisnienie nie szlo do szyberdachu, a mimo to caly czas uszczelka byla twarda.
Nie wiem jak to jest rozwiazane przy XU, ale sprawdz ogolne polaczenie podcisnienia w komorze silnika. Po drodze do szyberdachu jest tez chyba kilka takich jednokierunkowych zaworkow, moze ktorys jest zalozony w zla strone? Popatrz tez na zbiornik podcisnienia ktory jest po podszybiem
Awatar użytkownika
woocash
Peugeot 205 Master
Posty: 4588
Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
Numer Gadu-gadu: 9752783
Lokalizacja: Katowice

Re: 205 1,9 GTI 1989

Post autor: woocash »

no tak - a propos szybra - zależy gdzie grzebali ;)
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
jacek
Nowicjusz
Posty: 60
Rejestracja: 22 cze pt, 2012 11:23 pm
Posiadany PUG: 205 1,9 GTI
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Kraków/Wieliczka

Re: 205 1,9 GTI 1989

Post autor: jacek »

Posprawdzam jutro, dzięki :)
Gdzie grzebali niestety nie wiem :wink:
jacek
Nowicjusz
Posty: 60
Rejestracja: 22 cze pt, 2012 11:23 pm
Posiadany PUG: 205 1,9 GTI
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Kraków/Wieliczka

Re: 205 1,9 GTI 1989

Post autor: jacek »

Miałeś rację Woocash co sprawdzić :) W ogóle nie podpięli tam wężyków. Idący od zbiornika był wpięty w uszczelkę drugiego w ogóle nie było. Na szczęście z pomocą Filipczaka udało się ogarnąć :)
Awatar użytkownika
woocash
Peugeot 205 Master
Posty: 4588
Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
Numer Gadu-gadu: 9752783
Lokalizacja: Katowice

Re: 205 1,9 GTI 1989

Post autor: woocash »

Miałeś rację Woocash co sprawdzić


czasem mi się udaje :wink:

a te osłony pyłowe to na tłoczkach masz? ;)
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
jacek
Nowicjusz
Posty: 60
Rejestracja: 22 cze pt, 2012 11:23 pm
Posiadany PUG: 205 1,9 GTI
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Kraków/Wieliczka

Re: 205 1,9 GTI 1989

Post autor: jacek »

Udało się wyjechać po kilku miesiącach, przegląd zrobiony choć jeszcze sporo szczegółów pozostało do dopracowania. Niedługo lepsze zdjęcia i jakieś z składania.
Załączniki
DSC_3322.JPG
DSC_3327.JPG
ODPOWIEDZ