205 1,9 GTI 1989
-
- Nowicjusz
- Posty: 60
- Rejestracja: 22 cze pt, 2012 11:23 pm
- Posiadany PUG: 205 1,9 GTI
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kraków/Wieliczka
Re: 205 1,9 GTI 1989
Żeby jeszcze za kilka miesięcy przypominał Twojego, ale w obecnym stanie
-
- Nowicjusz
- Posty: 60
- Rejestracja: 22 cze pt, 2012 11:23 pm
- Posiadany PUG: 205 1,9 GTI
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kraków/Wieliczka
Re: 205 1,9 GTI 1989
Jest ktoś w stanie podpowiedzieć od czego są te wtyczki albo gdzie powinny być? Są w okolicach akumulatora, a nie widzę nigdzie wolnej żeby wpiąć
- pawel
- Maniak
- Posty: 1120
- Rejestracja: 06 lis czw, 2003 11:16 pm
- Posiadany PUG: 1.9 GTI
- Lokalizacja: Włocławek
Re: 205 1,9 GTI 1989
ta czerwona to wolna a te sztukowane kabelki źółto-niebieskie to raczej samoróba
P205
Re: 205 1,9 GTI 1989
Te masy to na pewno mają być w tym miejscu?...
-
- Nowicjusz
- Posty: 60
- Rejestracja: 22 cze pt, 2012 11:23 pm
- Posiadany PUG: 205 1,9 GTI
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kraków/Wieliczka
Re: 205 1,9 GTI 1989
Dzięki
Nie wiem, od początku były w tym miejscu i ich nie ruszałem
Nie wiem, od początku były w tym miejscu i ich nie ruszałem
Re: 205 1,9 GTI 1989
Ta gruba w czarnej izolacji powinna iść do błotnika, do ory kwadratowej nakrętki, a te dwie w izolacjo żółto-zielonej do skrzyni. Na skrzyni z góry masz dwa otwory M8. W jednym powinna być szpilka. Nakładasz na tą szpilkę. I to jest dosyć istotna masa, bo inaczej nie masz zmasowanego silnika, a co za tym idzie zapłonu.jacek pisze:Dzięki
Nie wiem, od początku były w tym miejscu i ich nie ruszałem
-
- Nowicjusz
- Posty: 60
- Rejestracja: 22 cze pt, 2012 11:23 pm
- Posiadany PUG: 205 1,9 GTI
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kraków/Wieliczka
Re: 205 1,9 GTI 1989
dzięki, poprawię w takim razie
-
- Nowicjusz
- Posty: 60
- Rejestracja: 22 cze pt, 2012 11:23 pm
- Posiadany PUG: 205 1,9 GTI
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kraków/Wieliczka
Re: 205 1,9 GTI 1989
Gdzie w pierwszej kolejności szukać przyczyny, że nie pompuje się uszczelka szyberdachu i cały czas jest twarda? Źle mi złożyli, a wolałbym już sam to poprawić żeby nie tracić czasu i żeby było ok. Nie rozbierałem go i nie mam pojęcia jak było.
To jakaś moja część czy dostałem jakiś "gratis"?
To jakaś moja część czy dostałem jakiś "gratis"?
- woocash
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4588
- Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
- Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
- Numer Gadu-gadu: 9752783
- Lokalizacja: Katowice
Re: 205 1,9 GTI 1989
ad 1 - sprawdz jak podpięli wężyki do zaworu klapki szybra
ad2 - uszczelki pyłowe tłoka zacisku hamulcowego?
ad2 - uszczelki pyłowe tłoka zacisku hamulcowego?
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
- Filipczak
- Junior
- Posty: 484
- Rejestracja: 25 sty sob, 2014 9:32 pm
- Posiadany PUG: Był: GT 1992 1.4, Green 1991 1.4, CTI 1990 1.9, Junior 1987 1.1 Jest: XR 1.1 '91
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Wieliczka/Kraków
Re: 205 1,9 GTI 1989
Ja mialem taki problem z uszczelka jakis czas temu, okazalo sie ze trojnik podcisnienia przy kolektorze dolotowym sie ulamal i podcisnienie nie szlo do szyberdachu, a mimo to caly czas uszczelka byla twarda.
Nie wiem jak to jest rozwiazane przy XU, ale sprawdz ogolne polaczenie podcisnienia w komorze silnika. Po drodze do szyberdachu jest tez chyba kilka takich jednokierunkowych zaworkow, moze ktorys jest zalozony w zla strone? Popatrz tez na zbiornik podcisnienia ktory jest po podszybiem
Nie wiem jak to jest rozwiazane przy XU, ale sprawdz ogolne polaczenie podcisnienia w komorze silnika. Po drodze do szyberdachu jest tez chyba kilka takich jednokierunkowych zaworkow, moze ktorys jest zalozony w zla strone? Popatrz tez na zbiornik podcisnienia ktory jest po podszybiem
- woocash
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4588
- Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
- Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
- Numer Gadu-gadu: 9752783
- Lokalizacja: Katowice
Re: 205 1,9 GTI 1989
no tak - a propos szybra - zależy gdzie grzebali
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
-
- Nowicjusz
- Posty: 60
- Rejestracja: 22 cze pt, 2012 11:23 pm
- Posiadany PUG: 205 1,9 GTI
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kraków/Wieliczka
Re: 205 1,9 GTI 1989
Posprawdzam jutro, dzięki
Gdzie grzebali niestety nie wiem
Gdzie grzebali niestety nie wiem
-
- Nowicjusz
- Posty: 60
- Rejestracja: 22 cze pt, 2012 11:23 pm
- Posiadany PUG: 205 1,9 GTI
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kraków/Wieliczka
Re: 205 1,9 GTI 1989
Miałeś rację Woocash co sprawdzić W ogóle nie podpięli tam wężyków. Idący od zbiornika był wpięty w uszczelkę drugiego w ogóle nie było. Na szczęście z pomocą Filipczaka udało się ogarnąć
- woocash
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4588
- Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
- Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
- Numer Gadu-gadu: 9752783
- Lokalizacja: Katowice
Re: 205 1,9 GTI 1989
Miałeś rację Woocash co sprawdzić
czasem mi się udaje
a te osłony pyłowe to na tłoczkach masz?
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
-
- Nowicjusz
- Posty: 60
- Rejestracja: 22 cze pt, 2012 11:23 pm
- Posiadany PUG: 205 1,9 GTI
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kraków/Wieliczka
Re: 205 1,9 GTI 1989
Udało się wyjechać po kilku miesiącach, przegląd zrobiony choć jeszcze sporo szczegółów pozostało do dopracowania. Niedługo lepsze zdjęcia i jakieś z składania.