SWAP 1.1 -> 1.4
-
- Nowicjusz
- Posty: 80
- Rejestracja: 05 wrz pn, 2016 10:19 am
- Posiadany PUG: różne :)
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
Re: SWAP 1.1 -> 1.4
Wiedziałem, ze kto to zaproponuje
- mlody333
- Uzalezniony
- Posty: 946
- Rejestracja: 23 cze sob, 2012 4:39 pm
- Posiadany PUG: Był 205, 307 jest 106 TU1JP oraz 207 TU5JP4
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kielce
Re: SWAP 1.1 -> 1.4
Najlepiej silnik ze skrzynią, nie ma co się pierdzielić w komorze z jej rozdzielaniem. W górę wychodzi super, praktycznie żadnych problemów. Jedyny jaki możesz mieć to jeżeli nie da się odkręcić podpórki akumulatora, będziesz musiał całość opuścić, obrócić w komorze i wyjąć bokiem. W 2 osoby wykonalne w ciągu 20 minut.szpadliszi pisze:Proste. Pod warunkiem, ze masz jak podnieść bude. w moim garażu po otwarciu maski mam 10 cm do sufitu. Dlatego pytam o wyciąganie górą.
Nie jest to pierwszy silnik, który będę wyciągał. Dlatego pytam czy wygodniej ze skrzynia, czy lepiej odpiąć ją jeszcze w aucie i wyjąć sam blok.
Półosie i tak wyjeżdżają, wszystko idzie do inspekcji.
-
- Nowicjusz
- Posty: 80
- Rejestracja: 05 wrz pn, 2016 10:19 am
- Posiadany PUG: różne :)
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
Re: SWAP 1.1 -> 1.4
Super, no to do północy wyciagniemy
- fila1223
- Uzalezniony
- Posty: 844
- Rejestracja: 12 sty ndz, 2014 8:47 pm
- Posiadany PUG: 205 zenith s16 in progres
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kielce
Re: SWAP 1.1 -> 1.4
to trzymamy kciuki i czekamy na rezultaty
-
- Nowicjusz
- Posty: 80
- Rejestracja: 05 wrz pn, 2016 10:19 am
- Posiadany PUG: różne :)
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
Re: SWAP 1.1 -> 1.4
Eee, melanż nas poniósł - sobota..
-
- Nowicjusz
- Posty: 80
- Rejestracja: 05 wrz pn, 2016 10:19 am
- Posiadany PUG: różne :)
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
Re: SWAP 1.1 -> 1.4
silnik wyciągnięty, kompresję sprawdziłem chińskim urządzeniem, kręcąc rozrusznikiem, ale daje nadzieje:
idąc od strony rozrządu : 8,8/ 8,5 / 8,5 / 8,5
do wymiany idzie cała guma: dekiel, uszczelniacz wału od strony sprzęgła, uszczelka pod miską, uszczelki pod kolektorem dolotowym - coś jeszcze ?
rozrząd wymieniany niedawno i wygląda świetnie, także pompa wody i napinacz, uszczelka pod głowicą trzyma, więc chyba jej również daruje na razie
idąc od strony rozrządu : 8,8/ 8,5 / 8,5 / 8,5
do wymiany idzie cała guma: dekiel, uszczelniacz wału od strony sprzęgła, uszczelka pod miską, uszczelki pod kolektorem dolotowym - coś jeszcze ?
rozrząd wymieniany niedawno i wygląda świetnie, także pompa wody i napinacz, uszczelka pod głowicą trzyma, więc chyba jej również daruje na razie
- jarema205
- Maniak
- Posty: 1068
- Rejestracja: 08 wrz sob, 2012 7:58 pm
- Posiadany PUG: GTI, CJ, XR, XRD, XRD, LOOK
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kielce
Re: SWAP 1.1 -> 1.4
Ktoś wie co tu powinno być podłączone? W starym 1.1 magnet miałem tylko wyjście do podłączenia wężyka od oparów paliwa, w 1.4 bosh są 2 wyjścia.
I jeszcze co powinno iść do przodu?
Byłbym wdzięczny za info i fotki jak to powinno wyglądać
I jeszcze co powinno iść do przodu?
Byłbym wdzięczny za info i fotki jak to powinno wyglądać
XR in PROGRESS
- KrakerSx
- Uzalezniony
- Posty: 624
- Rejestracja: 09 kwie śr, 2008 1:39 pm
- Posiadany PUG: 205 Roland Garros 92'
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: SWAP 1.1 -> 1.4
Jak dobrze kojarzę to :jarema205 pisze:Ktoś wie co tu powinno być podłączone? W starym 1.1 magnet miałem tylko wyjście do podłączenia wężyka od oparów paliwa, w 1.4 bosh są 2 wyjścia.
I jeszcze co powinno iść do przodu?
Byłbym wdzięczny za info i fotki jak to powinno wyglądać
Na 1 zdjęciu pod cienki króciec idzie tzw potocznie UFO, na gruby opary paliwa
Na 2 zdjęciu zaślepić
http://www.KrakerSx.peugeot205.pl
Roland Garros 92'
Roland Garros 92'
- mlody333
- Uzalezniony
- Posty: 946
- Rejestracja: 23 cze sob, 2012 4:39 pm
- Posiadany PUG: Był 205, 307 jest 106 TU1JP oraz 207 TU5JP4
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kielce
Re: SWAP 1.1 -> 1.4
Jarema masz telefon to pytaj. Fotografowałem kilka rzeczy dla wspomożenia pamięci.
grubszy krociec z tyłu wtrysku idzie do elektrozaworu otwierającego/zamakającego przewód prowadzący do filtra węglowego oparów paliwa (czarna puszka na lewym nadkolu) węższy do tzw. ufo. Elektrozawór to szary element, podłączasz go do wiązki wtyczką 2 pinową
grubszy krociec z tyłu wtrysku idzie do elektrozaworu otwierającego/zamakającego przewód prowadzący do filtra węglowego oparów paliwa (czarna puszka na lewym nadkolu) węższy do tzw. ufo. Elektrozawór to szary element, podłączasz go do wiązki wtyczką 2 pinową