mam pytanie odnosnie sily jaka trzeba miec w lapach a zeby mozna bylo krecic kierwonica przy 1,9 GTI bez wspomagania.
mam wrazenie ze chodzi to u mnie dosyc ciezko. mialem tez kiedys Looka i tam kierownica chodzila znacznie lzej.
Po podniesieniu przodu tak aby kola nie dotykaly podloza to ma sie juz wrazenie ze ruch kierownica wcale nie jest taki utrudniony.
Czy to normalne w GTI?
PS. zauwazylem tez ze mam zniszczona oslonke na maglownicy. i zastanawiam sie na kupne nowej (nie oryginalnej) lecz niewiem czy moze bardziej sie zainteresowac regenerowana uzywka?
pozdrawiam!
Największa radość z jazdy GTI - gdy stal pare miesiecy w garazu
Krzyżak i łożyska amortyzatorów są najczęstszą przyczyną oporów.
Magiel najlepiej kupić nowy. Regeneracja używki ogranicza się do wymiany tulejek i gum, a to nie zawsze załatwia problemy.
Jest Ci smutno? Jest Ci źle? Wsiądź do puga, przejedź się!
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko https://www.facebook.com/205renovation/
fila1223 pisze:Zapsikaj krzyżaka przy maglu olejem do łańcuchów mogl ci sie zatrzeć
Jak zacznie lzej chodzic to wymien krzyżaka
O krzyżak to chodzi ci o ten co jest tuż przed wejściem do kabiny pasażerskiej? Jeżeli chodzi o ten to jest on u mnie dosyć mocno zaolejony bo mi raz uszczelka puściła jakas puściła.
Największa radość z jazdy GTI - gdy stal pare miesiecy w garazu
no ja zmieniłem silnik z 1.1 na 2.0 s16 ale tak dawno jeździłem tym samochodem że ciężko mi wyczuć różnice
Plus zmieniłem łożyska amorów,maglownice i krzyżaka na nowe
Miałem porównanie 1.4 na oponach 165 do 1,9 na oponach 195. Obydwa auta z nowymi łożyskami, krzyżakami itp. W 1.4 leciutko jak ze wspomaganiem, w 1,9 nieco ciężej ale bez siłowni
Jest Ci smutno? Jest Ci źle? Wsiądź do puga, przejedź się!
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko https://www.facebook.com/205renovation/
Jest Ci smutno? Jest Ci źle? Wsiądź do puga, przejedź się!
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko https://www.facebook.com/205renovation/
znalazlem na roznych stronach maglownice roznych firm. M.in.
TRW
MAPCO
BÖLK
GENERAL RICAMBI
ktora warto kupic i zamontowac? wiadomo ze sa roznice w cenie...
zauwazylem ze sa rowniez rozne koncowki (kwadrat itp.) jak moge sprawdzic (nie mam dostepu do auta), a chce juz zamowic, aby moc zamontowac jak juz do auta dostep bede mial - jaka koncowka bedzie u mnie potrzebna.
czy przekladnie byly takie same w 1,6 i 1,9 z roznymi mocami?
Inne dane, ktore moglibyscie ewentualnie potwierdzic:
Dlugosc calkowita to 1120mm
a koncowki drazkow maja miec wew. gwint M14x1,5
pozdrawiam!
Największa radość z jazdy GTI - gdy stal pare miesiecy w garazu