SWAP 1.1 -> 1.4

Dyskusje na temat serwisowania, naprawiania oraz modyfikowania silnikow typu TU.
szpadliszi
Nowicjusz
Posty: 80
Rejestracja: 05 wrz pn, 2016 10:19 am
Posiadany PUG: różne :)
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki

Re: SWAP 1.1 -> 1.4

Post autor: szpadliszi »

Wiedziałem, ze kto to zaproponuje :)
Awatar użytkownika
mlody333
Uzalezniony
Posty: 946
Rejestracja: 23 cze sob, 2012 4:39 pm
Posiadany PUG: Był 205, 307 jest 106 TU1JP oraz 207 TU5JP4
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Kielce

Re: SWAP 1.1 -> 1.4

Post autor: mlody333 »

szpadliszi pisze:Proste. Pod warunkiem, ze masz jak podnieść bude. w moim garażu po otwarciu maski mam 10 cm do sufitu. Dlatego pytam o wyciąganie górą.

Nie jest to pierwszy silnik, który będę wyciągał. Dlatego pytam czy wygodniej ze skrzynia, czy lepiej odpiąć ją jeszcze w aucie i wyjąć sam blok.

Półosie i tak wyjeżdżają, wszystko idzie do inspekcji.
Najlepiej silnik ze skrzynią, nie ma co się pierdzielić w komorze z jej rozdzielaniem. W górę wychodzi super, praktycznie żadnych problemów. Jedyny jaki możesz mieć to jeżeli nie da się odkręcić podpórki akumulatora, będziesz musiał całość opuścić, obrócić w komorze i wyjąć bokiem. W 2 osoby wykonalne w ciągu 20 minut.
szpadliszi
Nowicjusz
Posty: 80
Rejestracja: 05 wrz pn, 2016 10:19 am
Posiadany PUG: różne :)
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki

Re: SWAP 1.1 -> 1.4

Post autor: szpadliszi »

Super, no to do północy wyciagniemy :)
Awatar użytkownika
fila1223
Uzalezniony
Posty: 844
Rejestracja: 12 sty ndz, 2014 8:47 pm
Posiadany PUG: 205 zenith s16 in progres
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Kielce

Re: SWAP 1.1 -> 1.4

Post autor: fila1223 »

to trzymamy kciuki i czekamy na rezultaty :D
szpadliszi
Nowicjusz
Posty: 80
Rejestracja: 05 wrz pn, 2016 10:19 am
Posiadany PUG: różne :)
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki

Re: SWAP 1.1 -> 1.4

Post autor: szpadliszi »

Eee, melanż nas poniósł - sobota..
szpadliszi
Nowicjusz
Posty: 80
Rejestracja: 05 wrz pn, 2016 10:19 am
Posiadany PUG: różne :)
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki

Re: SWAP 1.1 -> 1.4

Post autor: szpadliszi »

silnik wyciągnięty, kompresję sprawdziłem chińskim urządzeniem, kręcąc rozrusznikiem, ale daje nadzieje:

idąc od strony rozrządu : 8,8/ 8,5 / 8,5 / 8,5

do wymiany idzie cała guma: dekiel, uszczelniacz wału od strony sprzęgła, uszczelka pod miską, uszczelki pod kolektorem dolotowym - coś jeszcze ?

rozrząd wymieniany niedawno i wygląda świetnie, także pompa wody i napinacz, uszczelka pod głowicą trzyma, więc chyba jej również daruje na razie
Awatar użytkownika
jarema205
Maniak
Posty: 1068
Rejestracja: 08 wrz sob, 2012 7:58 pm
Posiadany PUG: GTI, CJ, XR, XRD, XRD, LOOK
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Kielce

Re: SWAP 1.1 -> 1.4

Post autor: jarema205 »

Ktoś wie co tu powinno być podłączone? W starym 1.1 magnet miałem tylko wyjście do podłączenia wężyka od oparów paliwa, w 1.4 bosh są 2 wyjścia.
I jeszcze co powinno iść do przodu?
Byłbym wdzięczny za info i fotki jak to powinno wyglądać :)
Załączniki
20891462_1612355508796375_160251502_n.jpg
20863773_1612355482129711_1603875458_n.jpg
20840525_1612355378796388_1267047599_n.jpg
20840445_1612355438796382_356557198_n.jpg
20839586_1612355432129716_1845977422_n.jpg
XR in PROGRESS :D
Awatar użytkownika
KrakerSx
Uzalezniony
Posty: 624
Rejestracja: 09 kwie śr, 2008 1:39 pm
Posiadany PUG: 205 Roland Garros 92'
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: SWAP 1.1 -> 1.4

Post autor: KrakerSx »

jarema205 pisze:Ktoś wie co tu powinno być podłączone? W starym 1.1 magnet miałem tylko wyjście do podłączenia wężyka od oparów paliwa, w 1.4 bosh są 2 wyjścia.
I jeszcze co powinno iść do przodu?
Byłbym wdzięczny za info i fotki jak to powinno wyglądać :)
Jak dobrze kojarzę to :
Na 1 zdjęciu pod cienki króciec idzie tzw potocznie UFO, na gruby opary paliwa
Na 2 zdjęciu zaślepić :D
Awatar użytkownika
mlody333
Uzalezniony
Posty: 946
Rejestracja: 23 cze sob, 2012 4:39 pm
Posiadany PUG: Był 205, 307 jest 106 TU1JP oraz 207 TU5JP4
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Kielce

Re: SWAP 1.1 -> 1.4

Post autor: mlody333 »

Jarema masz telefon to pytaj. Fotografowałem kilka rzeczy dla wspomożenia pamięci.
grubszy krociec z tyłu wtrysku idzie do elektrozaworu otwierającego/zamakającego przewód prowadzący do filtra węglowego oparów paliwa (czarna puszka na lewym nadkolu) węższy do tzw. ufo. Elektrozawór to szary element, podłączasz go do wiązki wtyczką 2 pinową
Załączniki
P6050552.JPG
ODPOWIEDZ