wyciek oleju za silnikiem [sugestie]

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
invictus

wyciek oleju za silnikiem [sugestie]

Post autor: invictus »

Wycieka mi olej za silnikiem od strony aparatu zaplonowego ale dosc nisko. Po trasie mam mokra scianke dzialowa a im wyzsze obroty tym bardziej zachlapuje. Od gory nie moge dojrzec gdzie jest wyciek a od dolu widze jescze mniej bo mi belka zaslania probowalem umyc to i posypac talkiem ale dalej nic nie widze. Czy moze wyciekac jakims czujnikiem, czy moze jakis waz (ktorego de fackto tam chyba nie ma albo slepy jestem). Nie chce mi sie tego wszystkiego z gory zdejmowac, w zwiazku z tym prosze o sugestie co to moze byc. 1,9gti
Awatar użytkownika
JoT_JoT
Moderator
Posty: 2910
Rejestracja: 05 lip pn, 2004 9:55 pm
Posiadany PUG: był 205 Junior Exlusive Obecnie Saxo
Numer Gadu-gadu: 3288286
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JoT_JoT »

Nie wiem jak wygląda ten silnik :) u mnei jak ciekło w 1,1 to byłą to uszczelka pod głowicą a nawet nie całą bo tylko taki mały kawałeczk w niej sie rozwalił :) koszty u mnie to jakieś 100 zika bez robocizny
Kiedyś mówili na niego Junior, zmieniło sie jednak wiele ...

[url=http://JoT_JoT.205.pl/]www.JoT_JoT.205.pl[/url]
invictus

Post autor: invictus »

mozliwe ale wolalbym nie bo bym sie musial narobic....
Awatar użytkownika
JoT_JoT
Moderator
Posty: 2910
Rejestracja: 05 lip pn, 2004 9:55 pm
Posiadany PUG: był 205 Junior Exlusive Obecnie Saxo
Numer Gadu-gadu: 3288286
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JoT_JoT »

no u mnie trwało to jakieś 6-8 godzin we 2 osoby na spokojnie z czyszczeniem itd :)
Kiedyś mówili na niego Junior, zmieniło sie jednak wiele ...

[url=http://JoT_JoT.205.pl/]www.JoT_JoT.205.pl[/url]
invictus

Post autor: invictus »

wlasnie... jakby co to juz sie poswiece i oddam do mechanika bo ja jestem na tyle zdolny ze wczoraj ulamalem korek wlewu oleju wiec glowice wole zlecic, a jak cos jest mocne to moge robic sam :wink: od razu mi zawory wyreguluje bo nie mam ani szczelinowierza ani podkladek a lekko juz dzwoni ale moze to co innego (oby)
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

Sprawdz czy masz jeszcze olej w skrzyni biegow!

Z tylu olej z silnika nie ma prawa sie wydobywac! No chyba ze szlak trafil simering wolu korbowego od strony kola zamachowego, i to kolo rozchlapuje olej ... ale wtedy nie tylko z tylu bys mial mokro.

Byc moze masz tez walniety oring aparatu zaplonowego badz zimering walka rozrzadu (ale teraz nie pamietam czy od strony aparatu zaplonowego tez jest?)

Oczywiscie moze tez byc walnieta uszczelka pod glowica na jakims z kanalow olejowych, ale wtedy to co najwyzej mogloby sie saczyc.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
invictus

Post autor: invictus »

To jest tak ze tam sa czujniki i to jakos pod nimi i na niskich obrotach czyli do 3 tys to on sie saczy a jak jade powyzej tego to scianka dzialowa tak naokolo krzyzaka jest mokra (pewnie to takze ped powietrza) Ale faktycznie - skrzynie tez warto sprawdzic ale olej zee skrzyni jest gest a ten wydaje mi sie ze jest zadszy czyli raczej silnikowy.. ale nie zaszkodzi sprawdzic
dzieki;
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

Zalezy jaki olej w skrzyni masz!

A tam to sa 2 czujniki ale to do temperatury wody.

Moze poprosty cieknie ci z uszczelki dekla na glowicy?

To sie bardzo czesto zdarza!
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
invictus

Post autor: invictus »

dekiel zrobilem - to nie to od gory jest z obu stron suchutki
jedna polos cieknie ale bardzo, bardzo delikatnie i to po drugiej stronie...
czyscilem ladnie suchutki,ale z gory nic nie widac, a z dolu jeszcze mniej), pozniej wzialem talk posypalem, zrobilem jazde probna ale talk zwialo(nie wzialem wiatru pod uwage :oops: ) (te czujniki to powiedzilaem orientacyjnie - ze jakos pod nimi)
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

No to moze z aparatu zaplonowego? Bo inaczej to nie mam pojecia skad ci tam moze ten olej leciec?

A gniazdo bagnetu masz wbite do konca? Nie jest gdzies pekniete? dziurawe?? A zaslepiony masz otwor gdzie normalnie w Dieslach jest czujnik poziomu oleju?
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
invictus

Post autor: invictus »

aparat napewno suchy ale faktycznie to moze bagnet byc...
bo jakos to dziwnie wyglada przy samym wejsciu(jakby ktos kombinowal...)
Leciutko wilgotny jest jeszcze w miejscu gdzie normalnie jest filtr oleju a u mnie jest plytka z przewodami od chlodnicy oleju ale to po drugiej stronie... ale bagnet i skrzynie sprawdze a ta plytke to uszczelnie, a odnosnie tego to czym potraktowac zardzewiale sruby od niej bo wd40 to raczej ze delikatny specyfik i niec nie daje a one sa sporo przezarte a ja nie chce ich ukrecic...
Dzieki;
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

Coca Cola podgrzana do 40 stopni - dziala 10 razy lepiej niz WD40.

I na srubke zaloz klucz oczkowy ktory bedzie ciasno siedzial. Srube odkrecaj udarowo.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
invictus

Post autor: invictus »

Ok
dzieki
Pozdro i skoncz fure bo zapowiada sie wypas...
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

Dzis juz wymienilem olej! Z silnika zeszlo mi 7 litrow oleju z paliwem :( Dobrze ze nic sie nei stalo! Ze wyczailem to bardzo szybko!

Tak wiec jak wam nie bedzie kiedys chcial samochod odpalic - to nie kreccie go dlugo, a jak odpali i bedzie chodzil na 3 gary to nie jezdzijcie! Bo wlasnie tak to sie konczy.

Szkoda ze moj kumpel o tym nie wiedzial!

Na dzien dzisiejszy autko jezdzi jak jezdzilo :) Teraz mam jeszcze tylko pare detali do dopieszczenia.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
invictus

Post autor: invictus »

diabel tkwi w szczegolach...

Dobry patent z ta butelka tylko ze zeby to zrobic bede sie musial niezle nameczyc bo zle ostatnio chwycilem korek i ulamalem ten pierdolnik od cienkiego wezyka...i musze tam jaka rurke wstawic i poxipolem zalac...
ODPOWIEDZ