205 Griffe N° 791/1652
- Alimantado
- Uzalezniony
- Posty: 616
- Rejestracja: 04 cze pn, 2012 9:51 am
- Posiadany PUG: 205 XS 1,4 leżak
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Wieliczka
- RafGentry
- Moderator
- Posty: 6945
- Rejestracja: 06 cze śr, 2007 8:40 pm
- Posiadany PUG: GTI Griffe, GTI LeMans, GTI, CTI, XRD, XS, Indiana, 405 STDT
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: 205 Griffe N° 791/1652
Tak, udało się wjechać pod samą wieżę telewizyjnąAlimantado pisze:Czyżby Chorągwica?
Facebook: https://www.facebook.com/Peugeot205Poland
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
- SwissGarage
- Nowicjusz
- Posty: 50
- Rejestracja: 22 cze śr, 2016 11:54 am
- Posiadany PUG: 1.9 GTi,Clio I 1.8 16V,Clio II Sport PH1,VW Golf mk2 Gti,Corsa B Gsi16V.
- Numer Gadu-gadu: 0
- Login tlen: rare-car-parts@tlen.pl
- Lokalizacja: Sieraków Śląski
Re: 205 Griffe N° 791/1652
Ale on jest Piękny w pełni zasłużżżżżona ta nagroda a koła o których opowiadałeś u mnie teraz pierwszy raz widzę,piękne lubię bardzo wyczynowe koła RafGentry Garage Gratuluję Lwa jest naprawdę wyjatkowy
- RafGentry
- Moderator
- Posty: 6945
- Rejestracja: 06 cze śr, 2007 8:40 pm
- Posiadany PUG: GTI Griffe, GTI LeMans, GTI, CTI, XRD, XS, Indiana, 405 STDT
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: 205 Griffe N° 791/1652
Dla mnie są wyczynowe, bo wyczynem jest je znaleźćSwissGarage pisze: koła o których opowiadałeś u mnie teraz pierwszy raz widzę,piękne lubię bardzo wyczynowe koła
Raczej nie planuję żadnego upalania na tym zestawie. Można powiedzieć, że będą od parady
Facebook: https://www.facebook.com/Peugeot205Poland
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
- SwissGarage
- Nowicjusz
- Posty: 50
- Rejestracja: 22 cze śr, 2016 11:54 am
- Posiadany PUG: 1.9 GTi,Clio I 1.8 16V,Clio II Sport PH1,VW Golf mk2 Gti,Corsa B Gsi16V.
- Numer Gadu-gadu: 0
- Login tlen: rare-car-parts@tlen.pl
- Lokalizacja: Sieraków Śląski
Re: 205 Griffe N° 791/1652
hehe to tym bardziej wyczynowe chyle czoła nisko
- RafGentry
- Moderator
- Posty: 6945
- Rejestracja: 06 cze śr, 2007 8:40 pm
- Posiadany PUG: GTI Griffe, GTI LeMans, GTI, CTI, XRD, XS, Indiana, 405 STDT
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: 205 Griffe N° 791/1652
Ja naprawdę nie wiem, jak mogłem zapomnieć o tym temacie na tak długi czas...
Faktycznie - od 2016 do 2019 niewiele się przy samochodzie działo. Podczas remontu mojego garażu trafił do wynajmowanego miejsca postojowego i tam spędził trzy lata.
Dopiero wiosną ubiegłego roku, gdy dostałem wypowiedzenie, trzeba było opuścić norkę i coś w końcu zrobić z tym problemem.
Postawiłem na rozwiązanie z gatunku tych najprostszych - zacząłem po prostu jeździć moim Griffe i to był niewątpliwie najlepszy pomysł od momentu zakupu tego fluorescencyjnego brzydala.
Zanim pojechałem na przegląd, wymieniłem olej i filtry. Zamówiłem też z muzeum Peugeota nową gałkę zmiany biegów, a bliżej lata ogarnąłem przekładkę kół i wjechały długo wyczekiwane przeze mnie SL434. Z rzeczy niespodziewanych - padł rozrusznik. Poza tym nie zanotowałem większych problemów. No, może wkurzał mnie brak działających spryskiwaczy - od lat zapominałem się za to zabrać.
Ogólnie od maja do listopada zrobiłem około 3000 kilometrów. Jeździłem sporo na co dzień, zaliczyłem premierowy spot Gablota & Śniadanie, wyprawę na Podkarpacie, Zlot Jurajski, letnie spotkanie ekipy 205 w środkowej Polsce, a także wycieczkę do stolicy. Zdarzył się też wyścig spod świateł z Renault Megane III Coupe i parę Krakowskich Klasyków Nocą. Fura parkowana była cały czas pod chmurką, ale jeździłem nią regularnie i regularnie woskowałem, więc miała lepiej, niż pod pierzyną z kurzu.
Rzucam paroma fotami, ażeby symbolicznie podsumować ten poprzedni sezon. I jeszcze parę fot z wiatrakami z Podkarpacia. Plany na ten sezon? Jeździć dalej, ale wcześniej wykonać parę zaległych prac serwisowych, żeby w międzyczasie nic nie psuło zabawy.
Wczoraj Griffe trafiło do krakowskiego SOR Service. Szykuje się sporo pracy, ale o wszystkim opowiem jak już odbiorę samochód z warsztatu
Faktycznie - od 2016 do 2019 niewiele się przy samochodzie działo. Podczas remontu mojego garażu trafił do wynajmowanego miejsca postojowego i tam spędził trzy lata.
Dopiero wiosną ubiegłego roku, gdy dostałem wypowiedzenie, trzeba było opuścić norkę i coś w końcu zrobić z tym problemem.
Postawiłem na rozwiązanie z gatunku tych najprostszych - zacząłem po prostu jeździć moim Griffe i to był niewątpliwie najlepszy pomysł od momentu zakupu tego fluorescencyjnego brzydala.
Zanim pojechałem na przegląd, wymieniłem olej i filtry. Zamówiłem też z muzeum Peugeota nową gałkę zmiany biegów, a bliżej lata ogarnąłem przekładkę kół i wjechały długo wyczekiwane przeze mnie SL434. Z rzeczy niespodziewanych - padł rozrusznik. Poza tym nie zanotowałem większych problemów. No, może wkurzał mnie brak działających spryskiwaczy - od lat zapominałem się za to zabrać.
Ogólnie od maja do listopada zrobiłem około 3000 kilometrów. Jeździłem sporo na co dzień, zaliczyłem premierowy spot Gablota & Śniadanie, wyprawę na Podkarpacie, Zlot Jurajski, letnie spotkanie ekipy 205 w środkowej Polsce, a także wycieczkę do stolicy. Zdarzył się też wyścig spod świateł z Renault Megane III Coupe i parę Krakowskich Klasyków Nocą. Fura parkowana była cały czas pod chmurką, ale jeździłem nią regularnie i regularnie woskowałem, więc miała lepiej, niż pod pierzyną z kurzu.
Rzucam paroma fotami, ażeby symbolicznie podsumować ten poprzedni sezon. I jeszcze parę fot z wiatrakami z Podkarpacia. Plany na ten sezon? Jeździć dalej, ale wcześniej wykonać parę zaległych prac serwisowych, żeby w międzyczasie nic nie psuło zabawy.
Wczoraj Griffe trafiło do krakowskiego SOR Service. Szykuje się sporo pracy, ale o wszystkim opowiem jak już odbiorę samochód z warsztatu
Facebook: https://www.facebook.com/Peugeot205Poland
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
- RafGentry
- Moderator
- Posty: 6945
- Rejestracja: 06 cze śr, 2007 8:40 pm
- Posiadany PUG: GTI Griffe, GTI LeMans, GTI, CTI, XRD, XS, Indiana, 405 STDT
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: 205 Griffe N° 791/1652
Gryfon stoi już miesiąc w krakowskim SOR Service. Ja myślałem, że wyciągnę go stamtąd po paru dniach, a tu oczywiście muszą się piętrzyć komplikacje.
Początkowo w planie był montaż wspomagania kierownicy, które zaginęło gdzieś pomiędzy Woocashem, Kaktusem, a Diobolem, a które skompletowałem w międzyczasie i chciałem przywrócić. No ale jak się już zaczęła rozbiórka, to okazało się, że trzeba wymienić też to i owo. Na przykład węże odmy. Do wymiany były właściwie wszystkie. Zamówiliśmy z Józkiem po komplecie do dorobienia z czarnego silikonu i tak sobie czekamy. I czekamy. I czekamy...
Dodatkowo belka coś podejrzanie zaczęła kłaść się z prawej strony. No to nie było na co czekać, skoro GTI i tak zostało unieruchomione. Skorzystaliśmy z Kamilem z usług z jednej z firm, która w internecie ogłasza się z belkami do 205.
"Jaka? Do GTI? Pewnie, że mamy! Przyślemy w przyszłym tygodniu".
Oczywiście nie mogło być aż tak pięknie. Przysłana belka okazała się co prawda belką do 205, ale Junior. I tak niepocieszony kurier musiał zabierać ją z powrotem, a do tego zapakować moją starą oś do regeneracji. Co by nie mówić - firma nie zostawiła mnie na lodzie. W ramach przeprosin zaoferowali zrobienie beleczki zgodnie z oryginalną kolorystyką.
No to belka już gotowa, tarcze kotwiczne odnowione. Z zawiasem z tyłu na dłuższy czas mam spokój. Czekamy na dalsze wieści z ostrego dyżuru. Oby tylko operacja się udała...
Początkowo w planie był montaż wspomagania kierownicy, które zaginęło gdzieś pomiędzy Woocashem, Kaktusem, a Diobolem, a które skompletowałem w międzyczasie i chciałem przywrócić. No ale jak się już zaczęła rozbiórka, to okazało się, że trzeba wymienić też to i owo. Na przykład węże odmy. Do wymiany były właściwie wszystkie. Zamówiliśmy z Józkiem po komplecie do dorobienia z czarnego silikonu i tak sobie czekamy. I czekamy. I czekamy...
Dodatkowo belka coś podejrzanie zaczęła kłaść się z prawej strony. No to nie było na co czekać, skoro GTI i tak zostało unieruchomione. Skorzystaliśmy z Kamilem z usług z jednej z firm, która w internecie ogłasza się z belkami do 205.
"Jaka? Do GTI? Pewnie, że mamy! Przyślemy w przyszłym tygodniu".
Oczywiście nie mogło być aż tak pięknie. Przysłana belka okazała się co prawda belką do 205, ale Junior. I tak niepocieszony kurier musiał zabierać ją z powrotem, a do tego zapakować moją starą oś do regeneracji. Co by nie mówić - firma nie zostawiła mnie na lodzie. W ramach przeprosin zaoferowali zrobienie beleczki zgodnie z oryginalną kolorystyką.
No to belka już gotowa, tarcze kotwiczne odnowione. Z zawiasem z tyłu na dłuższy czas mam spokój. Czekamy na dalsze wieści z ostrego dyżuru. Oby tylko operacja się udała...
Facebook: https://www.facebook.com/Peugeot205Poland
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
- RafGentry
- Moderator
- Posty: 6945
- Rejestracja: 06 cze śr, 2007 8:40 pm
- Posiadany PUG: GTI Griffe, GTI LeMans, GTI, CTI, XRD, XS, Indiana, 405 STDT
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: 205 Griffe N° 791/1652
Update: Już nie stoi, a wisi. Za to w dobrym towarzystwie.
Prace idą swoim tempem, ale latem nim jeszcze polatam
Poza nową belką, regenerują się regulatory hamowania. Przyszły też nowe, silikonowe przewody odmy dorabianie na zamówienie.
Prace idą swoim tempem, ale latem nim jeszcze polatam
Poza nową belką, regenerują się regulatory hamowania. Przyszły też nowe, silikonowe przewody odmy dorabianie na zamówienie.
Facebook: https://www.facebook.com/Peugeot205Poland
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
- MrGrzyb
- Nowicjusz
- Posty: 6
- Rejestracja: 28 wrz pn, 2020 6:35 pm
- Posiadany PUG: 205 Krecik
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: 205 Griffe N° 791/1652
Ależ brudny warsztat! Gdzie to taki syf mają?
- RafGentry
- Moderator
- Posty: 6945
- Rejestracja: 06 cze śr, 2007 8:40 pm
- Posiadany PUG: GTI Griffe, GTI LeMans, GTI, CTI, XRD, XS, Indiana, 405 STDT
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: 205 Griffe N° 791/1652
Na mieście mówią, że ten co narobił takiego syfu za karę musiał ręcznie spisać listę wszystkich robót przy Griffe
A ja zapomniałem o aktualizacji wątku, tyle się w tych moich lumpach dzieje
Facebook: https://www.facebook.com/Peugeot205Poland
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
- RafGentry
- Moderator
- Posty: 6945
- Rejestracja: 06 cze śr, 2007 8:40 pm
- Posiadany PUG: GTI Griffe, GTI LeMans, GTI, CTI, XRD, XS, Indiana, 405 STDT
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: 205 Griffe N° 791/1652
Zapomniałem o aktualizacji wątku, a w sumie dużo się w tym dziwnym roku działo przy Griffe.
W zeszłym roku wykopałem go z hibernacji i tak po trzech latach w garażu od strzała, siłą jakiegoś rozpędu przejechałem nim 3000 kilometrów. Wiadomo - był serwis olejowo-płynowy, była wymiana rozrusznika, ale to nic przy tym, czego moje opuszczone GTI tak naprawdę wymagało.
Niestety tak to już jest, jak się ma za dużo projektów. Trzeba zabierać się za nie po kolei. Jak jeden jest na tapecie, a dochodzą kolejne, to któryś zawsze musi być na szarym końcu. No ale na własną obronę powiem tyle, że doprowadzenie do mechanicznego porządku Griffe miałem z tyłu głowy od momentu jego kupna i cały czas zbierałem jakieś tam graty.
Fajnie mieć limitowaną wersję klasycznego auta. Ale jeszcze fajniej, jeśli wszystko w nim gra. A tu nie do końca wszystko mi właśnie grało. Najbardziej przeszkadzał mi bałagan, jaki powstał pod maską, podczas zawirowań w latach 2007 i ciut późniejszych, zanim auto trafiło do mnie. A działo się tam, i to jak! Głównie w czasie, gdy wóz zmienił właściciela i przeprowadził się z Katowic do Tarnowskich Gór. To wtedy w Opolu wleciał świetnie przygotowany XU9JAZ z ostrym wałkiem rozrządu. Z tym, że - moim zdaniem - prace przeprowadzone w opolskim K-Sport nie zostały wykonane starannie. Albo po prostu - zostały niedokończone.
Przede wszystkim brakowało wspomagania kierownicy. Co prawda została stara maglownica, ale wykastrowano ją z przewodów.
Rozrząd miał wybrakowaną obudowę.
Przewody odmy były stare i popękane.
Belka - niby zregenerowana - ale wyraźnie kładło się jej prawe koło.
Dodatkowo mierziła mnie masa niedziałających detali. Ktoś usunął instalację tylnego spryskiwacza. Przedni nie działał w ogóle.
Długo by tak jeszcze wymieniać. Generalnie auto fajnie jeździło, dobrze hamowało i sprawiało frajdę, ale no kurde... to w końcu Griffe. Tu nie powinno być miejsca na niedociągnięcia.
Z Kamilem z SOR Service na roboty przy Griffe umówiliśmy się jeszcze jesienią 2019. Zanim z bratem rozkręcili swój warsztat, pojechaliśmy rozkręcić na szrocie Automata ze wspomaganiem, żeby mieć pewność że nie zabraknie części. Fura wjechała na kanał jakoś w kwietniu. I została tam do sierpnia.
Najdłużej czekaliśmy na regenerację belki i na wyprodukowanie silikonowych przewodów odmy. No ale w końcu Szpon opuścił pieczarę serwisową i ruszył na ulice miasta.
Poniżej skrócona lista prac wykonanych przy samochodzie:
- montaż kompletnego układu wspomagania kierownicy (pompa zasilająca, zbiorniczek płynu, chłodnica oleju, przekładnia kierownicza, krzyżak przekładni nowe przewody elastyczne, przewód zasilający przekładnię, płyn ATF)
- kompleksowa regeneracja belki wraz z proszkowym malowaniem rury i drążków + nowe poduszki belki
- odmalowanie tarcz kotwicznych belki
- wymiana kompletnej odmy (węże silikonowe robione na zamówienie)
- wymiana paska rozrządu, pompy wody i simeringa wałka rozrządu
- poprawny montaż elementów obudowy rozrządu
- nowa uszczelka pokrywy zaworów Reinz
- wymiana uszczelek i nakrętek kolektora ssącego, uszczelek przepustnicy i aparatu zapłonowego
- uszczelnienie i renowacja miski olejowej
- wymiana czujnika temperatury oleju + naprawa wiązki
- wymiana termostatu
- wymiana czujnika ciśnienia oleju Valeo
- regeneracja alternatora
- wymiana koła pasowego
- wymiana simeringów półosi
- wymiana dolnej poduszki silnika
- wymiana świec (Beru)
- naprawa wiązki klaksonu
- przywrócenie odpowietrzenia baku (montaż przewodów, zaworów oraz filtra węglowego)
- wymiana gumowych rur dolotu powietrza
- naprawa plastikowego króćca przepływomierza
- wymiana osłon przegubów wewnętrznych
- ogarnięcie kolektora wydechowego (nakrętki, sprężyny, złącza)
- renowacja górnych mocowań amortyzatorów przednich
- wymiana łożysk mocowań amortyzatorów
- wymiana części wydechu tuż za kolektorem, nowe wieszaki wydechu
- wymiana wszystkich sztywnych przewodów hamulcowych
- wymiana przewodów hamulcowych elastycznych
- kompleksowa regeneracja korektorów hamowania osi tylnej (oj było ciężko! Szacun chłopaki)
- naprawa i regulacja cięgien korektorów siły hamowania
- montaż elastycznych przewodów paliwowych przy baku
- przywrócenie oryginalnych kabli akumulatora wraz z fabrycznymi klemami
Plus jeszcze chyba z kilkadziesiąt pomniejszych pozycji, jak montaż oryginalnych kierunkowskazów Valeo i długo poszukiwanej prawej lampie - również Valeo, o których nie wspominam, bo już i tak chcą mi odpaść palce od pisania
Powiedzieć, że Griffe jeździ świetnie, to nic nie powiedzieć. Nadal nie schowałem go do garażu na zimę. Założyłem 14-calowe felgi z zimówkami, gumowe korytka i używam na co dzień. Dopiero jak przywiozę zarejestrowanego XS-a (albo jak zaczną solić ulice) to GTI uda się na spanko do garażu.
Poniżej trochę fotek. Jako, że prace głównie mechaniczne, a nie przeprowadzałem ich osobiście, to nie będzie za dużo bebechów.
W zeszłym roku wykopałem go z hibernacji i tak po trzech latach w garażu od strzała, siłą jakiegoś rozpędu przejechałem nim 3000 kilometrów. Wiadomo - był serwis olejowo-płynowy, była wymiana rozrusznika, ale to nic przy tym, czego moje opuszczone GTI tak naprawdę wymagało.
Niestety tak to już jest, jak się ma za dużo projektów. Trzeba zabierać się za nie po kolei. Jak jeden jest na tapecie, a dochodzą kolejne, to któryś zawsze musi być na szarym końcu. No ale na własną obronę powiem tyle, że doprowadzenie do mechanicznego porządku Griffe miałem z tyłu głowy od momentu jego kupna i cały czas zbierałem jakieś tam graty.
Fajnie mieć limitowaną wersję klasycznego auta. Ale jeszcze fajniej, jeśli wszystko w nim gra. A tu nie do końca wszystko mi właśnie grało. Najbardziej przeszkadzał mi bałagan, jaki powstał pod maską, podczas zawirowań w latach 2007 i ciut późniejszych, zanim auto trafiło do mnie. A działo się tam, i to jak! Głównie w czasie, gdy wóz zmienił właściciela i przeprowadził się z Katowic do Tarnowskich Gór. To wtedy w Opolu wleciał świetnie przygotowany XU9JAZ z ostrym wałkiem rozrządu. Z tym, że - moim zdaniem - prace przeprowadzone w opolskim K-Sport nie zostały wykonane starannie. Albo po prostu - zostały niedokończone.
Przede wszystkim brakowało wspomagania kierownicy. Co prawda została stara maglownica, ale wykastrowano ją z przewodów.
Rozrząd miał wybrakowaną obudowę.
Przewody odmy były stare i popękane.
Belka - niby zregenerowana - ale wyraźnie kładło się jej prawe koło.
Dodatkowo mierziła mnie masa niedziałających detali. Ktoś usunął instalację tylnego spryskiwacza. Przedni nie działał w ogóle.
Długo by tak jeszcze wymieniać. Generalnie auto fajnie jeździło, dobrze hamowało i sprawiało frajdę, ale no kurde... to w końcu Griffe. Tu nie powinno być miejsca na niedociągnięcia.
Z Kamilem z SOR Service na roboty przy Griffe umówiliśmy się jeszcze jesienią 2019. Zanim z bratem rozkręcili swój warsztat, pojechaliśmy rozkręcić na szrocie Automata ze wspomaganiem, żeby mieć pewność że nie zabraknie części. Fura wjechała na kanał jakoś w kwietniu. I została tam do sierpnia.
Najdłużej czekaliśmy na regenerację belki i na wyprodukowanie silikonowych przewodów odmy. No ale w końcu Szpon opuścił pieczarę serwisową i ruszył na ulice miasta.
Poniżej skrócona lista prac wykonanych przy samochodzie:
- montaż kompletnego układu wspomagania kierownicy (pompa zasilająca, zbiorniczek płynu, chłodnica oleju, przekładnia kierownicza, krzyżak przekładni nowe przewody elastyczne, przewód zasilający przekładnię, płyn ATF)
- kompleksowa regeneracja belki wraz z proszkowym malowaniem rury i drążków + nowe poduszki belki
- odmalowanie tarcz kotwicznych belki
- wymiana kompletnej odmy (węże silikonowe robione na zamówienie)
- wymiana paska rozrządu, pompy wody i simeringa wałka rozrządu
- poprawny montaż elementów obudowy rozrządu
- nowa uszczelka pokrywy zaworów Reinz
- wymiana uszczelek i nakrętek kolektora ssącego, uszczelek przepustnicy i aparatu zapłonowego
- uszczelnienie i renowacja miski olejowej
- wymiana czujnika temperatury oleju + naprawa wiązki
- wymiana termostatu
- wymiana czujnika ciśnienia oleju Valeo
- regeneracja alternatora
- wymiana koła pasowego
- wymiana simeringów półosi
- wymiana dolnej poduszki silnika
- wymiana świec (Beru)
- naprawa wiązki klaksonu
- przywrócenie odpowietrzenia baku (montaż przewodów, zaworów oraz filtra węglowego)
- wymiana gumowych rur dolotu powietrza
- naprawa plastikowego króćca przepływomierza
- wymiana osłon przegubów wewnętrznych
- ogarnięcie kolektora wydechowego (nakrętki, sprężyny, złącza)
- renowacja górnych mocowań amortyzatorów przednich
- wymiana łożysk mocowań amortyzatorów
- wymiana części wydechu tuż za kolektorem, nowe wieszaki wydechu
- wymiana wszystkich sztywnych przewodów hamulcowych
- wymiana przewodów hamulcowych elastycznych
- kompleksowa regeneracja korektorów hamowania osi tylnej (oj było ciężko! Szacun chłopaki)
- naprawa i regulacja cięgien korektorów siły hamowania
- montaż elastycznych przewodów paliwowych przy baku
- przywrócenie oryginalnych kabli akumulatora wraz z fabrycznymi klemami
Plus jeszcze chyba z kilkadziesiąt pomniejszych pozycji, jak montaż oryginalnych kierunkowskazów Valeo i długo poszukiwanej prawej lampie - również Valeo, o których nie wspominam, bo już i tak chcą mi odpaść palce od pisania
Powiedzieć, że Griffe jeździ świetnie, to nic nie powiedzieć. Nadal nie schowałem go do garażu na zimę. Założyłem 14-calowe felgi z zimówkami, gumowe korytka i używam na co dzień. Dopiero jak przywiozę zarejestrowanego XS-a (albo jak zaczną solić ulice) to GTI uda się na spanko do garażu.
Poniżej trochę fotek. Jako, że prace głównie mechaniczne, a nie przeprowadzałem ich osobiście, to nie będzie za dużo bebechów.
Facebook: https://www.facebook.com/Peugeot205Poland
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
- krzyska
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2097
- Rejestracja: 02 paź pt, 2009 9:49 pm
- Posiadany PUG: Forever, Griffe, Honda CB125Twin 1978, Alfa Romeo 147JTDm, P207UjemnieDynamiczny, Patriot KS90
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: okolice Kruszwicy
Re: 205 Griffe N° 791/1652
Z czego dopasowaliście uszczelnienia do korektorów siły hamowania? Samo rozkręcenie to jeszcze nie problem ale próbowałem dobrać reparaturki z innych modeli i nic z tego nie pasowało.
GTI_Efekt Masy
- RafGentry
- Moderator
- Posty: 6945
- Rejestracja: 06 cze śr, 2007 8:40 pm
- Posiadany PUG: GTI Griffe, GTI LeMans, GTI, CTI, XRD, XS, Indiana, 405 STDT
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: 205 Griffe N° 791/1652
To pytanie do @MrGrzyb - on przy tym dłubał osobiście
Facebook: https://www.facebook.com/Peugeot205Poland
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
- MrGrzyb
- Nowicjusz
- Posty: 6
- Rejestracja: 28 wrz pn, 2020 6:35 pm
- Posiadany PUG: 205 Krecik
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: 205 Griffe N° 791/1652
Komplet uszczelnień do korektorów został wykonany w krakowskim Vtechu (firma zajmująca się uszczelnieniami technicznymi), na wzór oryginalnych. Nic nie było kombinowane czy dopasowywane z istniejących uszczelnień.