Strona 8 z 8
: 25 paź śr, 2006 10:39 am
autor: blaszka
tak auto bedzie wiecej palic ale nie duzo po pierwsze z tego co zauwazyłem u siebie pali wiecej troche bo jak wiadomo jak jest wiecej powietrza to komputer daje wiecej paliwa a po drugie gdy ma sie filtr stozkowy to noga sama az sie prosi zeby wcisnac pedał gazu gwałtowniej chocby dla samego efektu akustycznego
ale jezdzac normalnie spalanie zwiekszy sie tylko nieznacznie prawie nieodczuwalnie
: 25 paź śr, 2006 9:26 pm
autor: moralez
: 25 paź śr, 2006 9:56 pm
autor: Banita
sonda
: 26 paź czw, 2006 11:48 am
autor: blaszka
nie sam komputer tylko komputer daje informacje aby dawka paliwa sie zwiekszyła
: 26 paź czw, 2006 9:26 pm
autor: moralez
: 28 lis wt, 2006 12:53 am
autor: aule
Małe odświerzenie.
Założyłem filtr. Oto zdjecie pierwszej wersji.
Obserwacje:
Niewiele sie zmienił dźwiek. Ogólnie silnik mniej hałasuje na takim zamontowaniu.
Auto dostaje zrywu w okolicy połowy zakresu obrotu i tak az do wysokich.
Spalaniem sie na razie nie zająłem.
Obecnie załozyłem filtr tak jak było napisane w instrukcji. Ale nie mam zdjecia bo było juz bardzo ciemno. Spostrzezenia z nowym ustawieniem nieco później.
pozdro.
: 28 lis wt, 2006 9:57 am
autor: Orfister
Przeczytałem uważnie wszytskie 8 stron...i dochodzę do wniosku ze chyba też się skuszę na taki układ ze stożkiem...wygląda mi to bardzo sensownie..
mam TU3M + LPG ... wiec jak pisze Sebek, że u mniego malina to i u mnie tez powinno tak być...
Tylko napiszcie ( gazownicy ) o ile wam wzrosło spalanie na stożku...byłbym wdzięczny za informacje...
: 28 lis wt, 2006 1:05 pm
autor: aule
No i jest tak jak powinno być, czyli jak jest opisane w instrukcji.
"Średnica wlotu filtra powinna odpowiadać średnicy fabrycznie zaprojektowanego przewodu dolotowego.
Długość przewodu podającego powietrze od filtra do silnika powinna być zbliżona do fabrycznych wymiarów instalacji..."
Jest problem nad którym musze się zastanowić. sie to troche chybocze i może sie rozmontować od wibracji. Ale pomysł już mam wiec jeszcze tylko odwiedzę Castoramę i sie zbuduje wsparcie.
Jest jeszcze kwestia dostarczenia zimnego powietrza z grila. Tu tez chyba pomoże Castorama i jakaś rura.
Dżwiek jest super. Auto niema już zaówazalnego bardzo skoku mocy i obrotu. Jest to jakby bardziej rozłożone na cały zakres obrotów. Czyli na wyższych jest super a na dolnych obrotach tez lepiej.
Teraz sie bedę zastanawiał nad spalaniem.
pozdro.
: 28 lis wt, 2006 1:10 pm
autor: Orfister
Miło to wygląda...a gdzie odprowadziłeś rurę z oparów spod dekla zaworów?
Dodano po 1 minutach:
Właąśnie jestem bardzo ciekaw jak ze spalaniem będzie...
: 28 lis wt, 2006 1:11 pm
autor: aule
Do małej butelki po "Nestetee" Ale planuje mała zmianę z wykorzystaniem syfonu z pod umywalni tak aby woda i syfy zbierały się w nim a opary kierowac pod auto bo czasem w korku to sie robi niemiła atmosfera pod maską.
: 28 lis wt, 2006 1:13 pm
autor: Orfister
AAAA już kojarzę..podsyłałes mi kiedyś foty jak to wygląda....ciekawy patent....ale to OT..hihiih
