Pytanie do gazownikow po raz n-ty
- Pieraś
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2978
- Rejestracja: 26 wrz ndz, 2004 11:47 am
- Posiadany PUG: sprzedany
- Numer Gadu-gadu: 696324
- Lokalizacja: Zielona Góra
Re: Pytanie do gazownikow po raz n-ty
Matusik gdzie zakladasz??? Upewnij sie ze dobrze uklad odpowietrza !!!! Barany z Krepy nie potrafia i polecialem na ponad 300zl z wymiana pompy wody itp !!! Zalali chlodnice i heja, a braklo w calym ukladzie 2,5l !!!
Nałogowy czytelnik forum... ... i były kierowca wysoko kręconego LWA
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
-
- Uzalezniony
- Posty: 994
- Rejestracja: 14 lut pn, 2005 3:25 pm
- Posiadany PUG: Ex 205 XS 1,4 75 KM
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Brodnica
Re: Pytanie do gazownikow po raz n-ty
No, zagadka rozwiazana!
Wczoraj znowu nawiedzilem gazownika i po mojej sugestii ze moze to czujnik temperatury powiedzial ze owszem, to mozliwe ze na cieplym silniku wskazuje dobrze a na zimnym nie (chodzilo o to ze nie sprawdzal na zimnym co oczywiste bo nie moge mu zostawic samochodu na caly dzien). Jednak wykrecal sie brakiem czasu i dal mi nowy czujnik zebym sam go sobie zmienil. Wykrecilem stary i porownalem opory obydwu czujnikow-przy wczorajszej temp wieczorem ok. 2-3 stopni na plusie ten wykrecony mial opor 0,48 kohma, a nowy 8 kohmow. Dla eksperymentu wzialem je do domu i wrzucilem do cieplej wody mierzac spadek oporu-w starym spadl on zaledwie do 0,46 kohma, a w nowym ladnie plynnie spadal do ok. 2,50 kohma. wniosek-stary czujnik caly czas wskazywal ze silnik jest goracy. Dodam tylko ze oczywiscie po wkreceniu czujnika i polutowaniu przewodow samochod pracuje na benzynie mimo zwiekszania obrotow az do momentu osiagniecia wlasciwej (zadanej) temperatury:). Niniejszym wnosze o zamkniecie tematu dziekujac za wszystkie podpowiedzi:)
Wczoraj znowu nawiedzilem gazownika i po mojej sugestii ze moze to czujnik temperatury powiedzial ze owszem, to mozliwe ze na cieplym silniku wskazuje dobrze a na zimnym nie (chodzilo o to ze nie sprawdzal na zimnym co oczywiste bo nie moge mu zostawic samochodu na caly dzien). Jednak wykrecal sie brakiem czasu i dal mi nowy czujnik zebym sam go sobie zmienil. Wykrecilem stary i porownalem opory obydwu czujnikow-przy wczorajszej temp wieczorem ok. 2-3 stopni na plusie ten wykrecony mial opor 0,48 kohma, a nowy 8 kohmow. Dla eksperymentu wzialem je do domu i wrzucilem do cieplej wody mierzac spadek oporu-w starym spadl on zaledwie do 0,46 kohma, a w nowym ladnie plynnie spadal do ok. 2,50 kohma. wniosek-stary czujnik caly czas wskazywal ze silnik jest goracy. Dodam tylko ze oczywiscie po wkreceniu czujnika i polutowaniu przewodow samochod pracuje na benzynie mimo zwiekszania obrotow az do momentu osiagniecia wlasciwej (zadanej) temperatury:). Niniejszym wnosze o zamkniecie tematu dziekujac za wszystkie podpowiedzi:)