Strona 2 z 2
: 28 cze pn, 2004 9:12 pm
autor: ZoNNk
jak podłaczysz pod prąd powinno zamknac sie okienko ktore jest w srodku tylko trzeba na to poczekac kilka minut
prad działa na grzałke ktora nagrzewa taki kawałek metalu który zmienia połozenie zamykajac okienko
ja swoje rozwaliłem młotkiem i wyczysciłem wyregulowałem ustawiłem i skleiłem poksipolem do metalu i jest ok
w serwisie puga kosztuje 389 zł
: 28 cze pn, 2004 9:18 pm
autor: NMike
No bez przesady, w Olsztynie na szrotach chodzą po 50 zł.
Chociaż możliwe....w serwisie

: 28 cze pn, 2004 9:26 pm
autor: Kaktus
Hej
Ja takie sprawne tez mam na handel, bo u siebie to wywalilem

Ale u mnie to wogole inna bajka jest pod maska
Podlacz to pod prad 12v ale nie pomieszaj plusa z minusem!! i po 5 minutach, ta trojkatna dziurka powinna sie zamknac.
Jak juz to sprawdzisz, to sprawdz czy wogole do tego prad dochodzi.
Bo co z tego ze bedzie ten zaworek dzialal, jezeli np. wtyczka nie ma pradu...
: 28 cze pn, 2004 9:32 pm
autor: ZoNNk
to po nagrzaniu silnika i tak sie zamknie tylko bedize to dłuuuuuuuuuzej trwało
: 28 cze pn, 2004 10:16 pm
autor: Paweel
ZoNNk pisze:to po nagrzaniu silnika i tak sie zamknie tylko bedize to dłuuuuuuuuuzej trwało
ło ... no to mam problem ... czyli pływające obroty to nie przez to
ech szkoda gadać ...nic to dziś nawet aparat zapłonowy wyjąłem ... shit jutro będe dalej szukać.

: 28 cze pn, 2004 11:44 pm
autor: ZoNNk
ale to bedzie lewe powietrze bo jak zaworek jest cały czas otwarty to masz obroty wysokie nawet na gorącym sielniku i wcale nie musza skakac a jesli jest całkiem zamnknięty na zimnym to by zdychał byłoby trzeba trzymac cały czas pedeł wciśniety (miałem tak bo zaworek mi sie mechanicznie zawieszał w rużnych pozycjach)
odpal silnik i posłuchaj w okolicach kolektora czy nie słychac ssania powetrza
bo to własnie jak zasysa lewe to obroty tak falują bo łapie powietrze ktore omineło przepływomierz