Strona 2 z 2

: 28 cze pn, 2004 9:12 pm
autor: ZoNNk
jak podłaczysz pod prąd powinno zamknac sie okienko ktore jest w srodku tylko trzeba na to poczekac kilka minut

prad działa na grzałke ktora nagrzewa taki kawałek metalu który zmienia połozenie zamykajac okienko

ja swoje rozwaliłem młotkiem i wyczysciłem wyregulowałem ustawiłem i skleiłem poksipolem do metalu i jest ok

w serwisie puga kosztuje 389 zł

: 28 cze pn, 2004 9:18 pm
autor: NMike
No bez przesady, w Olsztynie na szrotach chodzą po 50 zł.

Chociaż możliwe....w serwisie :mrgreen:

: 28 cze pn, 2004 9:26 pm
autor: Kaktus
Hej

Ja takie sprawne tez mam na handel, bo u siebie to wywalilem :) Ale u mnie to wogole inna bajka jest pod maska ;)

Podlacz to pod prad 12v ale nie pomieszaj plusa z minusem!! i po 5 minutach, ta trojkatna dziurka powinna sie zamknac.

Jak juz to sprawdzisz, to sprawdz czy wogole do tego prad dochodzi.

Bo co z tego ze bedzie ten zaworek dzialal, jezeli np. wtyczka nie ma pradu...

: 28 cze pn, 2004 9:32 pm
autor: ZoNNk
to po nagrzaniu silnika i tak sie zamknie tylko bedize to dłuuuuuuuuuzej trwało

: 28 cze pn, 2004 10:16 pm
autor: Paweel
ZoNNk pisze:to po nagrzaniu silnika i tak sie zamknie tylko bedize to dłuuuuuuuuuzej trwało
ło ... no to mam problem ... czyli pływające obroty to nie przez to :(

ech szkoda gadać ...nic to dziś nawet aparat zapłonowy wyjąłem ... shit jutro będe dalej szukać. :(

: 28 cze pn, 2004 11:44 pm
autor: ZoNNk
ale to bedzie lewe powietrze bo jak zaworek jest cały czas otwarty to masz obroty wysokie nawet na gorącym sielniku i wcale nie musza skakac a jesli jest całkiem zamnknięty na zimnym to by zdychał byłoby trzeba trzymac cały czas pedeł wciśniety (miałem tak bo zaworek mi sie mechanicznie zawieszał w rużnych pozycjach)

odpal silnik i posłuchaj w okolicach kolektora czy nie słychac ssania powetrza
bo to własnie jak zasysa lewe to obroty tak falują bo łapie powietrze ktore omineło przepływomierz