Strona 2 z 2
: 04 sie śr, 2004 2:28 pm
autor: Kaktus
Mnie nie martwi ta temperatura bo to jest normalna temperatura oleju przy takiej jezdzie
Ale dzieki za propozycje. Ja jednak nie zamierzam zmienic tego oleju. Jest to olej sprawdzony w bojowych warunkach. Rok temu wiekszosc czolowki grupy N w polsce jezdizla na takim oleju, lali go do Lancerow.
: 04 sie śr, 2004 11:48 pm
autor: Piweł
Kaktus pisze:Mnie nie martwi ta temperatura bo to jest normalna temperatura oleju przy takiej jezdzie
Ale dzieki za propozycje. Ja jednak nie zamierzam zmienic tego oleju. Jest to olej sprawdzony w bojowych warunkach. Rok temu wiekszosc czolowki grupy N w polsce jezdizla na takim oleju, lali go do Lancerow.
No za bardzo nie liczyłbym że do rajdowych Lancerów lali takiego Mobila jakiego mogą mieć zwykli "śmiertelnicy"

(o ile w ogóle lali tam rzeczywiście Mobila, nawet mimo reklam sponsora itp.).
Ale spoko - jak sprawdzony to nie ma co szaleć i zmieniać za często.
Pozdr
Piweł
: 04 sie śr, 2004 11:56 pm
autor: Kaktus
Uwierz mi ... lali, i nadal leja.
A tak pozatym, to dopiero od niedawna ten olej wogole pojawil sie w sprzedazy. Stosowali go takze wyscigowcy, od ktorych zreszta takze kupuje ten olej duzo taniej niz w sklepie

: 08 sie ndz, 2004 11:13 am
autor: Ari
1. Silnik w GTI WYMAGA olejow syntetycznych
2. 90 stopniu po 20 km to wartosc idealna. W ciepły dzień jest wartoscia ksiazkowa przy normalnej jezdzie.
3. Temperatura robocz oleju zaczyna sie od 65 stopni a konczy na 150 - 155 przy oleju syntetycznym. Pozniej silnik sie zaciera. Przed 65 przy pycyniu zreszta tez.
4. Wartości podawane przez fabryczny wskaznik sa nadzywyczaj dokladne
Pozdrawiam
: 08 sie ndz, 2004 1:12 pm
autor: Kaktus
Witaj Ari wsrod "zywych"
Dlugo cie nie bylo Online