Strona 2 z 3

Re: Utwardzanie i obniżenie zawieszenia

: 24 paź pt, 2008 6:57 am
autor: kabzik
ja chce go w góre delikatnie, a sprężyny musze zmienic bo teraz tam siedzi patent.

Re: Utwardzanie i obniżenie zawieszenia

: 20 lis czw, 2008 9:36 pm
autor: mateon
A co możecie powiedzieć o takich sprężynach??
http://moto.allegro.pl/item487963240_ja ... t_205.html

Re: Utwardzanie i obniżenie zawieszenia

: 03 lut wt, 2009 12:53 pm
autor: Pieraś
no jasne ... moj jest miekki, nie ukrywam ze chetnie bym zmienil sprezyny na krotsze ale jakie (nie musi byc wodotrysk ale zeby sie nie uginal przy mocniejszym skrecie) no i amorki przednie do wymiany bo pewnie sa slabe ... no ale musze byc chyba krotsze do krotszych sprezyn prawda?

Re: Utwardzanie i obniżenie zawieszenia

: 03 lut wt, 2009 1:09 pm
autor: Dervozavilus
mateon pisze:A co możecie powiedzieć o takich sprężynach??
http://moto.allegro.pl/item487963240_ja ... t_205.html
Zakupiłem, czekam na montaż. Jak potestuję, to dam znać. Dziksona podpytaj, on już na takich jeździ.

Re: Utwardzanie i obniżenie zawieszenia

: 03 lut wt, 2009 3:11 pm
autor: Pieraś
okej. BTW moje sprezyny sa na calej wysokosci tej samej srednicy, i maja chyba z 6 zwojow (liczylem kilkanascie minut temu ale nie pamietam dokladnie =- bynajmniej malo), auto stoi wysoko - mozliwe ze ktos kiedys do mego 1.1 wcisnal od diesla sprezyny ? dla benzyn i diesla wizualnie sie roznia poza parametr.?

Re: Utwardzanie i obniżenie zawieszenia

: 03 lut wt, 2009 6:50 pm
autor: mateon
mój też wysoko stoi aż za :( i strasznie miekki,a tu fotka XSowe zawieszenie było 100 razy lepsze

Re: Utwardzanie i obniżenie zawieszenia

: 03 lut wt, 2009 7:30 pm
autor: Para
Jak nisko chcesz posadzic ? W moim wypadku poszlo -40mm

Obrazek

Re: Utwardzanie i obniżenie zawieszenia

: 03 lut wt, 2009 11:34 pm
autor: Pieraś
no mnie by tak przypasilo, byle opona nie spotkala sie nigdy z nadkolem. a moj wyglada niemalze jak 2 foty wyzej ten po prawej.

Re: Utwardzanie i obniżenie zawieszenia

: 04 lut śr, 2009 1:10 am
autor: d_ARC
Para ma ciężki silnik więc idzie bardziej w dół. Co ciekawe jak założyłem w 405D sprężyny z Mi18 to zamiast w dół poszedł w górę, ale sztywny jest wiec w zakrętach miodzio. Na sprężynach do -30mm pojeździsz i na serii amorkach.

Re: Utwardzanie i obniżenie zawieszenia

: 04 lut śr, 2009 8:42 am
autor: cyborg
Co do sprezyn-w XS-ie jest sprezyna 5,5 zwoja a w looku 6,5 zwoja, z tym ze w XS-ie jest z drutu o chyba pol milimetra grubszego, nie pamietam dokladnie ile ale mierzylem to latem

Re: Utwardzanie i obniżenie zawieszenia

: 05 lut czw, 2009 3:11 am
autor: urbanek
U mnie na początku było tak:

Obrazek

Po założeniu nowych sprzeżyn:

Obrazek

Sprężyny to Jamex -20mm

Bardzo się zastanawiałem nad -40mm ale w końcu wybór poszedł na -20mm i jestem zadowolony z efektu, nie chciałem żeby było zbyt nisko tak jak u Pary

Re: Utwardzanie i obniżenie zawieszenia

: 05 lut czw, 2009 8:23 am
autor: Orfister
A ja z twardością ? jak te sprężyny Jamexy mają się do oryginalnych ?

Re: Utwardzanie i obniżenie zawieszenia

: 05 lut czw, 2009 12:22 pm
autor: Pieraś
Urbanek ... z powodu mojej "schizy zawodowej" powiem, ze jak dajesz 2 foty do porownania to powinienes zachowac ten sam rozmiar powiekszenia w obu fotkach :) tj. robiac zdjecie przed i po to powinienes zrobic z tej samej odleglosci ... latwiej porownywac :)

Re: Utwardzanie i obniżenie zawieszenia

: 05 lut czw, 2009 9:12 pm
autor: urbanek
Orfister pisze:A ja z twardością ? jak te sprężyny Jamexy mają się do oryginalnych ?
Jest trochę twardziej, na dołach trochę przód skacze ale ogolenie jeździ się znacznie lepiej. Można trochę szybciej pokonywać zakręty i przy tym samochód się nie przechyla za bardzo na boki, na razie przejechałem na nich ok 500km i jestem zadowolony.
Piertaś pisze:Urbanek ... z powodu mojej "schizy zawodowej" powiem, ze jak dajesz 2 foty do porownania to powinienes zachowac ten sam rozmiar powiekszenia w obu fotkach :) tj. robiac zdjecie przed i po to powinienes zrobic z tej samej odleglosci ... latwiej porownywac :)
wiem wiem, szukałem fotki ale niestety nie mogłem znaleźć

Re: Utwardzanie i obniżenie zawieszenia

: 07 lut sob, 2009 7:01 pm
autor: grzechuuu205
ja kupiłem GTI i stoi tak-->
Obrazek

w "Briefie" jest napisane tak :
ilosc zwoji: 4.5
sr. zew: 154,75mm
wysokosc: 290mm
sr. drutu: 12mm

i cos o - 30mm i ze dopasowane zostało tylne zawieszenie

hmm niewiem co o tym sądzic... bo stoi strasznie wysoko i jest twardy. moze mi ktos pomóc? i poiweidziec jak wyglada pug na oryginalnych sprezynach? bo chyba wolał bym takie oryginalne (czy GTi dobrze sie sparwuje na orygunalnych spręzynach? i jaka jest ich twardość?

aha i czy obnizony tył powoduje takze twardsze zawieszenie?