Strona 2 z 3

Re: Krzyżak

: 27 kwie pn, 2009 8:29 pm
autor: palpio
Koledzy szybkie pytanko czy krzyżak z drążkiem z wersji bez wspomy ma taką samą długość i wieloklin jak wersja ze wspomą. Dodam że bez wspomy ma długość około 38 cm

Re: Krzyżak

: 27 kwie pn, 2009 11:03 pm
autor: moralez
raczej nie, bo maglownica ze wspomaganiem jest wyzsza, zatem kolumna powinna byc krotsza.

Re: Krzyżak

: 28 kwie wt, 2009 11:06 am
autor: palpio
Dzięki moralez też tak myślałem ,a ma może ktoś wymiar tego drążka do wersji ze wspomą

Re: Krzyżak

: 28 kwie wt, 2009 11:31 pm
autor: moralez
ja sobie poradzilem z tym inaczej 8)
do dolnego drazka z wersji bez wspomagania zalozylem druga czesc krzyzaka (z wielowpustem) od gornej czesci kolumny kierowniczej. Pasuje bez problemu.

Re: Krzyżak

: 29 kwie śr, 2009 7:42 am
autor: zmac
a nie jest czasami że koncówka na maglownicy ze wspomaganiem ma wieloklin, a bez ma kwadrat?

Re: Krzyżak

: 29 kwie śr, 2009 10:14 am
autor: vynalazek
przykleję się trochę,
czy fabrycznie jest przewidziana osłona tego krzyżaka ?

Re: Krzyżak

: 29 kwie śr, 2009 11:13 am
autor: Jarmarek
Nie ma żadnych osłon ani na jednym ani na drugim krzyżaku.

Re: Krzyżak

: 29 kwie śr, 2009 5:47 pm
autor: moralez
z tegoco pamietam mozna kupic ten dolny kawalek kolumny z oslona gumowa.

Re: Krzyżak

: 30 kwie czw, 2009 8:26 am
autor: Paweł
Wymieniałem ten "dolny kawałek" już 3 razy od 1998 r.; ostatnim razem naładowałem w krzyżak dużo smaru i zrobiłem profesjonalną ;) osłonę z worka na śmieci, a końce zacisnąłem opaskami plastikowymi. To było chyba ze 3 lata temu i jest OKI.

Re: Krzyżak

: 04 maja pn, 2009 9:50 am
autor: vynalazek
Jarmarek pisze:Nie ma żadnych osłon ani na jednym ani na drugim krzyżaku.
Gwoli ścisłości: ja źle sprecyzowałem pytanie.
Miało brzmieć: czy na przegubie z końcówką typu "kwadrat" były osłony ?
Chodzi o dolny przegub oczywiście, bo pod kierownicą nie ma w żadnym aucie chyba.

Co do 205-ki, to w wersji na wieloklin oczywiście jest osłona, gumowa.

Re: Krzyżak

: 04 maja pn, 2009 4:09 pm
autor: palpio
vynalazek pisze:
Jarmarek pisze:Nie ma żadnych osłon ani na jednym ani na drugim krzyżaku.
Gwoli ścisłości: ja źle sprecyzowałem pytanie.
Miało brzmieć: czy na przegubie z końcówką typu "kwadrat" były osłony ?
Chodzi o dolny przegub oczywiście, bo pod kierownicą nie ma w żadnym aucie chyba.

Co do 205-ki, to w wersji na wieloklin oczywiście jest osłona, gumowa.
Niby gdzie??? mówisz o tej osłonie co jest pokazana na zdjęciu wyżej???
Taka osłona jest w każdej 205

Re: Krzyżak

: 05 maja wt, 2009 12:23 am
autor: moralez
chodzi o oslone na dolny krzyzak, jest to cos w podobie oslony drazka kierowniczego.

Re: Krzyżak

: 05 maja wt, 2009 11:16 am
autor: vynalazek
palpio pisze:
vynalazek pisze:
Jarmarek pisze:Nie ma żadnych osłon ani na jednym ani na drugim krzyżaku.
Gwoli ścisłości: ja źle sprecyzowałem pytanie.
Miało brzmieć: czy na przegubie z końcówką typu "kwadrat" były osłony ?
Chodzi o dolny przegub oczywiście, bo pod kierownicą nie ma w żadnym aucie chyba.

Co do 205-ki, to w wersji na wieloklin oczywiście jest osłona, gumowa.
Niby gdzie??? mówisz o tej osłonie co jest pokazana na zdjęciu wyżej???
Taka osłona jest w każdej 205
popatrz wyżej co napisałem,
osłona przegubu czyli "krzyżaka"

pytałem dlatego, że przed wymianą przekładni miałem "kwadrat" i osłony nie było,
a teraz mam wieloklin i krzyżak ma osłonę gumową

Re: Krzyżak

: 05 maja wt, 2009 11:20 am
autor: vynalazek
zmac pisze:a nie jest czasami że koncówka na maglownicy ze wspomaganiem ma wieloklin, a bez ma kwadrat?
nie wiem jeszcze jak ze ze wspomaganiem,
ale w przekładniach bez wspomagania występuje i wielkoklin i "kwadrat"

jestem świeżo po zamianie właśnie

Re: Krzyżak

: 05 maja wt, 2009 12:07 pm
autor: moralez
w przekladniach ze wspomaganiem raczej wystepowal tylko wieloklin