Strona 2 z 2
Re: Prezentacja Peugeota 205 GTi
: 03 lut wt, 2009 3:21 pm
autor: PawelGTi
marcinpug pisze:Np kolektor wydechowy rurowy Supersprinta .
i np nakładki od rally a nie GTi
ale to są szczegóły które na upartego mogę szybko zmienić , bo seryjne mam.
auto było zbudowane do dawania dużej frajdy , pojeżdze w pucharze Classic Auto , w 3-ciej lidze a jak będę chciał coś więcej to się zastanowię co dalej
Bardzo mi miło że auto się podoba

miło słyszeć że doceniana jest moja praca włożona w to auto , a nie raz się słyszy że po co to tak robić taki stary samochód
Re: Prezentacja Peugeota 205 GTi
: 03 lut wt, 2009 9:40 pm
autor: marcinpug
A masz może dostęp do takich nakładek ? jestem zainteresowany . Też planuje wystartować w Classicauto Cup 2009 . i Czy dysponujesz wykresem mocy z hamowni ?
Re: Prezentacja Peugeota 205 GTi
: 03 lut wt, 2009 11:30 pm
autor: PawelGTi
Myślę że nakładki są do załatwienia , muszę tylko odezwać się do znajomego który mi to robił według oryginału. Dam znać.
Mam wykres tylko na zrobionej głowicy z większymi zaworami,wydechem (bez kolektora) i dolotem i wyszło 129KM (serię miałem 122) - szału nie ma , ale szybko jest
Setup z wałkiem odłożyłem na razie na później
Re: Prezentacja Peugeota 205 GTi
: 04 lut śr, 2009 10:18 am
autor: marcinpug
Jak możesz to podaj jaka byłaby cena za te nakładki .Jeśli to 129 KM bez kolektora i na seryjnym kompie to bardzo dobry wynik . Mi na serii wyszło 115KM ale teraz dysponuje już 149KM . Więcej szczegółów na PW
Re: Prezentacja Peugeota 205 GTi
: 07 paź śr, 2009 8:04 pm
autor: Orfister
Gratulacje Pawle za dobre miejsca na Rajdzie Dębicy - znów pisali o Tobie w Classic Auto

Re: Prezentacja Peugeota 205 GTi
: 26 paź pn, 2009 9:53 pm
autor: Kaktus
marcin - na serii wyszlo Ci chyba 139?! a na walku 149... chociaz teraz jest jeszcze lepiej prawda?!
a 119 to na serii ze zwalonym regulatorem cisnienia paliwa, uszkodzonym aparatem i lejacymi wtryskami... natomiast na tym samym zepsutym setupie i walku bylo bodajrze 113?!
Pozatym u Marcina SERIA to byl Jetronic, a u Pawla jest Motronic.
149KM u Marcina wyplulo na Jetronic'u ktory ma bardzo prymitywny aparat zaplonowy i on ciut nie dawal rady. Natomast Motronic ma juz zaplon elektroniczny.
Dobrze pamietam?!
Pozdrawiam!!
BTW: Na dniach konczymy projekt forumowego Griffe StreetRacing na walku, kolku regulowanym, ECU Master DET2 i glowica robiona u nas - juz jestem ciekaw efektu koncowego! I nie jest to sprzet od Przecinaka.
Re: Prezentacja Peugeota 205 GTi
: 26 paź pn, 2009 11:42 pm
autor: Orfister
Może zatem diabologti ? bo raczej chłopak ma 2 x Grifiie i jest szansa, że to On

Re: Prezentacja Peugeota 205 GTi
: 26 paź pn, 2009 11:47 pm
autor: Para
Kaktus pisze:
BTW: Na dniach konczymy projekt forumowego Griffe StreetRacing na walku, kolku regulowanym, ECU Master DET2 i glowica robiona u nas - juz jestem ciekaw efektu koncowego! I nie jest to sprzet od Przecinaka.
Griffe Lorda bedzie tez pieknie porobione

Zapowiadaja sie 2 ladne maskotki
Re: Prezentacja Peugeota 205 GTi
: 05 cze śr, 2013 12:47 pm
autor: PawelGTi
Wiem, że odgrzewany kotlet

....ale
Pomimo, że od dłuższego czasu w ogóle nie inwestuje w auto... no może po za skrzynią to zawsze mnie denerwowało, że wychodziła mała moc.
Zabraliśmy się za głowicę, wleciał wałek Newman PH4 In/EX 300 + podwójne wzmacniane sprężynki CatCams, regulowane kółko.
Samochód spędził cały dzień na hamowni i po serii testów różnych długości dolotów udało się uzyskać 156KM
Uważam, że to całkiem zacny wynik jak na seryjny dół i kolektor wydechowy.
Re: Prezentacja Peugeota 205 GTi
: 05 cze śr, 2013 1:10 pm
autor: 2mouse
PawelGTi pisze:Wiem, że odgrzewany kotlet

....ale
Sraty taty...
PawelGTi pisze:Zabraliśmy się za głowicę, wleciał wałek Newman PH4 In/EX 300 + podwójne wzmacniane sprężynki CatCams, regulowane kółko.
Samochód spędził cały dzień na hamowni i po serii testów udało się uzyskać 156KM
Bardzo porządnie...

Motronic z DETem, czy jeszcze jakieś kombinacje doszły?...
Re: Prezentacja Peugeota 205 GTi
: 05 cze śr, 2013 10:32 pm
autor: cienki
Miałem ładować swapa do siebie ale widzę że można jeszcze sporo wycisnąć z 8V
Gdzie dorwać regulowane kółko do XU ?? Gdzieś dorabialiście czy sami robicie ??
Re: Prezentacja Peugeota 205 GTi
: 06 cze czw, 2013 6:29 am
autor: 2mouse
cienki pisze:Gdzie dorwać regulowane kółko do XU ?? Gdzieś dorabialiście czy sami robicie ??
Anglia, albo marcinpug, Marcin pokazywał w swoim wątku kółka zrobione przez siebie...

Re: Prezentacja Peugeota 205 GTi
: 06 cze czw, 2013 12:45 pm
autor: PawelGTi
2mouse pisze:porządnie...

Motronic z DETem, czy jeszcze jakieś kombinacje doszły?...
Motronic + EcuMaster + map sensor, reszta jak wyżej.
Zastanawiam się ile można było by wycisnąć doprężając porządnie motor i jakie są granice seryjnego kolektora ssącego i wydechowego?
Niestety homologacja mnie blokuje więc dużo więcej nie wymyślę, oprócz właśnie inwestycji w dół silnika.
Kółko robił mi gość pod Warszawą za bardzo rozsądne pieniądze.
Re: Prezentacja Peugeota 205 GTi
: 07 cze pt, 2013 12:20 am
autor: marcinpug
Regulowane kółka robi Bunioo . Pawle 156 kucy to bardzo dobry wynik przy homologacji. Miałem w tamtym roku założoną przepustnicę z MI16 i na seryjnych wtryskach uzyskałem 167KM . Obecnie mam wydajniejsze wtryski chyba z 306 gti6 ,przepustnice z Audi i moc przekracza 172KM przy zachowaniu żywotności silnika .
Re: Prezentacja Peugeota 205 GTi
: 07 cze pt, 2013 8:35 am
autor: PawelGTi
marcinpug pisze:Regulowane kółka robi Bunioo . Pawle 156 kucy to bardzo dobry wynik przy homologacji. Miałem w tamtym roku założoną przepustnicę z MI16 i na seryjnych wtryskach uzyskałem 167KM . Obecnie mam wydajniejsze wtryski chyba z 306 gti6 ,przepustnice z Audi i moc przekracza 172KM przy zachowaniu żywotności silnika .
156 jest nie źle, ale 172 brzmi zdecydowanie lepiej
A tak poważnie, zastanawiam się ile mógłbym wycisnąć jeszcze osprzętem, może jeszcze inne wtryski,bo z przepustnicą za bardzo nic nie mogę zrobić (znowu homologacja)