No to brawo. Tylko ta śrubka jest do regulacji (CO). Przepływka powinna być hermetycznie zamknięta, bez dostępu do tego 'zegara'. Jedyne co teraz możesz zrobić to afr lub serwis boscha, który ustawi Ci przepływkę.
Co do pinów to sobie poszukaj -opis czujnika jest na forum.
			
			
									
						
							GTI 1,6-1,9 50/50 czyli jakies 1,75 HELP!!!
- ja2nek
 - Junior
 - Posty: 221
 - Rejestracja: 08 lis ndz, 2009 3:43 pm
 - Posiadany PUG: 205 GTI TCT
 - Numer Gadu-gadu: 7048723
 - Lokalizacja: Warszawa
 
Re: GTI 1,6-1,9 50/50 czyli jakies 1,75 HELP!!!
hahaha 
 no dobrze ze ktoś mnie w końcu uświadomił 
 tak te się już zastanawiałem... Ten przepływomierz to takie ważne urządzenie i taki łatwy dostęp jest.. 
 teraz już wszystko jasne chyba będę musiał sie uda do servajsa 
			
			
									
						
							No Peugeot, no cry...Turbo żyje, Turbo pije, Turbo dmucha, Turbo wszystkich rucha 
			
						- chaos
 - Junior
 - Posty: 351
 - Rejestracja: 25 maja pt, 2007 6:54 am
 - Posiadany PUG: sie mota zmota
 - Numer Gadu-gadu: 3116894
 - Lokalizacja: Gdańsk
 
Re: GTI 1,6-1,9 50/50 czyli jakies 1,75 HELP!!!
najlepiej było by pominąć ten element stosując map sensor oraz programowalny komputer, pewnie ktoś już to robił, wiadomo jakie zyski z takiego rozwiązania są ?
			
			
									
						
							sygnatura usunięta ze względu na pokazywanie nagich pośladków i pięknych dorodnych piersi...
			
						- ja2nek
 - Junior
 - Posty: 221
 - Rejestracja: 08 lis ndz, 2009 3:43 pm
 - Posiadany PUG: 205 GTI TCT
 - Numer Gadu-gadu: 7048723
 - Lokalizacja: Warszawa
 
Re: GTI 1,6-1,9 50/50 czyli jakies 1,75 HELP!!!
nie wiem jakie zyski sa z takiego rozwiązania?! 
po2 czy można to zrobić w moim przypadku gdy mam cały osprzęt od 1.9 a tylko wal i korbowody od 1.6
PO3 i najważniejsze jakie są koszty takiego rozwiązania?!
			
			
									
						
							po2 czy można to zrobić w moim przypadku gdy mam cały osprzęt od 1.9 a tylko wal i korbowody od 1.6
PO3 i najważniejsze jakie są koszty takiego rozwiązania?!
No Peugeot, no cry...Turbo żyje, Turbo pije, Turbo dmucha, Turbo wszystkich rucha 
			
						- zmac
 - Uzalezniony
 - Posty: 529
 - Rejestracja: 11 sty ndz, 2009 9:27 am
 - Posiadany PUG: 309 gti, 206 gti, 205 cj
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Żyrardów/Garwolin
 
Re: GTI 1,6-1,9 50/50 czyli jakies 1,75 HELP!!!
w ZXach Volcane 1.9 8V byl D6E na map sensorze, motronic dwurzedowy, numeru kompa nie pamietam
			
			
									
						
										
						- 
				Raf
 - Nowicjusz
 - Posty: 11
 - Rejestracja: 21 cze pn, 2004 9:33 pm
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Warszawa
 
Re: GTI 1,6-1,9 50/50 czyli jakies 1,75 HELP!!!
Miałem podobne objawy i przyczyną była uszkodzona cewka zapłonowa. Nie miała konkretnego przebicia, tylko jak w powietrzu była wilgoć. Wtedy raz silnik ciągnął pełną parą a czasem słabnął i o dziwo nie przerywał tylko pojawiał się wyraźny spadek mocy. Dodatkowo słabo zapalał na deszczu. Po wymianie na nową wszystkie objawy ustąpiły. Oczywiście tu przyczyna może leżeć jeszcze gdzie indziej.