Re: TU3 po swapie ciężko odpalić, brak wolnych obrotów
: 26 paź wt, 2010 11:35 pm
Dobra, aku odpięte na kilkanaście minut, samochód pochodził aż otwarł się termostat. Jutro na allegro kupuję sondę uniwersalną z boscha ( tylko 75zł ), będzie pasować też do migacza którego wrzucam na wiosnę więc nie szkoda mi kasy.
Mam jeszcze pytanie co do podciśnień... z tyłu wtrysku wychodzą 2 przewody. Mniejszy jest podłączony do (przypuszczam że) zaworu, to dalej leci do UFO. Grubszy obecnie leci też do czegoś co wygląda na zawór i za zaworem wąż jest podłączony do...śruby
Czy ten grubszy przewód nie jest do "powietrza dodatkowego" które jest potrzebne na gorącym silniku? Mam jeszcze taki problem że rozgrzany silnik mi gaśnie na światłach, natomiast na zimnym silniku wolne obroty są takie jak potrzeba. Może to ten wąż, może niewyregulowany komp, zobaczymy.
Jutro spróbuję zczytać błędy z kompa, kontrolka nie jest podpięta do licznika ani też nie widać złącza diagnostycznego, więc wyprowadzę sobie co trzeba prosto z kompa
Mam jeszcze pytanie co do podciśnień... z tyłu wtrysku wychodzą 2 przewody. Mniejszy jest podłączony do (przypuszczam że) zaworu, to dalej leci do UFO. Grubszy obecnie leci też do czegoś co wygląda na zawór i za zaworem wąż jest podłączony do...śruby
Jutro spróbuję zczytać błędy z kompa, kontrolka nie jest podpięta do licznika ani też nie widać złącza diagnostycznego, więc wyprowadzę sobie co trzeba prosto z kompa