Strona 2 z 2

Re: Moduł zapłonowy Bosch 0 227 100 123 i problem

: 28 paź pt, 2011 11:12 am
autor: Banita
Z tego co pamiętam na 2 pinach jest mostek i lecą jednym przewodem do kompa.
2 lecą do cewki.
1 leci do 'gdzieśtam' -nie pamiętam. Chyba do zegarów.

Wydaje mi się, że tylko 5 jest wykorzystanych.

Zamiast tak się męczyć, sprawdziłbym, dokąd biegnie kabel, który wcześniej nie był wykorzystywany i go na próbę wypiął z kostki.

Re: Moduł zapłonowy Bosch 0 227 100 123 i problem

: 28 paź pt, 2011 12:29 pm
autor: rallye
2mouse pisze:
Banita pisze:Utnij :P
Ehe. :x
Wiesz, ile się już nawalczyłem z podobnym podejściem u poprzednich właścicieli Pchełki?... 8)7

Wypraszam sobie :) nic nie ucinałem :) no może tylko wydech :P

Re: Moduł zapłonowy Bosch 0 227 100 123 i problem

: 28 paź pt, 2011 12:53 pm
autor: 2mouse
Banita pisze:Zamiast tak się męczyć, sprawdziłbym, dokąd biegnie kabel, który wcześniej nie był wykorzystywany i go na próbę wypiął z kostki.
Od początku: komp 345-Jetronic, wiązka Jetronic, moduł Motronic i się dławi w sposób opisany w pierwszym poście. Chcę go oszukać, żeby "myślał" że to co dostaje na 7 pin, to jest to, co miałby dostawać wg borek_wpr z komputera od Motronica, czyli 359. Howgh.
rallye pisze:Wypraszam sobie :) nic nie ucinałem :) no może tylko wydech :P
Po Tobie, po Tobie... :D

Re: Moduł zapłonowy Bosch 0 227 100 123 i problem

: 28 paź pt, 2011 3:45 pm
autor: Banita
Tylko, że pin 7 to wyjście, więc nic na niego nie podajesz, za to sygnał idący z tego pinu do wiązki (bo mówisz, że przewód jest) nabruździć może.
Odepnij.

Re: Moduł zapłonowy Bosch 0 227 100 123 i problem

: 28 paź pt, 2011 7:40 pm
autor: TO-MI
a skąd oryginalnie w motronicu sygnał na obrotka jest brany z cewki czy może włąśnie z tego 7 pinu :?:

wtedy powinien zostać niepodłączony i nie powinien powodować w/w zakłóceń :?

Re: Moduł zapłonowy Bosch 0 227 100 123 i problem

: 28 paź pt, 2011 7:51 pm
autor: 2mouse
Banita pisze:Tylko, że pin 7 to wyjście, więc nic na niego nie podajesz, za to sygnał idący z tego pinu do wiązki (bo mówisz, że przewód jest) nabruździć może.
Odepnij.
W wiązce Jetronic'owej nie ma kabla do 7 pinu. Wydaje mi się, że zakłócenia pochodzą właśnie stąd, że ten 7 pin NIE jest podłączony...

Re: Moduł zapłonowy Bosch 0 227 100 123 i problem

: 28 paź pt, 2011 8:28 pm
autor: Banita
2mouse pisze:
TO-MI pisze:jakby nowsza ewolucja więc nie powinno to stanowić problemu
Ale w wiązce do Motronica jest kabelek do tego 7 pinu a w Jetronic'owej nie. Poza tym wspomniane przeze mnie w pierwszym poście problemy występują wyłącznie przy module w wersji 7 pinowej. Więc to nie bardzo P&P...
Widzisz... źle Cię zrozumiałem. Pisząc to byłem przekonany, że masz motronic'a. Jak wspomniałem (z tego co pamiętam) w motronicu wykorzystywanych jest 5 pinów. Trzeba by sprawdzić, do czego podłączony jest ten 7. Może wystarczy go zmasować, jednak bez 100% pewności nie ma to sensu, bo ryzyko uszkodzenia modułu jest zbyt duże.

Re: Moduł zapłonowy Bosch 0 227 100 123 i problem

: 28 paź pt, 2011 9:56 pm
autor: 2mouse
Banita pisze:Widzisz... źle Cię zrozumiałem. Pisząc to byłem przekonany, że masz motronic'a. Jak wspomniałem (z tego co pamiętam) w motronicu wykorzystywanych jest 5 pinów. Trzeba by sprawdzić, do czego podłączony jest ten 7. Może wystarczy go zmasować, jednak bez 100% pewności nie ma to sensu, bo ryzyko uszkodzenia modułu jest zbyt duże.
Wygląda na to, że 7 pin idzie do kompa... Zmasowanie blokuje zapłon na amen.

Re: Moduł zapłonowy Bosch 0 227 100 123 i problem

: 28 paź pt, 2011 9:57 pm
autor: Banita
Do kompa... a dokładniej? Który pin.

Re: Moduł zapłonowy Bosch 0 227 100 123 i problem

: 28 paź pt, 2011 10:00 pm
autor: 2mouse
Banita pisze:Do kompa... a dokładniej? Który pin.
138002.jpg
Ten pierwszy od lewej, opisany na module jako 7

Re: Moduł zapłonowy Bosch 0 227 100 123 i problem

: 28 paź pt, 2011 10:41 pm
autor: Banita
Inaczej. Z którym pinem komputera (motronic) połączony jest pin 7 z powyższego modułu :wink:

Re: Moduł zapłonowy Bosch 0 227 100 123 i problem

: 29 paź sob, 2011 4:38 pm
autor: borek_wpr
2mouse- Jaki masz typ silnika?
Patrząc po schematach angielskich czy francuskich,sześć pinów to max-w zależności od wykonania.

Re: Moduł zapłonowy Bosch 0 227 100 123 i problem

: 29 paź sob, 2011 4:57 pm
autor: 2mouse
borek_wpr pisze:2mouse- Jaki masz typ silnika?
XU9J1
borek_wpr pisze:Patrząc po schematach angielskich czy francuskich,sześć pinów to max-w zależności od wykonania.
No właśnie...

Re: Moduł zapłonowy Bosch 0 227 100 123 i problem

: 29 paź sob, 2011 5:07 pm
autor: borek_wpr
Z katalogu HUEGO.Pasuje tylko sześcio pinowy.
Siedmio pinowy np. do OPLA
kk.JPG
I jak ma się do tego opis ze sklepu /VEGASKLEP/-link podałem wcześniej.
Wydrukuj ten fragment lub zapisz link HUEGO ,też podałem i niech
sklep odda kasę lub sprowadzi właściwy. :D :D :D