Strona 2 z 2

: 27 gru pn, 2004 3:21 pm
autor: Kaktus
Mogl miec klatke homologowana kupiona np. OMP Chromowo-Molibdenowa - tak samo jak Stefanicki i te klatke wstawiana w Ireco.

Bo taka klatke tez gdzies trzeba wstawic :) I pospawac.

: 27 gru pn, 2004 3:29 pm
autor: Mav309
hehe... ta stal chromowo molibdenowa to fajna sprawa... :D
sam mam taka...przyzwyczajony do ciezaru klatek z normalnej weglowej stali ktore Gagacki robil (nieraz je przenosilem) jak odbieralem matterowska klatke to podnoszac ja bym sobie zęby glownym palakiem wybil :D taka lekka !

: 27 gru pn, 2004 3:34 pm
autor: Kaktus
U siebie w 309 masz ChMo ? Zajebiscie :)

: 27 gru pn, 2004 3:42 pm
autor: Mav309
Jej wada (a moze i zaleta) jest, ze byla w aucie prawdopodobnie do plaskich w niemczech grupy N w latach 90tych.
W ich przepisach byl przepis ze nie moze ingerowac w zaden sposob w deske, wiec mija sie standartowo lukami z decha (jak w pucharowych 206tkach), nawet z konsolka oswietlenia przy lusterku sie rozmija... cala klatka jest skrecana.

Historia jej jest dosyc ciekawa.
jacys handlaze kupili tanio strzelona 309tke mi16 z plaskich. I uwaga: zrobili ja na serie! zostala klatka z ktora nie wiedzieli co zrobic...:D
Po jakims czasie ktos odkupil od nich klatke z zamiarem startow z nia w peugeocie 205 w rallycrosie i gorskich.
Okazala sie za szeroka do 205tki.
Na jednym z kjsow w okolicach olsztyna na PKC podszedl do mnei jakis koles i pyta sie czy nie chce kupic do mojego puga klatki.
Planowalem kiedys wstawic klatke, ale wiedzialem ze musi przynajmniej 1000peknac. Szczegolnie jak powiedzial ze od mattera, to wiedzialem ze nie moja liga...
No ale zobaczyc mozna, szczegolnie ze koles mieszkal kilkaset metrow od biura rajdu.
Chcialem malo gesta celę, bo auto mialo isc do "cywila" no i taka byla, zupelna Nka, pojedynczy zastrzal z tylu i po bokach.

Jak podjechalismy do garazu moim oczom ukazala sie niekompletna zbieranina rurek, brakowalo zasiekow, stopy byly pociete...
Ale byla zadziwiajaco lekka przy pierwszym przenoszeniu omal w zeby nie dalem sobie :D
Na pytanie "ile dasz " odpowiedzialem wymijajaco "a ile chcesz" :D
I koles mnie zastrzelil, wiedzial ze nikomu juz jej nie sprzeda, malo 309tek jezdzi w sporcie, do 205 nie pasuje bo ktos probowal ja wlozyc, lezala tak juz 2 lata i nic nie mozna bylo nia zrobic...rzucil "200" myslalem ze zemdleje... :D
Gacek byl ze mna i jeszcze przymarudzil ze stopy trzeba zrobic, ze brakuje zastrzalow bocznych i...poszla za 150 zeta!
Za drugie tyle Gacek mi ja wrzucil do auta ! :D TaDa...!

: 27 gru pn, 2004 4:34 pm
autor: samer
Mysle ze byla to OMP ,ale w Ireco zamontowana.

: 29 gru śr, 2004 2:09 pm
autor: rado83
Wiecie co !Ja dokladnie nie wiem jak jest z tymi klatkami (nie chce robic tu nikomu reklamy ani anty reklamy) ale widzaialem kiedys klatke chlopaszka ode mnie z miasta ktory startowal saxo i klatke robil mu ireco i ludzie wszyscy ogladajacy ta klatke chytali soe za glowe naprawde musze przyznac ze byla zrobiona tragicznie spawy byly nie dociagniete jakies gory spawow no tragicznie.Lecz w sumie znajomy tez odemnie z miasta ktory startuje pugiem 106 s16 pojechal do niego powiedzial mu ze jak zrobi taka kiche to mu nie zaplaci i fakt klatak jest extra wrecz wzorowo wykonana!A ta w saxo miala niby miala papierek ale ja np bym nigdy w zyciu nie dopuscil jej do rajdu!

A wogole Mav309 dzieki za rady wlasnie o to mi chodzilo o takie pierdolki ktore niby nic a sa potrzebne !

: 29 gru śr, 2004 3:17 pm
autor: Mav309
A wogole Mav309 dzieki za rady wlasnie o to mi chodzilo o takie pierdolki ktore niby nic a sa potrzebne !

Spoko, jakby co to pytaj, kazdy z nas na pewno w pojedynke nie wie wszystkiego, ale wspolnie to tworzymy juz dosyc zorientowana grupe :mrgreen: