Strona 2 z 2
: 07 sty pt, 2005 11:34 am
autor: Kaktus
Nie mozliwe??
Bardzo mozliwe

Zerwac konserwacje, wstawic lekka klatke itp itd. Auto Romka Barana wazy 760kg.
Ja wiem ze Astry GSI byly bardzo ciezkie! Natomiast chyba GT byly lzejsze. A przelozenia to sie zgodze, przelozenia, kola, hamulce, oj duzo tego w sumie jest - czynnikow wplywajacych na wynik.
: 07 sty pt, 2005 2:10 pm
autor: Mav309
z plynami??? no to niezle...
: 07 sty pt, 2005 2:11 pm
autor: Ari
Ale Romek ma powycinaną maskę, klapę, i prawe drzwi, do tego plastikowe szyby, do tego nie ma koła zapasowego, zaślepki zamiast lamp, wyciętą deskę rozdzielczą, no i w rajdach przydałaby się trochę bardziej rozbudowana klatka, płyty, drugi fotel i pasy itp itd.
: 07 sty pt, 2005 2:12 pm
autor: Mav309
no to nie jest auto do rajdow tylko do wyscigow...!
: 07 sty pt, 2005 7:32 pm
autor: Kaktus
No tak... ale mimo wszystko jestem zdania ze do regulaminowego minimum da sie zejsc!
Moza usunac wszystkie wygluszenia, a zostawic sama tapicerke, boczki drzwi zastapic kevlarowymi, usunac cala konserwacje i lakier, i polozyc cienka warstwe lakieru. Wstawic klatke chromowo-molibdenowa, fotele z carbonu itp itd. Wszystko sie da zrobic
Z ciekawostek, Uriasz Mirowski nie wiedzial co jeszcze wyciagnac aby zejsc z wagi bo jego 206 wazylo 960 KG i nie bardzo sie da zejsc nizej. A auto do A6 zrobione. A moj 205 wazy 850KG i mam 70KG niedowagi. A zaznaczam ze mam bardzo ciezka klatke !!
: 07 sty pt, 2005 8:18 pm
autor: Ari
Zgadzam się Kaktus w 100 %. Tylko tak jak napisałem, nowy lakier lekkie boczki, piaskowanie nadwozia, to trochę kosztuje no i auto zaczyna przyjaźnić się z korozją

: 07 sty pt, 2005 8:36 pm
autor: Kaktus
No tak! Ale z waga zejsc sie da
A 205 same wsobie sa juz bardzo lekkie
: 07 sty pt, 2005 9:21 pm
autor: fluff
Mav309 a jestes pewien ze Asterix Abrama to eNka?
: 08 sty sob, 2005 10:15 am
autor: Rekin
No macie racje – rallye ma odcięcie przy 7200 obr/min, kręci się niesamowicie, w ogóle super autko (jeżdżę nim już ponad dwa lata i nadal jestem pod wrażeniem

)) (choć wcześniej miałem duuużo mocniejszy samochód). Mój egzemplatrz to w 99% seria (ma tylko założone dwa K&N’y na gaźniki) – dzwięk jaki wydobywa się z pod maski naprawdę robi wrażenie. Ogólnie jakoś nie wieżę do końca że ten samochód ma silnik tylko o poj. 1294ccm... Podsumowując - jak ktos ma możliwość kupna rallye w miarę dobrym stanie to brałbym bez wahania. Co do eksploatacji – ja poza naprawami typowo ekploatacyjnymi nie miałem z nim żadnych problemów, a części są dostępne. Acha - chyba gdzieś wyczytałem (instrukcja obsł.?) że rallye powinien jeździć na Pb 98 ale ja jeżdzę na 95 i nic się nie dzieje
