Strona 2 z 2

: 31 lip ndz, 2005 4:33 pm
autor: invictus
Nie grzeb
To co piszesz o przydlawieniu przy przyspieszaniu to bedzie lewe powietrze -ta sama przyczyna

Sprawdz dokladnie weze idace do kolektora ssacego czy nie sa spekanie (od serwa, odmy, powietrza dodatkowego...) Sprawdz czy kolektor sie nie odkrecil :wink: itp.

: 31 lip ndz, 2005 7:59 pm
autor: rafi
Domowy sposób na sprawdzenie szczelności dolotu-Uruchom silnik weź słoik z benzyną i pędzelek,maczaj go w benzynie i smaruj wszystkie połączenia na dolocie a także podejrzane miejsca.Jeżeli podczas smarowania na chwilę wzrosną obroty to możesz być pewien że w tym miejscu silnik zasysa lewe powietrze.

: 01 sie pn, 2005 5:34 pm
autor: Biker
Dzięki, dzięki !!!
Sprawdze to na 100% jeszcze w tym tygodniu !!
Lecz jeszcze male pytanko czy tzw. lewe powietrze moze byc zasysane rowniez nieszczelnym korkiem wlewu oleju (na korku jest miejsce na dwie gumowe uszczelki, pierscienie gumowe) ja w tym miejscu nie mam nic !!!
moze to jest przyczyną ...? jak myslicie ?

: 01 sie pn, 2005 5:41 pm
autor: invictus
Moze- mowilem odma -a korek zatyka odme

: 01 sie pn, 2005 10:20 pm
autor: Kaktus
Rozwiazanie problemu: obrocona panewka korbowodowa, ktora powodowala przy rozgrzanym silniku takie opory na wale, ze nawet rozrusznikiem ledwo dalo sie krecic.