Strona 2 z 3

: 20 sie sob, 2005 9:16 pm
autor: JoT_JoT
Ano tylko zależy jaki to trza pokombinowac ja np zmieniałem z 1,0 gaźnik na 1,1 wtrysk troche zabawy było

: 20 sie sob, 2005 9:19 pm
autor: OZzi
ee to ja juz pewnie nie dojde do tego co i jak ;-) musialby to jakis epec zrobic co sie na tym zna..bo ja to dno.

: 20 sie sob, 2005 9:20 pm
autor: invictus
zawsze mozna rozwiercic :twisted:

: 20 sie sob, 2005 9:28 pm
autor: OZzi
No pewnie dla chcacego nic trudnego :)

: 20 sie sob, 2005 9:29 pm
autor: invictus
No prawie :wink:

: 20 sie sob, 2005 9:38 pm
autor: JoT_JoT
Hmm w przypadku silnika TU przynajmniej to nei ma nawet co rozwiercać bo silnik jest identyko od 954 do 1360 wystaraczy wymienić cylindry tłoki i może wał :) No i przy okazji gaźnik żeby dawał rady :D:D:)

: 20 sie sob, 2005 9:40 pm
autor: invictus
Jak nie ma co rozwiercac?? Ja bym tloki rozwiercil -lzejsze beda, mniejsza bezwladnosc :mrgreen:

: 20 sie sob, 2005 9:42 pm
autor: JoT_JoT
tak tak :P :mrgreen: Ty to w ogóle byś wywalił wszystko z autka żeby lżejsze było :) tłumik sportowy polegąłby na tym że od kolektrora wydechowego szła by sama rura itd :)

: 20 sie sob, 2005 9:43 pm
autor: invictus
Od czego?? :roll: :mrgreen:

: 20 sie sob, 2005 9:46 pm
autor: JoT_JoT
od odkurzacza :D:) :mrgreen: dobra starczy tego OT :) kolega chyba juz wszystko wie :)

: 20 sie sob, 2005 9:47 pm
autor: invictus
Jak nie to polecam "jak to sie robi" Paktofoniki 8)

: 21 sie ndz, 2005 9:01 am
autor: Sebek
To jest 1.0 albo 1.1 ale raczej 1.0

: 21 sie ndz, 2005 5:51 pm
autor: OZzi
1.0 na bank nie !! :) 1.1 moge sie zgodzic.

: 21 sie ndz, 2005 8:00 pm
autor: JoT_JoT
ja narazie też stawiam na 1,1 :) ale hmm czasem jest to bardzo ceizko sprawdzić napisz jeszcze jaką masz skrzynie biegów 4 czy 5 i jak znajdziesz to jej oznaczenie

: 21 sie ndz, 2005 8:04 pm
autor: OZzi
4 biegowa a oznaczen poszukam jak cos jutro ewentualnie :)