Strona 2 z 2
: 14 cze śr, 2006 12:30 pm
autor: domel
Mam 1,8D z 92r (wersja LOOK czy jakoś tak).
Czy to wogóle możliwe, bo we wszystkich katalogach jest, że 1,8D był produkowany tylko do 89r

?
Czy to jakiś składak(nie wygląda) czy wszystko ok i były takie wersje ?.
: 14 cze śr, 2006 1:26 pm
autor: Paweł
Ninja pisze: ...wersje samochodu byly rozne (XLD/XRD/GLD/GRD)...
i jeszcze SRD
: 14 cze śr, 2006 3:25 pm
autor: golas9
Mozliwe, ja mam 1.8 GLD z 1991 a składakiem nie jest. Na niektóre rynki 1.8D był montowany ponoc aż do 1998 roku i nie chodzi tu o Algierię czy Maroko ale o Europę. A czemu piszą, że do 1989 roku?? Cholera wie....
Wiem, że zaraz zjedzą mnie wszyscy posiadacze 1.9D ale 1.8D jest wyraźnie oszczędniejszy, równie trwały a różnica w dynamice jest, ogłędnie mówiąc, niezauważalna. Ciesz się, że masz ten silnik!

: 14 cze śr, 2006 3:52 pm
autor: domel
golas9 pisze:
Wiem, że zaraz zjedzą mnie wszyscy posiadacze 1.9D ale 1.8D jest wyraźnie oszczędniejszy, równie trwały a różnica w dynamice jest, ogłędnie mówiąc, niezauważalna. Ciesz się, że masz ten silnik!

No baa.
Silnik trwały, dobry. Może nie jest to sprzęt na wyścigi, ale kto nawet nowoczesnym autem może pochwalić się spalaniem 4l/100km ON lub OO w trasie

.
3,8- 4l l mam przy niezbyt szybkiej jeździe w trasie tzn 100-110km/h czasem 120km/h
: 14 cze śr, 2006 4:06 pm
autor: Banita
C2 -pali na trasie 3,5L na miescie 4,5 jest zwawszy i ma klime

: 14 cze śr, 2006 4:21 pm
autor: golas9
uderz w stół a Banita się odezwie, chowaj się domel bo zaraz kamienie na nas polecą.... a my i tak swoje wiemy

: 16 cze pt, 2006 9:44 am
autor: domel
Po pierwsze C2 pali 3,5l w katalogach. Wg normalnych pomiarów drogowych użytkowników minimalne spalanie przy oszczędnej jeździe to ok 4l lub troszkę mniej. Przynajmniej tyle można wyczytac w necie.
Druga sprawa, że C2 kosztuje pewnie z 50-60 tyś zł.

więc to nie ta klasa auta, bo peżecik 205 jakieś 20razy mniej

Czyli auto jakieś 20 razy droższe, z technologią o ponad 20 lat do przodu pali podobnie

: 16 cze pt, 2006 10:47 am
autor: woocash
no i jak coś padnie...... to umarł w butach

a w 205.... drut, kombinerki i jedziemy dalej

: 16 cze pt, 2006 11:33 am
autor: Sebek
C2 50-60tyś zł

w życiu
: 16 cze pt, 2006 3:34 pm
autor: Banita
domel pisze:kto nawet nowoczesnym autem może pochwalić się spalaniem 4l/100km ON lub OO w trasie

.
wiec co frandzolisz ze drogie?
swoja droga moj qmpel ma C2 i pali niecale 4, ale jak wlaczysz klime

: 16 cze pt, 2006 4:45 pm
autor: adie
Ja mam peugeota z ostatnim najnowyszm modelem Diesla. Różni się on tym że filtr paliwa ma bezpośrednio przy korpusie silnika. Mój model jest z grudnia '92.
: 16 cze pt, 2006 5:53 pm
autor: krzycho
golas9 pisze:
Wiem, że zaraz zjedzą mnie wszyscy posiadacze 1.9D ale 1.8D jest wyraźnie oszczędniejszy, równie trwały a różnica w dynamice jest, ogłędnie mówiąc, niezauważalna. Ciesz się, że masz ten silnik!

jezeli wezmiemy dwa silniki w równie dobrym stanie o pojemnosciach 1.8 i 1.9 to 1.9 pali niezauważalnie mniej a jeździ bardzo zauważalnie lepiej. A skąd wiem - bo miałem kiedyś Peugeota 305 1.9 D a potem zapakowałem mu 1.8 D i stał się mułem a ten 1.8 D to był prawie nowy silnik bo miał tylko 12 tys km i był z 2000 roku.
A jak ktoś chce sie dowiedzieć jak można jeździć szybko i tanio to niech sobie kupi AX 1.5 D. Mój kolega ma i pali mu 3,5 - 4,2 w zalezności czy trasa czy miasto. A jak bardzo bardzo ciśnie to podchodzi do 4,5
