Strona 2 z 2

: 22 wrz czw, 2005 3:56 pm
autor: Pieraś
tak jak mi tlumaczyl mechanik z servisu puga ktory mi robil all przy silniku to jak wymieniasz pasek to rolki i napinacze tez powinno sie wymieniac bo co z tego ze wymienisz pasek jak np. lozysko nie wytrzyma w rolce i dupa caly rozrzad szlag trafi.
ale skoro cieknie z rozrzadu to uszczelniacz ale czy tam cos jest wiecej nie wiem

EDIT:

najlepiej podjedz do warsztatu gdzie robia francuzy niech kukna tylko okiem i gosc Ci powie rzetelnie co to moze byc i jakie koszta

: 22 wrz czw, 2005 4:02 pm
autor: Damian1p
Zrobie tak jak mowisz pojade iu mi powiedza co mam zrobic :) dzieki tylko jeszcze mi powiedz co sie stanie jak tego szybko nie zrobie?

: 22 wrz czw, 2005 6:50 pm
autor: Pieraś
jak Ci sie rozpier.... rozrzad to wtedy tloki zaczna walic po zaworach i wyrzucisz silnik na smieci :/
a jesli zre np olej to tyle ze dolewasz ale szkoda bo potem w cylindrach bedzie hamski osad ktory trza oczyscic itp

: 22 wrz czw, 2005 10:17 pm
autor: Sebek
[quote="invictus"]sebek -co znaczy kompletnie obrobic glowice -to znaczy plan+szlif gniazd++uszczelniacze, jak trzeba to i prowadnice i to co jeszcze widza że jest do wymiany w warszawie w auto-szlifie tyle czyli 250zł to kosztuje a 50zł wiecej za ciśnieniowe sprawdzanie szczelności

: 22 wrz czw, 2005 11:45 pm
autor: szmergiel
jak mu wali olej spod zimeringa na wale to po grzyba kapitalka głowicy?? a jesli juz głowica to może spod dekla klawiatury??

: 23 wrz pt, 2005 12:41 am
autor: Damian1p
Juz wiem jak sie nazywa ta czesc, olej jakby wyciekal spod kola zebatego walka rozrzadu :> czyli to kolejna wymiana zimeringu? jak byly wymieniane dwa poprzednie gdzies troche nizej to byly twarde strasznie czyl nie bardzo szczelne, duzo jeszcze tych zimeringow tam jest przeciez bez sensu co chwile to wszystko rozbierac zeby wymienic kolejny bo one pewnie za jednym razem byly wymieniane, wiec ta naprawa ile bedzie kosztowac? mozna jeszcze raz zakladac pasek rozrzadu bo zaznaczam ze on nawet 10tys nie ma jeszcze :(

Ogolnie przepraszam Was za taki niski poziom pytan ale mechanika to dla mnie czarna magia wiec jesli mozecie to udzielajcie odpowiedzi jak najbardziej prostym jezykiem bede ogromnie wdzieczny...

: 23 wrz pt, 2005 7:25 am
autor: Pieraś
jesli rozrzad miales 10tys km temu to tylko te uszczelniacze z ktorych to idzie - moze ktos poprzednie zle zalozyl :?:

: 23 wrz pt, 2005 1:38 pm
autor: invictus
niezupelnie... jak uda ci sie idealnie oczyscic pasek i rolki to nie musisz ich wymieniac ale nie wiem czy warto bawic sie w poniszczony przez syf pasek...
Jezeli glowica nie byla nigdy robiona to warto zrobic jej remont-przy okazji wymiany simmeringu