Strona 2 z 2

: 09 paź ndz, 2005 3:06 pm
autor: b182
No właśnie czy jak filtr oleju jest juz stary to mozliwe ze ma lipne cisnienie oleju na panewkach??

: 09 paź ndz, 2005 3:43 pm
autor: kusiak205
wiesz co nie wiem jaki olej kupiłem go tydzień temu a jak chodzi o obroty na zimnym to ponad4 bary a jak się dobrze rozgrzeje to ponad 2 bary jade jutro sprawdzić dokładnie w warsztacie ale z moich odczuć wynika że silnik do remontu bo 1.6 to powinien mieć powera a jest kicha kumpel mnie na prostej bierze swoją 306 z silnikiem 1.4 coś jest nie chalo z tym moim pługiem 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

: 10 paź pn, 2005 5:05 pm
autor: szmergiel
a moze pora na remoncik, panewki sa juz luzne i dlatego ciśnienie ucieka. zwlaszcza na goracym.

: 10 paź pn, 2005 5:19 pm
autor: invictus
Ale przez panewki cisnienie raczej nie ucieka na zakretach :W

: 10 paź pn, 2005 6:34 pm
autor: szmergiel
ale ogólnie moze spadac, bo olej ucieka spod czerpaka, co z duzami luzami panewek daje owy efekt. jesli nie pompa to panewki. chyba ze jakis olej badziewny,ale to nie tymaczy zakrętów.albo czujnik lub kontrolka, ale to w ogóle nic nie tumaczy

: 10 paź pn, 2005 8:07 pm
autor: b182
Ponawiam pytanko:) Co jesli filtro oleju jest juz stary zapchany??

: 10 paź pn, 2005 11:35 pm
autor: kusiak205
a moze ktos wie jakie powinno być ciśnienie oleju na wolnych obroach ,ja to juz nie wiem co jest jeszcse jdzien i chyba rozbiore i sprawdze te panewki

: 10 paź pn, 2005 11:43 pm
autor: invictus
na oleju 90 st.
1000 rpm -2 bary
2000 rpm -3 bary
4000 rpm -4 bary

a wiesz ze zeby to zrobic to musisz wyjac silnik?? :wink: