Strona 2 z 2
: 28 lis pn, 2005 2:28 am
autor: Piweł
...
: 28 lis pn, 2005 11:28 am
autor: invictus
Piweł pisze:invictus pisze:nie ma zadnego potencjometru od jalowych -chyba, ze tak nazwiesz srube.
Invictus, potencjometr przepustnicy. I styk obrotów jałowych.
Ale wątpię że to akurat to. Zresztą jak jest z tym problem to świeci się CEL (lampka wtrysku) w kabinie, więc byłoby prosto.
Pozdr
Piweł
styk biegu jalowego to nie potencjometr.
i dobrze wiesz, ze w gitach jest czujnik polozenia przepustnicy 3-stopniowy(nie potencjometr), i nie sluzy on do regulacji predkosci obrotowej biegu jalowego.

: 28 lis pn, 2005 7:22 pm
autor: tomek
Potencjometru nie ma bo wystarcza mu przepływka.
A styk jałowych to głównie dwie funkcje:
1.właśnie obroty jałowe(trochę się wtedy bawi też ERG..)
2.Cut-off
Styk max to max przyspieszanie(wzbogacenie)
Sprawdzenie to 2minuty a czy napewno świeci wtedy kontrolka.. ??
: 28 lis pn, 2005 7:51 pm
autor: Adi205