Strona 2 z 2
: 20 mar pn, 2006 4:57 pm
autor: grzechuuu205
ja słyszałem ze tak robili.... tylko własnie w tym problem! jak go wyjąć...(jak go wyjme to chyba sie układ zapowietrza co nie?)
moze ktos konkretnie napisac

: 20 mar pn, 2006 6:06 pm
autor: grzechuuu205
aha i czy można sie dowiedziec (bez zdejmowania kół jakiej firmy mam zacisk i bębny?) chodzi o to czy to jest BENDIX czy GIRLING...

: 21 mar wt, 2006 10:21 am
autor: blaszka
na zacisku powinno byc napisane ale lepiej zdjac koło i odczytasz szybciej co do tylnych hamulców to musisz zdjac beben i odczytac firme na cylinderku
: 21 mar wt, 2006 1:20 pm
autor: Banita
W look'u nie sadze, zeby byl girling
zawsze jak odlaczysz przewody to sie zapowietrzy, a nie wiem jak chcesz je wyremontowac nie odlaczajac przewodow...
: 21 mar wt, 2006 4:53 pm
autor: grzechuuu205
no właśnie wiem:) i dlatego pytam

ja zdejme te przewody to płyn bedzie uciekał czy jak? pytam sie bo nigdy nic nie grzebałem przy hamulcach... (jedynie tarcze kiedys wymieniałem moim drugim aucie

: 21 mar wt, 2006 5:02 pm
autor: blaszka
tak płyn ucieknie i sie wszystko zapowietrzy jak zdejmujesz przewody do musisz je zaslepic
: 21 mar wt, 2006 6:08 pm
autor: Banita
plynu duzo nie ucieknie -chyba, ze odkrecisz zbiorniczek, ale i tak warto wymienic plyn przy okazji, rowniez przewody gumowe warto wymienic
: 21 mar wt, 2006 11:07 pm
autor: grzechuuu205
no wymienic warto tylko ja niewiem jaki ja mam tam płyn wlany DOT3 czy DOT4.? ;/ hm....
mam zamiar w sobote jak znajde czas to zrobic. zdejme ten zacisk (przydałby sie jakis zestaw naprawczy... jak ktos wie po ile takie stoją cenowo:) ? i przy okzaji wymienc ten płyn. i czy jest to słuszne ze gdybym nie wyminiał tłoczka to musze wymienic tą uszczelke tam i czy mozna przejechac tłoczek papierem 2000? wezcie zapodajcie poradami

pozdrawiam..!!