Strona 2 z 3

: 05 gru pn, 2005 7:58 pm
autor: w1c10
Chodzilo mi raczej o to, ze nie da sie sportowo jezdzic po naszych drogach. Mozna co najwyzej szybko ale z takim zapasem aby mozna bylo wrucic bez problemu na swoj pas lub wyhamowac. Nie chodzilo mi o to, ze po naszych pieknych drogach lece w zakretach bokiem :)

: 05 gru pn, 2005 9:31 pm
autor: sekator
Moje zdanie na ten temat jest takie, że 205 1,3 rallye szkoda szykować do kjs. Jest ich już stanowczo za mało. Ja w kwietniu zaczołem szukać 205 GTi dla kolegi, ponieważ przez kilka miesięcy nie znalazłem przyzwoitego egzemplarza sam zaczołem szukać GTI dla siebie. Przez ten okres czasu tj. 8-mcy znalazłem w Polsce tylko 2szt 1,3 rallye w ogłoszeniach i jednego na ulicy, którego właścicielkę wciąż namawiam do sprzedaży. Na otarcie łez pod koniec sierpnia kupiłem czrwone 1,9 GTI bo i tak wyglądało najładniej z kilkunastu egzemplarzy jakie oglądałem w kraju. A do kjs kup sobie cokolwiek bo tam i tak mało liczy się moc a bardziej umiejętności ale jak chcesz mieć coś do 1300 pojemności to faktycznie poszukaj 106 1,3 rallye (parę szt przez tych kilka m-cy znalazłem) albo Swifta GTI ale one też nie są w najlepszym stanie chociaż wybór jest spory. W podsumowaniu 205 1,3 rallye strasznie szkoda tym bardziej, że peugeoty nie mają najlepszej trwałości. CRX-ami się nie przejmuj, jak masz kasę kup sobie SAXO VTS - jest szybsze niż 1,9GTI

: 05 gru pn, 2005 10:49 pm
autor: b182
Zgadzam się w 100% 205 rallye to picować i pomykać sobie żwawo w trasie troszke pomieście i kochać staruszka :) Sam szukam rallye.

: 05 gru pn, 2005 10:52 pm
autor: b182
Aha mam pytanko teoretyczne czy blokująć np. dopływ paliwa i powietrza do jednego z gazników w rally można spowodować zmniejszenie zużycia paliwa i zrobic z niego takiego słabego ale jednak oszczednego lewka.Oczywiście nie na stałe tylko jak nam strasznie zalezy zeby malo spalił gdzies w trasie. pytanie czysto teoretyczne.

: 05 gru pn, 2005 11:16 pm
autor: lukasss
sekator, skad były te rallye na sprzedaż??? i gdzie widziałeś an ulicy??? i jakie ceny yły tych na sprzedaz???
Panowie rallye nie jest do szpanowania tylko do rajdowaniaa:)

: 05 gru pn, 2005 11:22 pm
autor: b182
ponawiam pytanie o gaziniki. Do rajdowania to było ale 15 lat temu teraz to szkoda,nie mowie o szpanowaniu itp. A poza tym co to za szpan przecież nikt z "normalnych" sie za rallye nie oglądnie to nie to co beeeemmmmkaaa trójka.

: 05 gru pn, 2005 11:36 pm
autor: lukasss
he no tak to nie to co beta, a co do rajdowania to jeśli bedziemy w ten sposób podchodzić do sprawy to subaru i miśki tylko by jeżdizły na które to stac niewielu.Mam nadzieje żę w mp klasa historyczna z każdym rokiem bedzie sie rozwijała i tam rallye pasowalo by jak ulał:)
ćo do gaźników hm nie widzi mis ie to pewnie by mniej palił ale po co kupowac rallye żeby potem mu ślilnik skracać o 1/4 :) a na trase to auto raczejs ie nie nadaje hm nie raczej tylko sie nie nadaje,- z zycia wzięte:)

: 05 gru pn, 2005 11:41 pm
autor: b182
no tak jak gti chociażby z racji przełożeń 100 km/h i 3300 obr/ min

: 05 gru pn, 2005 11:44 pm
autor: lukasss
być może gti nigdy nie jeździłem:) ale o to chodzi własnie

: 05 gru pn, 2005 11:46 pm
autor: w1c10
Wy jako fani marki Peugeot i modelu 205 powinniscie byc dumni i zadowoleni, ze tak stare auto jeszcze może startowac w roznych rajdach i moze wygrywac :) Wiadomo, że autko ma parenaście lat i z czasem trzeba będzie w nim prawie wszystko wymienic, żeby jezdził jak trzeba.
Już wiem, że są marne szanse żebym kupil 205 Rally tym bardziej 1.3, tak wiec bede tez szukal 106 rally i suzuki swift tego juz jest troche i bedzie łatwiej :)

: 05 gru pn, 2005 11:54 pm
autor: b182
no wlasnie wymienic prawie wszystko :) ZA COOOOO KURRRRRWW....... :|

: 05 gru pn, 2005 11:56 pm
autor: sekator
hmm. Tego co widziałem na ulicy zostawiam dla siebie ale był ostatnio rallye w "autobiznesie" 18-24.XI.2005 to jest chyba?!! tel.: 601287628.
Konstancin koło W-wy, ale drogi był > 6tyś.
Tylko błagam nie do rajdów, choć do klasy historycznej by się nadawało i chętnie wtedy swoim wystartuję!

: 06 gru wt, 2005 12:01 am
autor: lukasss
a za ile myślałbyś kupić?? za granicą taniej nie wyjdzie choć był chwilke za 500 euro:) ale nie wiem co z nim było miałem dzwonić ale nie znalażłem chętnych do spólki co by na części był i zrezygnowałem ktoś go już skubnął.
Za mojego ile byście dali na oko??

: 06 gru wt, 2005 12:12 am
autor: sekator
za oryginał stan dałbym i 10 tyś. ale wątpię żeby był w takim stanie.
Tapicerkę ma pewnie zniszczoną (nawet na rajdówkę chyba nie zniszczyłbym tego auta) cieknie z niego gdzie się da a niewiadomo w jakim stanie jest buda.

: 06 gru wt, 2005 12:23 am
autor: lukasss
sekator jeśli masz 10000plnów to nie widze problema jedziesz za granice i masz super egzemplarz