Strona 2 z 3

: 27 gru wt, 2005 10:06 pm
autor: Yahoo
kurde, pies mi uciekł gdzieś... :| zaraz wrócę

: 28 gru śr, 2005 1:34 am
autor: zowa
sekator pisze:Jesteście pewni?!! W maluchu tak się robiło na łańcuszku i samochód lepiej się wkręcał na obroty, a ostatnio pojawiły się nawet na rynku do wybranych modeli regulowane koła rozrządu.
stary nie pisz tu o maluchu... w maluchu pewne czesci mozna bylo przestawiac,przekladac i wszystko bylo ok.ale maluch od 205 znacznie sie rozni.

: 28 gru śr, 2005 1:54 am
autor: moralez
Yahoo pisze:kurde, pies mi uciekł gdzieś... :| zaraz wrócę
wabi sie maluch czy bolec :mrgreen: ?

: 28 gru śr, 2005 2:21 am
autor: Michal gti
Regulowane kołko i inny wałek, i da się coś zrobić :wink:

: 28 gru śr, 2005 2:55 am
autor: sekator
moralez pisze:
Yahoo pisze:kurde, pies mi uciekł gdzieś... :| zaraz wrócę
wabi sie maluch czy bolec :mrgreen: ?
po to się tu o pisze konkretne pytania żeby otrzymywać konkretne odpowiedzi :evil: a co do maluchów to niejeden by Was objechał.

: 28 gru śr, 2005 3:10 am
autor: moralez
zaraz sie okaze ze po przestawieniu lancuszka od 1 zabek bolec nabiera takiego powera ze robi 100 km/h w 6 sekund 8)

: 28 gru śr, 2005 3:13 am
autor: sekator
Dane techniczne:
· pojemność skokowa 903 ccm
· moc maksymalna 62 KM (hic!) przy 6500 obr/min (max. obroty 7300 !)
· gaźnik wyczynowy Weber 40 DCOE
· zawory Nimonic 40 i 36 mm
· tłumik Gianini
· zmodyfikowana 5-biegowa skrzynia przekładniowa
· wzmocniony układ hamulcowy
· felgi 6,5 X 13 cali, opony Pirelli 175/50/13
· prędkość maksymalna 170 km/h !!!

Może nie jest szybszy niż GTI ale czegoś takiego nie można komentować :mrgreen:

: 28 gru śr, 2005 3:18 am
autor: moralez
misiu pysiu gdybym wstawil 3.0 v6 24v to nie wiem czy bys zdarzyl przeczytac ze swojego rajdowego bolca napis "fucku you" na mojej klapie

: 28 gru śr, 2005 3:19 am
autor: Banita
903 nie jest silnikiem z bolca -nie da sie go tak rozwiercic

: 28 gru śr, 2005 3:28 am
autor: sekator
:lol:

: 28 gru śr, 2005 3:55 am
autor: Banita
u pana Goduli rozwiercili silnik bolca do 830ccm i pochodzil 20 min :lol:

PS silnik w GTi i w Dieslu tez wyglada tak samo 8) -jednak troche roznic jest

czy wiec mozna powiedziec, ze mam u siebie silnik od diesla?? :roll: 8)

: 28 gru śr, 2005 10:24 am
autor: Piweł
8-zaworówkach w ten sposób nie osiągnie się szczególnie spektakularnych efektów, bo nie zmienia się ustawienia fazowego dolotu i wydechu (to można osiągnąć dopiero wymieniając/dorabiając wałek na wymiar).

: 28 gru śr, 2005 2:27 pm
autor: Banita
Piweł pisze:8-zaworówkach w ten sposób nie osiągnie się szczególnie spektakularnych efektów, bo nie zmienia się ustawienia fazowego dolotu i wydechu (to można osiągnąć dopiero wymieniając/dorabiając wałek na wymiar).
Wlasnie o tym mowie 8)7 , jezeli dorobisz walek na wymiar, to juz na samych krzywkach masz przesuniecie, a mowa byla tylko o 1,9Gti

PS W pierwszym poscie jest mowa o przestawieniu, aby wczesniej dostarczac mieszanke, a nie strojeniu w celu poprawienia np. kultury, czy zlikwidowaniu wyciagniecia paska

Juz sie nie wypowiadam, bo widac, ze sie nie znam :roll:

: 28 gru śr, 2005 8:29 pm
autor: zawodowiecleon81
POPIERAM!!!!!!!!!!!!!! wrzucmy na luz.

: 28 gru śr, 2005 11:48 pm
autor: Yahoo
z gówna bata nie ukręcisz - maluch to maluch, nic więcej :D