Strona 2 z 2
: 13 lut pn, 2006 6:09 pm
autor: Michal
Jaka Barborke? Cieszynska to rajd, Warszawska to KJS

: 13 lut pn, 2006 6:20 pm
autor: NMike
Najlepiej wymienić kolektor bo to w nim tkwią głównie zapasy mocy z wydechu

: 13 lut pn, 2006 6:27 pm
autor: moralez
Adi205 pisze:ja nie miałem środkowego w garrosie

więc chyba nie we wszystkich są dwa

mam taki sam engine jak RG i tez mam tylko jeden tlumik i kata
moze do silnikow na gazniku zakladali 2 tlumiki
: 13 lut pn, 2006 6:54 pm
autor: MistrzuGT
a jak ja mam tlumik koncowy od silnika 1100 a silnik wymienili niedawno na 1400 to ten wydech moze byc,czy mnie jakos ogranicza?? jesli tak,to mozna go np. troszke wybebeszyc?? bo za bardzo kaski na inny nie mam.
Zaznaczam,ze juz tak kupilem...
: 13 lut pn, 2006 11:29 pm
autor: Dżon Dobra Nadzieja
ja u siebie miałem zamiast środkowego tłumika przelotówke Sebringa a dalej rura, wcześniej też (bez katalizotora) i do tego kolektor Devila... i musze powiedzieć że ani razu pały sie mnie nie czepiły o wydech a robiłem 5000km miesięcznie i to tylko nocami...
: 16 lut czw, 2006 12:02 am
autor: dauit
no ja wlsanie kupilem koncoweczke... jak jest tlumik koncowy to jest kolniez... i do tego kolnieza koncowke... takie jak w tlumiku jest... tylko teraz pytanie co zrobic

bo mam tak... taki maly tlumik... to chyba jak katalizator wyglada... :/ mam jakis taki tlumik przelotowy... i mam rurke... i co tam wcisnac?

rurke? tą puszke (chyba katalizator) czy ten przelotowy...?
: 16 lut czw, 2006 12:03 am
autor: dauit
Wtedy tylko dospawac jedno z trzech...

ale co... polecacie cos?
: 16 lut czw, 2006 3:31 pm
autor: Robert Radom
Jeździłem ponad rok na fiatowskim tłumiku (od 125p) - raczej z przymusu, bo komplet tzn. tłumik końcowy, środkowy i kawałek rury, którą trzeba sobie pospawać kosztował jakies 50 zł. Rewelacja to nie była - ni to fiat ni Pug. No, taka pierdziawka. Juz po paru miesiącach wzięła się za to korozja i to bardzo intetnsywnie więc odradzam. Myślę że jakas basowa bańka jest najlepszym rozwiązaniem. Jak ktoś trochę zna się na spawaniu, to takie cos łatwo zrobic samemu i można poimprowizować.
: 16 lut czw, 2006 7:39 pm
autor: dauit
Kaktus... a Ty jak masz zrobione? bo na filmiku az slychac w tym samochodzie co bylo nakrecane jak odjezdzasz

albo zowa? cos tam przerabialiscie?
: 26 lut ndz, 2006 8:16 pm
autor: dauit
no i dalem na sam koniec jak by taka mala puszke... niewiem co to jest... ale jakis element wydechu z innego auta... auto na biegu jalowym ma basowe zapedy... ale jak juz sie silnik wkreca na obroty to jest ryk... hmm... i troche mam problemy z zapalaniem :/ i cos slyszalem ze silnik mozna rozprezyc? albo jakos tak jak sie da rure o grubej sednicy...
: 27 lut pn, 2006 3:31 pm
autor: b182
No łasnie kaktus jak masz masz zrobiony wydech:)
: 27 lut pn, 2006 3:50 pm
autor: NMike
Ma przelot i zmodyfikowany kolektor.
: 27 lut pn, 2006 9:39 pm
autor: Kaktus
Kolektor seria, bo inny nie jest homologowany, pozniej jest puszka ktora byla od kiedy kupilem auto, jakas walkera, wyglada jak od 1.4

a pozniej pusta rura do konca.
Wydech chce zrobic tak:
Wlozyc rure za kolektorem z przedzialka, taka z 1.9 gti, i taka mam i czeka na montaz, a pozniej tlumik przelotowy orginalny z 1.9 gti, a nastepnie pusta rura do konca, ale jakos sensownie zrobiona.