Strona 2 z 2
: 16 lut czw, 2006 5:54 pm
autor: mi
miejcie świadomość, że w każdym samochodzie licznik conieco zawyża, więc sprawdzanie dokładności licznika na podstawie samochodu obok jest - powiedziałbym - umiarkowanie dokładne

Mój przy rzeczywistej prędkości 92 pokazuje 100

Przyłączam się do opinii, że optyczne przerabianie juniora na gti jest mocno takim sobie pomysłem, podobnie jak upodobnianie gti do t16 jakimiś paskudnymi bodykitami

: 16 lut czw, 2006 5:59 pm
autor: blaszka
ale jak kogos nie stac na gti i ma np juniora to stara sie z biegiem czasu upodobnic do gti bo ładnei wyglada bo za przeproszeniem "biedny" pug czyli cały goły a w przypadku np mojego jak jest biały i miał czarne zderzaki i nic wiecej wygladał naprawde bleee i tak jest wiec dlatego przerabiamy upadabniamy nasze auta bo albo nas nie stac na gti albo sa w tak opłakanym stanie do kupienia ze lepiej jezdzic juniorem i w niego zainwestowac pare groszy bo czesci stylistycznych jest pełno i za grosze i mozna je dokupywac przez jakis okres i nie trzeba wydawac odrazu całej gotówki tyle narx
: 16 lut czw, 2006 6:22 pm
autor: DJPreZes
Brrrr...ja mam Greena a nie Juniora

A wymieniam, bo jest ladny i ma obrotomierz

Dwa wskazniki nie beda dzialac...Ew, kupuje od kogos tutaj na forum zegary od XS

: 19 lut ndz, 2006 12:39 am
autor: Robert Radom
Bardzo podoba mi się propozycja Moraleza! Że też wcześniej na to nie wpadłem! Sprzedam swojego juniorka bez silnika, kupię GTI, wrzucę motorek 1.0 i bedzie bryka ino świst...