Strona 2 z 2

: 16 mar czw, 2006 2:52 pm
autor: BubuPN
a jak wygląda z awaryjnością 406 coupe?

: 16 mar czw, 2006 3:05 pm
autor: blaszka
BubuPN pisze:a jak wygląda z awaryjnością 406 coupe?

ciezko na to pytanie odpowiedziec jednen bedzie jezdził autem i zrobi 150tys i nic sie nie stanie drugi zrobi 2 tys km i cos padnie
jedno co moge powiedziec to zawieszenie dłuzej wytrzyma bez wymiany poszczególnych elementów bo jest twardsze od klasycznego 406
najczesciej co podlega wymianie w tych modelach peugota to przednai lub tylne łaczniki stabilizatora widamomo nikt nie projektował tego auta z mysla o naszych polskich dziurawych drogach

: 16 mar czw, 2006 3:06 pm
autor: krzycho
chip, wieksza turbina, intercooler, przerobione kanały ssące, zawory, wydech, wtryskiwacze od Jumpera o ile sie nie mylę. Taki Pug 205 startuje na 1/4 mili we Francji

: 16 mar czw, 2006 3:13 pm
autor: blaszka
chip, wieksza turbina, intercooler, przerobione kanały ssące, zawory, wydech, wtryskiwacze od Jumpera o ile sie nie mylę. Taki Pug 205 startuje na 1/4 mili we Francji
chyba ze tak ale potencjalnego nabywce takiego auta na to poprostu nie stac bo to by była przeróbka pewnie rzedu 20 tys

: 16 mar czw, 2006 4:42 pm
autor: krzycho
tak wiem ale skoro ma takie rezerwy to spokojnie 180 km bez ładowania strasznej kasy da sie wyciągnąć

: 16 mar czw, 2006 5:08 pm
autor: blaszka
180 moze nie ogólnie auto ma 131 km po wstawieniu chipa za ok 2tys zwiekszymy moc do rzedu ok 150km

: 20 mar pn, 2006 11:02 am
autor: krzycho
chipują do 170 km
a zmiana turbiny i intercoolera można dojść do 190 KM