Strona 2 z 2

: 07 kwie pt, 2006 4:00 pm
autor: woocash
haha ale jazda, mam wrażenie że każdy powiedizał już swoje po 5 razy :)

: 07 kwie pt, 2006 4:00 pm
autor: Banita
od 2 takich silnikow TU3M z jednopunktem tez sa inne tloki 8)
blaszka pisze: JEST INNE CISNIENIE WTRYSKU TLATEGO TŁOK MUSI BYC INACZEJ UFORMOWANY DLA DOBREGO SPALANIA MIESZANKI I OPTYMALNEGO ZUZYCIA PALIWA
fajna teza :)
a teraz ja udowodnij :P

i czemu Gti 122 i 128 ma inne tloki majac takie samo cisnienie na listwie i identyczne wtryskiwacze??

: 07 kwie pt, 2006 4:05 pm
autor: blaszka
TŁOK MOZE SIE TROCHE RÓZNIC MODYFIKACJA ROCZNIKOWA ALE OGÓLNIE SA TAK SKONSTRUOWANE ABY DZIAŁAŁY TAK SAMO I OPTYMALNIE DO DANEGO MODELU SILNIKA

: 07 kwie pt, 2006 4:08 pm
autor: Banita
blaszka pisze:TŁOK MOZE SIE TROCHE RÓZNIC MODYFIKACJA ROCZNIKOWA ALE OGÓLNIE SA TAK SKONSTRUOWANE ABY DZIAŁAŁY TAK SAMO I OPTYMALNIE DO DANEGO MODELU SILNIKA
widziales te tloki? te "troche" jest dosc duze i wplywa dosc znaczaco na kompresje, a co za tym idzie to nie moze dzialac tak samo :)

: 07 kwie pt, 2006 4:10 pm
autor: blaszka
I SAM SOBIE ODPOWIEDZIAŁES NA PYTANIE DLACZEGO NALEZY ZMIENIC TŁOKI

THE END :)

: 07 kwie pt, 2006 4:12 pm
autor: woocash
to ja wtrące swoje 3 grosze :)

tłoki w leżaku, o którym ktoś wspomniał, są płaskie /takie miałem/ albo wklęsłe, w niekórych wersjach na rynek niemiecki /niewielkie zmniejszenie mocy dla wejścia w niższy próg podatkowy/ mniemam, e tak samo sie dzieje w silnikach z wtryskiem, przynajmniej tych starszych.. a że wtrysk pojedynczy to raczej szczyt techniki nie jest, bo to prawie gaźnik, to nie widze problema w zamontowaniu go na tłokach z MPI, no ale ja sie nie znam tak jak Wy :)

: 07 kwie pt, 2006 4:13 pm
autor: Banita
oba silniki to jednopunkt :wink: oba 75 koni

: 07 kwie pt, 2006 4:15 pm
autor: blaszka
WIADOMO MOZNA ZOSTAWIC TŁOKI TAKIE JAK SA ALE JAK SIE CHCE ABY AUTO CHODZIŁO POPRAWNIE PISAŁEM O TYM TO PROSZE POCZYTAC TO CO WYZEJ W POSTACH NAPISAŁEM TERAZ NIE CHCE MI SIE POWTARZAC

: 07 kwie pt, 2006 4:17 pm
autor: Banita
to zbesztaj jeszcze kaktusa za to, ze do motronicow poleca ladowac plaskie tloki -przeciez to nie sa te same silniki -i juz nie beda pracowac poprawnie, bo producent nie zaleca 8)7

: 07 kwie pt, 2006 4:18 pm
autor: moralez
robienie wszystkiego tak jak producent zalecil moze byc brzemieniem pracy w ASO 8)

: 07 kwie pt, 2006 4:20 pm
autor: blaszka
A CZY JA MAM ZAL DO KAKTUSA ZE STOSUJE PŁASKIE TŁOKI I CO PISZE UPARCIE ZE WSZYTKIE MAJA BYC Z KOMORAMI SPALANIA PISZE TYLKO ZE POWINNO SIE STOSOWAC TAKEI JAK ZALECA PRODUCENT ABY SILNIK DZIAŁAŁ OPTYMALNIE I JAK NAJLEPIEJ A NAPEWNO KAKTUS NIE WSADZA INNYCH TŁOKÓW OD TAK BO MA TAKIE NA ZBYCIU TYLKO WCZESNIEJ SPRAWDZIŁ CZY MOZNA TAKIE ZASTOSOWAC I JAK SILNIK BEDZIE DZIAŁAŁ

: 07 kwie pt, 2006 4:22 pm
autor: Banita
producent nie robi optymalnie -robi tak, aby koszty byly najnizsze a zysk najwiekszy 8)

: 07 kwie pt, 2006 4:25 pm
autor: blaszka
JAKBY PRODUCENT ROBIŁ TAK ABY KOSZTY BYŁY JAK NAJNIZSZE A ZYSK JAK NAJWIEKSZY TO DO TEJ PORY MILIBYSY SILNIKI ZELIWNE A NIE ALUMINIOWE LUB OPONY DENTKOWE A NIE BEZDENTKOWE

: 07 kwie pt, 2006 4:37 pm
autor: Banita
Zrobili to z dobroci serca :mrgreen: