Strona 2 z 2
					
				
				: 06 cze wt, 2006 1:58 pm
				autor: krzycho
				Kaktus pisze:wal jest taki sam, panewki sa rozne, maja zamki w innych miejsach.
dzieki za oświecenie a teraz moje pytanko - czy to prawda ze zawory w silniku "zeliwiaku" XU10J4 są mniejsze niż w XU9J4 ?
 
			 
			
					
				
				: 06 cze wt, 2006 2:09 pm
				autor: Kaktus
				Nie!
W silnikach XU9J4 i XU10J4 zawory ssace i wydechowe sa dokladnei takie same.
			 
			
					
				
				: 06 cze wt, 2006 2:21 pm
				autor: krzycho
				powiem dlaczego pytam. Bo w tym temacie przeczytałem ze w XU9J4 zawór ssący ma 34,6 mm a w opisie technicznym silnika XU10J4 jest napisane ze ma 33,6 bodajże i stąd moje pytanie
			 
			
					
				
				: 06 cze wt, 2006 2:24 pm
				autor: Kaktus
				Widocznie jest to blad...
Zawory do silnika XU10J4 i XU9J4 wystepuja w orginale pod tym samym numerem katalogowym.
Zawor ssacy ma numer peugeotowski 0948 61
Zawor wydechowy ma numer peugeotowski 0949 62
Zawor ssacy ma 34,6 mm srednice a wydechowy 29,6
			 
			
					
				
				: 06 cze wt, 2006 3:27 pm
				autor: krzycho
				w takim razie dzinki za info
			 
			
					
				
				: 15 wrz pt, 2006 11:29 pm
				autor: bartesz1
				Kaktus skąd Ty to wiesz? nie zle:)
			 
			
					
				
				: 16 wrz sob, 2006 10:44 pm
				autor: Kaktus
				Bo ja wiem... nie wiem skad... 

 
			 
			
					
				
				: 16 wrz sob, 2006 11:38 pm
				autor: moralez
				czysta definicja pruderi 

 
			 
			
					
				
				: 18 wrz pn, 2006 10:30 am
				autor: Kaktus
				Ups.. blad... piszac sa takie same zapomnialem napisac o skoku - owszem 1.9 ma inny skok 88, w przeciwienstwie do 2.0 ktory ma skok 86. Sa takie same ze wzgledu na budowe.
			 
			
					
				Re: Info o silnikah MI16 - zaczerpnięte z forum użytkowników
				: 20 kwie pt, 2012 10:18 pm
				autor: Marin205
				odświeżam kotleta - kiedyś to były dyskusje 
