Strona 2 z 2
					
				
				: 05 sie sob, 2006 11:26 pm
				autor: Sebek
				Sebek pisze:normalnie przyczepić
a w jaki sposób tj. jak to jest normalnie? 
 
tzn przykleić lub przykręcić bo ten cudak to raczej kiepsko wygląda 
jak kombinowany
 
			 
			
					
				
				: 06 sie ndz, 2006 12:24 am
				autor: d_ARC
				szatyn pisze:
Powiedz mi, ile jeszcze tych wydatków, by nacieszysc się tym GTI? 
 
 
Hehe na to pytanie chyba nikt nie zna odpowiedzi, Francuz w końcu, mechanicy zwykli mawiać "francuskie xxxxx
*"  
 
Od początku roku moje GTI na modyfikacje i naprawy pochłonęło drugie tyle co jest warte   

  a poza silnikiem dłubię w autku we własnym zakresie, ale egzemplarz jest delikatnie mówiąc intensywnie używany więc i dość awaryjny 
* - nie używaj wulgaryzmów 
			 
			
					
				
				: 06 sie ndz, 2006 11:26 am
				autor: szatyn
				To w jaki sposób przenieść temat?
Lord-tyle co moge Tobie napisac na temat tego auta, iż jest to GTI prawdopodobnie z połowy 1991 r. (pierwsza rejestracja w dniu 17-09-1991 r.), o pojemności 1600 cm3 i prawdopodobnio robione na rynek niemiecki (w dokumentach ma wpisane - składak, 97 r.); a co do kat i sondy - jeżeli mi napiszesz, gdzie szukać, to zaraz odpiszę 

W takim razie będe miał prośbę do Ciebie - ile mniej więcej wyniesie mnie wymiana całosci tylnej belki?
P.S.
Widziałem zdjęcia na forum, jak z PADRE rozkręcaliście GTI. Też miałem okazję "wybebeszyć"wnetrze,by zmienić kolor kokpitu - na razie to tylko tyle było moich ingerencji w to auto. 
Dodano po 2 minutach:
 [quote="d_ARC"][quote="szatyn"]
moje GTI na modyfikacje i naprawy pochłonęło drugie tyle co jest warte   
[quote]
d_ARC to ja dużymi krokamii zaczynam zblizać się do tej kwoty,tyle,iż u mnie to nie są modyfikacje,a niezbędne naprawy 

 
			 
			
					
				
				: 06 sie ndz, 2006 9:03 pm
				autor: Lord Devil
				Ogolnie graty do tylnej belki lozyska, czopy to wydatek na obie strony 500. Srednio drugie tyle wolaja za zrobienie belki. Sonda lamba jest wkrecona w wydech przed katem i tlumikiem srodkowym. Gdzie szukac katalizatora to chyba wiesz. Z tego co piszesz to musi byc sonda i kat - jezeli ten rok i na niemcy, wymog niemieckiego rynku od polowy 1989 to sonda i kat.