Strona 13 z 19
Re: GRIFFE T16
: 18 sty wt, 2011 10:26 pm
autor: Młody
z tym zamknięciem szafy to ałłłłła
Re: GRIFFE T16
: 18 sty wt, 2011 10:45 pm
autor: Lord Devil
Jest brzydki ale piekelnie mocny, coz moge powiedziec - bede sie staral.
Jak pierwszy raz zagada w budzie - to jak mawia moj stary dobry znajomy - siku w majtochy

Re: GRIFFE T16
: 19 sty śr, 2011 9:28 am
autor: Marin205
Lord Devil pisze:Jest brzydki ale piekelnie mocny, coz moge powiedziec - bede sie staral.
Jak pierwszy raz zagada w budzie - to jak mawia moj stary dobry znajomy - siku w majtochy

prawda poszerzenia a'la górskie wyścigi to nie to i jeszcze ta dokładka z tyłu - porażka - ale jedzie ostro
Re: GRIFFE T16
: 19 sty śr, 2011 12:45 pm
autor: Para
I bedziesz sie poruszal na R888 ?
Re: GRIFFE T16
: 19 sty śr, 2011 1:40 pm
autor: kubas
Para pisze:I bedziesz sie poruszal na R888 ?
jakby mnie było stać to też bym jeździł tylko na takiej oponie

Jedyny problem to to że szybko się zużyje, innych nie widzę

Re: GRIFFE T16
: 19 sty śr, 2011 1:45 pm
autor: Para
Nie nadaja sie na deszcz wiec niewiem czy to dobry pomysl uzywac ich na codzien. Rozumiem ze Lord bedzie zabawial sie w T16 raczej tylko w weekendy wiec R888 pewnie zda egzamin.
Re: GRIFFE T16
: 19 sty śr, 2011 1:51 pm
autor: kubas
Para pisze:Nie nadaja sie na deszcz wiec niewiem czy to dobry pomysl uzywac ich na codzien. Rozumiem ze Lord bedzie zabawial sie w T16 raczej tylko w weekendy wiec R888 pewnie zda egzamin.
Para a jeździłeś w nich na deszczu ? Ja jeździłem już na bardzo zużytych r888 na deszczu po torze i było 100 razy lepiej niż na każdej innej drogowej opownie. Nowe jak najbardziej nadają się na deszcz, przeszkodą jest tylko woda zalegająca w głebokich kałużach i koleinach w innym wypadku są super.
Re: GRIFFE T16
: 19 sty śr, 2011 2:57 pm
autor: Lord Devil
Ciezko powiedziec, jak to sie wszystko skonczy. Docelowo Turbodziwka - kazdy mechanik ja mial

- bedzie na Dimma Compomotive i to nie ulega watpliwosci. Tam sa prawdziwe slicki. Toyki to prawie slick. Jak juz zacznie smigac porowna sie, co trzyma sie lepiej i przy duzych roznicach na rzecz R888 - kola wieksze=wieksza powierzchnia styku z podlozem i lzejsze=mniejsza masa nieresorwona, kazdy swiadomy uzytkownik wie jakie ma to zanczenie, na eventy pseudo sportowe beda zakladane 17"
W tym momencie jest przerabiany dosc skomplikowany uklad hybrydowy pseudo klimatyzacji z 205 i klimatroniku z 407 tak aby razem to dzialalo - respekt za to dla Krzycha, trzebe miec leb, zeby to ogarnac. Sa pasowane kola - chodzi o docelowa szerokosc dystansow, mocowanie za pomoca szpilek.
Re: GRIFFE T16
: 19 sty śr, 2011 10:06 pm
autor: d_ARC
kubas pisze:Para pisze:Nie nadaja sie na deszcz wiec niewiem czy to dobry pomysl uzywac ich na codzien. Rozumiem ze Lord bedzie zabawial sie w T16 raczej tylko w weekendy wiec R888 pewnie zda egzamin.
Para a jeździłeś w nich na deszczu ? Ja jeździłem już na bardzo zużytych r888 na deszczu po torze i było 100 razy lepiej niż na każdej innej drogowej opownie. Nowe jak najbardziej nadają się na deszcz, przeszkodą jest tylko woda zalegająca w głebokich kałużach i koleinach w innym wypadku są super.
Większość osób w rajdach jeździ na tych gumach, są rewelacyjne nawet jak jest wilgotno, niestety znikaja w oczach. Ale jak pada, stoi woda na asfalcie, lub asfalt jest bardzo gładki nigdy nie można im ufać. Niekótrzy nie raz mieli przez nie mokro w spodniach. Będąc pilotem zaliczyłem podczas powrotu z rajdu mocnego dzwona, przy 150km/h uślizg tyłu na zakręcie, kilka bączków, płot z żelaznych prętów, 2-krotna wizyta w rowie, skasowane 206S16 skróciło się o kilka cm z jednej strony. Mieliśmy mega fart, bo za pierwszym uderzeniem poszliśmy tyłem przez rów i w ogrodzenie posesji, płot zadziałał jak spręzyna, bo lecieliśmy już na dacha. Inaczej zamiast Puga upalałbym własne 4 kólka pod 4 literami, albo skończył z 'żabą' zamiast głowy

A dodam, że mój driver kocha poślizgi i wyprawiał cuda z ręcznym. Tu wystarczyło ujęcie gazu podczas wyprzedzania na łuku, na świeżo położonym odcinku asfaltu. Nikomu nie życzę takiej przygody.
No ale koniec OT. Lord ma doświadczenie w motosportach, więc potrafi jeździć z głową

R888 mają zasadniczą zaletę - to slick z 'E', dzieki temu jest spokój z policją. I jak na slicki, to cena w stosunku do jakości jest do zaakceptowania.
A ten patent z climatronic... normalnie odpadłem. Takie rzeczy lubię - z zewnątrz klasyk, ale wzbogacony o nowoczesne rozwiązania

Re: GRIFFE T16
: 19 sty śr, 2011 10:16 pm
autor: Michal gti
R888 super trzyma nawet na mokrym, tak jak napisał Kubas - "100 razy lepiej niż na każdej innej drogowej oponie"
P.S. Projekt extra
Przyjeżdżam do Was na wiosnę i oglądam na żywo

Re: GRIFFE T16
: 19 sty śr, 2011 10:19 pm
autor: Lord Devil
Michale Ty zawsze masz otwarte zaproszenie, z reszta nie tylko Ty, ale wszystkich nie jestem tu w stanie z imienia wymienic, wiecie kogo mam na mysli BEZELE.

Re: GRIFFE T16
: 19 sty śr, 2011 11:00 pm
autor: marcinpug
Toyki najlepiej jest otworzyć po obu stronach i już można zdecydowanie szybciej podróżować po mokrym . Dla ekstremistów można wykonać 8-12 dodatkowych nacięć i wtedy nawet koleiny można pokonywać bez odjęcia . R888 to najbardziej uniwersalna opona z homologacją drogową E.
Re: GRIFFE T16
: 24 sty pn, 2011 10:25 pm
autor: Marin205
Lord Devil pisze:.......W tym momencie jest przerabiany dosc skomplikowany uklad hybrydowy pseudo klimatyzacji z 205 i klimatroniku z 407 tak aby razem to dzialalo -..........
jest szansa na jakiś opis - może sam bym się pokusił o taką hybrydę - ale nie wiem jak to ugryźć
Re: GRIFFE T16
: 25 sty wt, 2011 9:35 am
autor: Lord Devil
Marin, Ty wiesz, dla Ciebie wszystko. Przygotuje co, jak i dlaczego to wrzuce.
Re: GRIFFE T16
: 25 sty wt, 2011 11:21 am
autor: Marin205
Lord Devil pisze:Marin, Ty wiesz, dla Ciebie wszystko. Przygotuje co, jak i dlaczego to wrzuce.
świetnie - bo nie mam tego modułu 7-mio pinowego i też mnie czeka rzeźba a nie chcę składać tego od tak na dziko
