Strona 14 z 20

Re: Wi205 (bączek)

: 07 paź ndz, 2012 9:24 pm
autor: sekator
krzyska pisze:275zł ze 106-tki są dostępne
po tyle w detalu, pytanie po ile uda się kupić taniej :-)

Re: Wi205 (bączek)

: 15 paź pn, 2012 8:24 pm
autor: Wi205
Up,

Słuchajcie, mam do Was pytanie. Mam do założenia zaciski hamulcowe od 1.9 GTI girling. Jakie wymiary musi mieć tarcza hamulcowa pod te zaciski i jakie tam będą pasować klocki hamulcowe ??. Jeżeli ktoś może zdrobić zdjęcia klocka który wchodzi do girlingów od 1.9 GTI na przód to było by super.

Z tego co sam się zorientowałem to tarcza powinna być:
średnica: 247
grubość tarczy: 20,4 czyli praktycznie 2x tyle co pełna
wysokość 34,2
otwór: 66

O klockach nie wiem prawie nic, słyszałem że były dwa rodzaje.Przynajmniej w handlu widzę ,że są dwa rodzaje i mam dylemat.

Re: Wi205 (bączek)

: 15 paź pn, 2012 9:00 pm
autor: zmac

Re: Wi205 (bączek)

: 15 paź pn, 2012 9:03 pm
autor: pawel
To komplet firmy ATE do 205 GTi 122km XU9JAZ pod Girlinga

Re: Wi205 (bączek)

: 15 paź pn, 2012 9:25 pm
autor: Wi205
Super , bardzo Wam dziękuję za pomoc.

Re: Wi205 (bączek)

: 19 paź pt, 2012 6:22 pm
autor: Wi205
Up,

Jutro od rana zabieram się za przełożenie zacisków girling od 1.9 GTI. Przyjdą nowe tarcze i klocki.
Trochę mi się poprzeciągała w czasie ta przekładka, ale co zrobić. Najważniejsze ,że już można działać :).
Jestem bardzo ciekaw jak auto będzie hamować po tym przeszczepie. Teraz gdy na tyle są nowe tarczówki już czuć sporą różnicę.

Poniżej tradycyjnie, kilka zdjęć części.
DSC00650.JPG
DSC00649.JPG

Re: Wi205 (bączek)

: 20 paź sob, 2012 10:37 pm
autor: Piotrek86
A do tyłu też zakładasz tarcze?

Re: Wi205 (bączek)

: 21 paź ndz, 2012 8:27 pm
autor: grzesiek309
Piotrek86 pisze:A do tyłu też zakładasz tarcze?
Wi205 pisze: Teraz gdy na tyle są nowe tarczówki już czuć sporą różnicę.
:W

Re: Wi205 (bączek)

: 22 paź pn, 2012 9:16 am
autor: Wi205
grzesiek309 pisze:
Piotrek86 pisze:A do tyłu też zakładasz tarcze?
Wi205 pisze: Teraz gdy na tyle są nowe tarczówki już czuć sporą różnicę.
:W
Dzięki, nie mogłem tego lepiej ująć :)

Re: Wi205 (bączek)

: 23 paź wt, 2012 8:48 am
autor: Wi205
Up,

Wczoraj o 20:30 zabrałem się za wymianę przednich zacisków od GTI wraz z tarczami.
Wszystko pasowało P&P za wyjątkiem śrub mocujących zacisk do piasty.Stare zaciski od 1.1 pływały w całości i miały długie śruby zatulejowane, nowe Girlingi od GTI dolną część jarzma mają przykręcone na stałe do piasty znacznie krótszymi śrubami , a pływa sam zacisk z górną częścią jarzma. Operację zakończyłem około 22:00. Problemu dostarczyły natomiast wężyki elastyczne.Po przykręceniu do zaciku, układały się w taki sposób ,że ocierały by o koło. Na razie zrobiłem to na patencie. Ktoś może doradzić jakie wężyki będą tam optymalne ?. Autko hamuje lepiej niż na starych zaciskach. Na efekty jednak będzie trzeba jeszcze poczekać. Tarcze i klocki muszą się dotrzeć.
Niestety nie mam zdjęć bo się spieszyłem, ale jak będę zmieniać opony na zimowe , nie omieszkam pstryknąć kilku fotek jak to wygląda teraz.

Zostało do dokończenia wspomaganie układu kierowniczego.

Re: Wi205 (bączek)

: 23 paź wt, 2012 3:09 pm
autor: Manwe
dałeś wężyki z gti czy z bendix'ów :?: , z bendix'ów będą pasować ale amortyzator będzie je zaciskać o budę przy skręcaniu natomiast wężyki z gti wymagają przeniesienia ramki w nadkolu która trzyma wężyk w miejscu mocowania sztywnego przewodu dodatkowo amortyzator gti ma chyba ramkę trzymającą wężyk, w którą wchodzi ten gumowy krążek umieszczony na wężyku

Re: Wi205 (bączek)

: 24 paź śr, 2012 8:14 am
autor: Wi205
Manwe pisze:dałeś wężyki z gti czy z bendix'ów :?: , z bendix'ów będą pasować ale amortyzator będzie je zaciskać o budę przy skręcaniu natomiast wężyki z gti wymagają przeniesienia ramki w nadkolu która trzyma wężyk w miejscu mocowania sztywnego przewodu dodatkowo amortyzator gti ma chyba ramkę trzymającą wężyk, w którą wchodzi ten gumowy krążek umieszczony na wężyku
Dokładnie. Mam wężyki z bendixów. Na przyszły rok myślę nad wyminą amortyzatorów, wówczas kupił bym od GTI z ramką trzymającą wężyk oraz same wężyki do GTI. Pewnie będą krótsze bo te od bendixów to całkiem długaśne są.

Re: Wi205 (bączek)

: 25 paź czw, 2012 4:02 pm
autor: michallbn
Wi205 pisze:
Manwe pisze:dałeś wężyki z gti czy z bendix'ów :?: , z bendix'ów będą pasować ale amortyzator będzie je zaciskać o budę przy skręcaniu natomiast wężyki z gti wymagają przeniesienia ramki w nadkolu która trzyma wężyk w miejscu mocowania sztywnego przewodu dodatkowo amortyzator gti ma chyba ramkę trzymającą wężyk, w którą wchodzi ten gumowy krążek umieszczony na wężyku
Dokładnie. Mam wężyki z bendixów. Na przyszły rok myślę nad wyminą amortyzatorów, wówczas kupił bym od GTI z ramką trzymającą wężyk oraz same wężyki do GTI. Pewnie będą krótsze bo te od bendixów to całkiem długaśne są.

Właśnie przez to przeszedłem. Po zastosowaniu zawieszenia z gti łącznik stabilizatora tarł o mocowanie przewodu hamulcowego, więc musiałem to wszystko przerabiać. Przewody elastyczne kupiłem od gti.

Re: Wi205 (bączek)

: 25 paź czw, 2012 8:17 pm
autor: Wi205
Słuchacie ludzie. Mam kłopot z wyborem felg stalowych na zimę. Chciałem się Was poradzić.
Planuję kupić 14 cali stalówki. Mam piasty od 1.1 i zaciski od 1.9 Girlingi. Jakie największe ET może mieć felga 14cali aby nie obcierała o zacisk ?.
generalnie jestem na etapie kupna kompletu felg. Jeżeli ktoś z Was ma na sprzedaż naprawdę ładne felgi stalowe 14cali, to rozważę zakup.

Sprawa jest dosyć pilna i proszę wszystkich którzy wiedzą konkretnie jakie felgi będą OK o zabranie głosu.

Pozdrawiam.

Re: Wi205 (bączek)

: 25 paź czw, 2012 8:55 pm
autor: michallbn
Mi fabryczne speedline 14 cali tarły bez dystansów, nie pamiętam ile maja et.