Strona 15 z 22
Re: Stało się - nowa zabawka - prace nad CTI ruszyły
: 05 maja czw, 2011 5:13 pm
autor: Para
Kiedy ktoś wreszcie zacznie sprzedawać takie rzeczy, jak widać zapotrzebowanie jest

Alternator wygląda świetnie
Re: Stało się - nowa zabawka - prace nad CTI ruszyły
: 05 maja czw, 2011 6:45 pm
autor: Maro.wow99
Temat nierdzewki nie jest taki prosty przynajmniej w gti, bo ory środkowy tłumik jest ciężki do zrobienia. Robiąc przelotowy tłumik auto byłoby za głośne, więc trzeba się trzymać oryginału trudnego w wykonaniu (dwie komory wygłuszające jedna rozprężna), a drugą zagadką jest gięcie wydechu pod belką, na dwa tłumiki robione tym samym sposobem, tak samo doginane jak ory. Oba było trzeba przerabiać w okolicy końcowego tłumika. Stawiając się na miejscu potencjalnego nabywcy takiego tłumika, który przy montażu może nie pasować, to Pan Spec może mieć więcej zwrotów, niż zysku. Lepiej poczekać aż Pan Spec wymyśli jakiś patent, żeby pasowało na 100%. Ale trzymam rękę na pulsie

w przyszłym tygodniu będę pracować nad rozpórkami dolną i górną z nierdzewki

Re: Stało się - nowa zabawka - prace nad CTI ruszyły
: 05 maja czw, 2011 10:12 pm
autor: Orfister
Maro - jestem pod wrażeniem, serio. Bardzo mi się podoba Twoje podejscie...wszystko na glanc - tak trzymaj.
Zgadzam się, warto byłoby zaprzęgnąć tego Twojego speca do klubu - miałby co robić, wydechy i te rurki do układu chłodzenia i pewnie jeszcze by się coś znalazło.
Wg mnie również CTI zdecydowanie lepiej wygląda na tych szarych 15kach niż na tych, które miałeś poprzednio

Re: Stało się - nowa zabawka - prace nad CTI ruszyły
: 07 maja sob, 2011 8:47 pm
autor: Maro.wow99
Dziś był piękny dzień, więc z rana popracowałem nad cti pomalowałem czarnym matem spalone od słońca obudowy przycisków szyb elektrycznych i założyłem nowe ory przełączniki podświetlane, których i tak nie podświetla

Potem trochę pojeździłem bez daszku, a z wieczora znowu coś kręciłem.
Stara rurka:
przy odkręcaniu wystąpił problem wieku starczego, śruby się urwały więc rozwierciłem i przegwintowałem,
a oto ślady po szesnastkach - przy maksymalnym skręcie ocierały o podłużnicę
w okolicy muf montażowych rurki wody pokazały się lekkie oznaki starzenia, więc przeszlifowałem i zabezpieczyłem
A tu już po malowaniu
I finisz. Żeby następnym razem jak tam będę zaglądać nie było niespodzianek użyłem śrubek ze stali nierdzewnej na imbus

Re: Stało się - nowa zabawka - prace nad CTI ruszyły
: 07 maja sob, 2011 10:29 pm
autor: Czak
przy odkręcaniu wystąpił problem wieku starczego, śruby się urwały więc rozwierciłem i przegwintowałem,
a oto ślady po szesnastkach - przy maksymalnym skręcie ocierały o podłużnicę
Mialem to samo tyle ze ja mialem 195/60/15
Re: Stało się - nowa zabawka - prace nad CTI ruszyły
: 08 maja ndz, 2011 12:07 am
autor: Manwe
a śrubki z nierdzewki nie wywołają reakcji korodogennej wokół czasem
2mouse pisze:
Musisz wziąć jeszcze pod uwagę że zetknięcie stali stopowej (nierdzewnej lub kwasoodpornej) ze tzw. czarną, powoduje powstanie ogniwa elektrochemicznego i przyspieszoną korozję elementu bardziej korozywnego. Rozwiązaniem byłaby dodatkowa nakrętka z materiału jeszcze bardziej korozywnego od stali, np. magnezu... wymieniałbyś ją sobie co pół roku, mniej więcej...
Re: Stało się - nowa zabawka - prace nad CTI ruszyły
: 08 maja ndz, 2011 9:44 am
autor: Maro.wow99
Już zastosowałem sporo śrub z nierdzewki w cti i byłym srebrnym gti i nie było problemu zawsze się odkręciło
Re: Stało się - nowa zabawka - prace nad CTI ruszyły
: 08 maja ndz, 2011 6:11 pm
autor: 2mouse
Testowałem połączenia różnych materiałów (miesiąc w solance o stopniu stężenia warszawskiej ulicy w lutym) i najlepsze wyniki daje klasa A2 z czarną stalą, znaczy tydzień do korozji wgłębnej (oczywiście nierdzewka bez śladu) czarna z czarną 8 dni, kwasówka z czarną 6 dni (kwasówka jak nierdzewka). Natomiast kwasówka i śruba ocynkowana to porażka, 16 godzin do całkowitego zejścia ocynku...

Jednym słowem, jeśli zastosuje się klasę A2 i polakierowaną (zaizolowaną) solidnie (proszkowo) stal czarną, nie powinno się nic dziać przez czas dłuższy.
Ale o ile mi wiadomo, dodatkowa nakrętka z magnezu załatwia problem do czasu rozkładu magnezu. Wg mojego źródła (doktorat z zapobiegania korozji w konstrukcjach stalowych), wymiana raz na 12 - 18 miesięcy załatwia sprawę. W każdym bądź razie powoli przymierzam się do produkcji elementów z magnezu do zastosowań antykorozyjnych i zobaczymy jak to zadziała...
Re: Stało się - nowa zabawka - prace nad CTI ruszyły
: 08 maja ndz, 2011 6:18 pm
autor: Maro.wow99
Cti zimy nie pamięta już dość dawno a po deszczu też rzadko jeździ więc śruby z nierdzewy wytrzymają
Re: Stało się - nowa zabawka - prace nad CTI ruszyły
: 08 maja ndz, 2011 6:23 pm
autor: 2mouse
Maro.wow99 pisze:więc śruby z nierdzewy wytrzymają
Na pewno i jeszcze trochę. Ale miejsce styku z czarną stalą już mniej...

Re: Stało się - nowa zabawka - prace nad CTI ruszyły
: 13 maja pt, 2011 10:33 pm
autor: Maro.wow99
Blachy po piaskowaniu i nowe gumowe prowadnice gumowe z aso i zderzak z gti będzie zamontowany juto fotki
Re: Stało się - nowa zabawka - prace nad CTI ruszyły
: 15 maja ndz, 2011 5:03 pm
autor: Maro.wow99
Fotki z wczorajszego małego zlotu w Czechach, mój cti był jedynym 205 na zlocie
Mały zlot, jedyne 205, ale nie jedyny peugeot, mega przeżycie po przejażdżce i ogromna chęć posiadania ale niestety nie na sprzedaż
Re: Stało się - nowa zabawka - prace nad CTI ruszyły
: 15 maja ndz, 2011 5:51 pm
autor: aeli
ładne T16

twoje CTI też jest mega śliczne

Re: Stało się - nowa zabawka - prace nad CTI ruszyły
: 15 maja ndz, 2011 7:24 pm
autor: Para
Maro z tego co wiem to są teraz w Polsce 3 T16 do sprzedania

Re: Stało się - nowa zabawka - prace nad CTI ruszyły
: 15 maja ndz, 2011 7:30 pm
autor: Maro.wow99
Jak sprzedam 206 to może T16
