205 Forever GTI-6
-
- Junior
- Posty: 473
- Rejestracja: 20 lut sob, 2010 6:10 pm
- Posiadany PUG: 205 GTI
- Numer Gadu-gadu: 6928887
- Lokalizacja: zdecydowanie Podkarpacie
Re: 205 Forever GTI
W sumie racja mało to zrozumiale napisałem.
Jeżeli chodzi o zwrotnice z GTI to rozstaw otworów jest taki sam jak w zaciskach brembo pod warunkiem że są z 406.
Jeżeli chodzi o zwrotnice z GTI to rozstaw otworów jest taki sam jak w zaciskach brembo pod warunkiem że są z 406.
Sprzedam dużo części do skrzyń biegów BE1/BE3 (dzwony, korpusy, koła zębate, dyferencjały itd)
- Haku
- Uzalezniony
- Posty: 508
- Rejestracja: 02 cze czw, 2005 1:36 am
- Posiadany PUG: 205 Forever GTI-6
- Numer Gadu-gadu: 5369054
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: 205 Forever GTI
Tarcza z 206RC to wg mnie nie do końca najlepszy wybór. Owszem pasuje, ale jej grubość to 26mm. Standardowo w 406 3.0V6 mamy tarczę w wymiarze 305mm x 28mm czyli o dwa milimetry grubszą. Stąd właśnie decyzje o zastosowaniu tarcz z Xantii o grubości o 2mm większej niż tarcze od 206RC.Maro.wow99 pisze:Zacisk brembo zwrotnica z 1.9gti tarcza z 206 rc i wszystko pasuje poza wagą bo trochę wzrasta
Co do wagi to zaciski Brembo są lżejsze od zacisków z 307 2.016V i to dość sporo ze względu na aluminiową konstrukcję. Standardowe zaciski z 307 pod tarcze 283mm x 26mm ważą 5,6 kg, zaś czterotłoczki z 406 coupe tylko 3,8kg.
Jeśli chodzi o wagę tarcz to zestaw do 206 RC to waga 7kg. Nie wiem ile ważą tarcze w rozmiarze 288mm x 28mm, ale oryginalne tarcze do 3.0 V6 w rozmiarze 305mm x 28mm ważą 7,8kg.
Summa summarum - zestaw który aktualnie zakładam wagowo będzie i tak lżejszy od zestawu z Peugeota 307 2.0 16V z tarczą 283mm x 26mm który aktualnie jest założony na aucie.
Jeśli zaś porównać Brembo z seryjnym, malutkim zaciskiem ze zwykłego 1.9 GTI to już tak kolorowo nie jest. Seria czyli zacisk plus tarcza 247mm x 20,4mm waży łącznie 7,1 KG. Brembo + tarcza 305mm x 28mm to już waga 11,6kg . Podejrzewam że zestaw czterotłoczków z tarczą 288mm x 28mm będzie ważył około 10,8kg.
Peugeot 205 Forever GTI-6 / 170,5KM 198,9Nm
- Lord Devil
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2609
- Rejestracja: 26 mar pt, 2004 1:44 pm
- Posiadany PUG: 205 CTi i 205 GTi Griffe
- Numer Gadu-gadu: 6446898
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: 205 Forever GTI
Haku i bardzo dobrze. Licze, ze przy tak dopieszczonym aucie nie pojdziesz na skroty i nie zalozysz zaciskow w takim stanie, tylko zostana odmalowane.
Car Valeting, Car Detailing.
- kubas
- Maniak
- Posty: 1183
- Rejestracja: 14 lip pt, 2006 10:15 am
- Posiadany PUG: rallye
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Re: 205 Forever GTI
I po co wam takie hamulce?? seryjne blokuja rozgrzanego slicka na torze..
- Lord Devil
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2609
- Rejestracja: 26 mar pt, 2004 1:44 pm
- Posiadany PUG: 205 CTi i 205 GTi Griffe
- Numer Gadu-gadu: 6446898
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
- kubas
- Maniak
- Posty: 1183
- Rejestracja: 14 lip pt, 2006 10:15 am
- Posiadany PUG: rallye
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Re: 205 Forever GTI
no chyba tylko 

-
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2689
- Rejestracja: 04 paź pn, 2004 12:33 pm
- Numer Gadu-gadu: 10090927
- Lokalizacja: Karlstad/Lublin
Re: 205 Forever GTI
Nie wiem jak reszta ale dla mnie ory heble to śmietnik i po prostu sie ich boje bo mam wrażenie ze ich nie ma!!!!!!
Kazda morda pasuje do Forda!
- sekator
- Maniak
- Posty: 1269
- Rejestracja: 28 paź pt, 2005 1:04 pm
- Posiadany PUG: RADON Jelous, 1,9gti, Cupra Ateca, KIA Sorento'15 .. dosłownie "było" 1,3rallye :-(
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: 205 Forever GTI
dokładnie tak jest, przy zwykłej jeździe czy takich upalankach w jakich ja jeżdżę seria spokojnie blokuje slicka i jeszcze nigdy jej nie przegrzałem tak żeby stracić hamuleckubas pisze:I po co wam takie hamulce?? seryjne blokuja rozgrzanego slicka na torze..

może gdzieś na torze w Poznaniu przy całodniowym upalaniu byłby sens ?
http://www.mplenergy.pl/ - akumulatory przemysłowe VRLA: AGM, żelowe oraz źródła energii odnawialnej
- jozek
- Maniak
- Posty: 1168
- Rejestracja: 15 cze ndz, 2008 12:33 am
- Posiadany PUG: 205 GTI Mi16, 2x205 CTI, 205 Gentry Turbo CT, 205 Gutmann, 205 Cj, 205 RG 3D
- Numer Gadu-gadu: 4886607
- Lokalizacja: Kraków
Re: 205 Forever GTI
W Mi16 mam tarcze 266 z zaciskami z 306xsi. W tct mam ory hamulce. Porównanie więc mam. W migaczu hamulec kojarzy mi sie z Toyotą Yaris pomijając kwestie braku ABSu. Reasumując nie jest zaletą ze tak łatwo można zblokować koła.
- sekator
- Maniak
- Posty: 1269
- Rejestracja: 28 paź pt, 2005 1:04 pm
- Posiadany PUG: RADON Jelous, 1,9gti, Cupra Ateca, KIA Sorento'15 .. dosłownie "było" 1,3rallye :-(
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: 205 Forever GTI
ehh .......
http://www.mplenergy.pl/ - akumulatory przemysłowe VRLA: AGM, żelowe oraz źródła energii odnawialnej
- Haku
- Uzalezniony
- Posty: 508
- Rejestracja: 02 cze czw, 2005 1:36 am
- Posiadany PUG: 205 Forever GTI-6
- Numer Gadu-gadu: 5369054
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: 205 Forever GTI
Nie byłbym sobą gdybym zamontował je w takim stanie. Szczególnie że sam ich montaż to raczej zabieg upiększający niż upgrade mający na celu znacząco poprawić hamowanie. Zestaw z 307-ki który aktualnie jest na aucie, hamuje wystarczająco dobrze i nie ma bata żeby przegrzać go jeżdżąc po zwykłych drogach (przynajmniej mi się to nigdy nie udało).Lord Devil pisze:Haku i bardzo dobrze. Licze, ze przy tak dopieszczonym aucie nie pojdziesz na skroty i nie zalozysz zaciskow w takim stanie, tylko zostana odmalowane.
To na co liczę przy okazji tego swapa to efekt bardziej wyczuwalnego momentu kiedy hamulce "biorą". Jeździłem znajomego Renault 5 GT Turbo, uzbrojoną właśnie w te heble i wrażenia były jak najbardziej na plus. Po za tym konkretny, duży zacisk w dużej feldze to wg mnie taka motoryzacyjna biżuteria, którą zawsze chciałem mieć na aucie, a teraz przyszedł po prostu czas na jej montaż

Peugeot 205 Forever GTI-6 / 170,5KM 198,9Nm
- Lord Devil
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2609
- Rejestracja: 26 mar pt, 2004 1:44 pm
- Posiadany PUG: 205 CTi i 205 GTi Griffe
- Numer Gadu-gadu: 6446898
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: 205 Forever GTI
Proste. Duze kolo - duzy hebel. Nie ma to jak 17" na 205 i tylna tarcz lub beben 

Car Valeting, Car Detailing.
- krzyska
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2097
- Rejestracja: 02 paź pt, 2009 9:49 pm
- Posiadany PUG: Forever, Griffe, Honda CB125Twin 1978, Alfa Romeo 147JTDm, P207UjemnieDynamiczny, Patriot KS90
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: okolice Kruszwicy
Re: 205 Forever GTI
Mieć, niekoniecznie wykorzystywać na maxa. A jakby tak wrzucić te 170koni będzie jak znalazłHaku pisze: Po za tym konkretny, duży zacisk w dużej feldze to wg mnie taka motoryzacyjna biżuteria, którą zawsze chciałem mieć na aucie, a teraz przyszedł po prostu czas na jej montaż

Korci mnie ponownie zobaczyć to autko w realu...
GTI_Efekt Masy 
- Haku
- Uzalezniony
- Posty: 508
- Rejestracja: 02 cze czw, 2005 1:36 am
- Posiadany PUG: 205 Forever GTI-6
- Numer Gadu-gadu: 5369054
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: 205 Forever GTI
Korzystając z uprzejmości Tomka, zamieszczam jedno ze zdjęć jego autorstwa z dzisiejszego przejazdu na jedną z lokalizacji otwarcia sezonu Youngtimer Warsaw. Jak widać, sezon na jazdę bez dachu został również rozpoczęty 

Peugeot 205 Forever GTI-6 / 170,5KM 198,9Nm
- Haku
- Uzalezniony
- Posty: 508
- Rejestracja: 02 cze czw, 2005 1:36 am
- Posiadany PUG: 205 Forever GTI-6
- Numer Gadu-gadu: 5369054
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: 205 Forever GTI
Dziś dotarł kolejny element układanki
Nowe tarcze TRW do Xantii 3.0V6 o wymiarach 288mm x 28mm. Zastanawiałem się początkowo czy nie dać szansy polskim tarczom z serii Mikoda GT (nacinane i nawiercane), z uwagi iż mają całkiem niezłe opinie, ale ostatecznie wybór padł na tarcze gładkie. Tu pierwszy ból: niby tylko 41mm średnicy więcej niż seria, a cena wyższa prawie trzykrotnie :/ No ale czego się nie robi dla Puga 


Peugeot 205 Forever GTI-6 / 170,5KM 198,9Nm