Strona 17 z 22

Re: Peugeot 205 <<Miami Blue >>

: 13 kwie wt, 2010 11:32 am
autor: Para
Druan cholera, to jakieś fatum chyba nad tym autem. Wczoraj spędziliśmy dobre pare godzin przeglądając wiązkę, porównując wszystko z tą u mnie w samochodzie bo tak się składa że mamy taką samą.

Już nie pamiętam jaki to się skończyło, ale chyba wszystko się zgadzało pod koniec... Jeszcze jakieś pomysły druan ? Dalej będziesz grzebał w wiązce ?

Re: Peugeot 205 <<Miami Blue >>

: 13 kwie wt, 2010 12:18 pm
autor: jozek
Para pisze:Druan cholera, to jakieś fatum chyba nad tym autem. Wczoraj spędziliśmy dobre pare godzin przeglądając wiązkę, porównując wszystko z tą u mnie w samochodzie bo tak się składa że mamy taką samą.

Już nie pamiętam jaki to się skończyło, ale chyba wszystko się zgadzało pod koniec... Jeszcze jakieś pomysły druan ? Dalej będziesz grzebał w wiązce ?
Na 10 pinie brakowało masy w rzędzie 19sto pinowym. Trzeba zobaczyć dokąd idzie ten przewód.

Re: Peugeot 205 <<Miami Blue >>

: 13 kwie wt, 2010 5:00 pm
autor: Para
Faktycznie, ten brązowy - numer 27

Re: Peugeot 205 <<Miami Blue >>

: 13 kwie wt, 2010 6:46 pm
autor: moralez
przewod 27 idzie do cewki wg schematu 8)

Re: Peugeot 205 <<Miami Blue >>

: 13 kwie wt, 2010 7:36 pm
autor: Para
tylko, że cewka jest sprawna, sprawdzaliśmy ją u mnie PLUS zakładaliśmy do Druana nową i sprawdzaliśmy napięcie na pinach.

Re: Peugeot 205 <<Miami Blue >>

: 13 kwie wt, 2010 7:39 pm
autor: moralez
Nie twierdze, ze cewka jest zla 8)

Re: Peugeot 205 <<Miami Blue >>

: 13 kwie wt, 2010 7:43 pm
autor: Para
Na 10 pinie brakuje masy ale tylko przy wyłączonej stacyjce , więc teoretycznie nie powinno to mieć znaczenia. Po przekręceniu stacyjki wszystko się zgadza :/

Re: Peugeot 205 <<Miami Blue >>

: 13 kwie wt, 2010 7:54 pm
autor: moralez
Jakkolwiek to dziwne, bo w komputerze raczej nic nie jest sterowane masa 8) Z 10 pinu idzie przewod do sondy lambda 8)
Najpierw bym sprawdzil czemu przekazniki nie dzialaja.

Re: Peugeot 205 <<Miami Blue >>

: 13 kwie wt, 2010 7:59 pm
autor: Para
Policzylismy, jest to pierwszy rząd w połączeniu z kompem.

Re: Peugeot 205 <<Miami Blue >>

: 13 kwie wt, 2010 11:52 pm
autor: gad
Para, pomyliło ci się wszystko:D Brakowało na kablu numer 27 masy bo nie była wtyczka podpięta! A na tym kablu z pierwszego rzędu, na którym faktycznie nie ma masy, nie mogliśmy znaleźć numeru 8)

Re: Peugeot 205 <<Miami Blue >>

: 13 kwie wt, 2010 11:55 pm
autor: moralez
jesli to sygnalowy z lambdy to mozecie dlugo szukac tej masy 8)

Re: Peugeot 205 <<Miami Blue >>

: 14 kwie śr, 2010 9:40 am
autor: gad
moralez pisze:jesli to sygnalowy z lambdy to mozecie dlugo szukac tej masy 8)
Raczej nie jest to sygnałowy z lambdy bo u Pary na tym pinie jest masa, bez względu na to czy się wyłączy czy włączy zapłon.

Re: Peugeot 205 <<Miami Blue >>

: 14 kwie śr, 2010 12:05 pm
autor: moralez
ja mowie o 10 pinie wg schematow, moze liczycie od 2 strony 8)

Re: Peugeot 205 <<Miami Blue >>

: 14 kwie śr, 2010 9:10 pm
autor: druan
ja już nie mam pomysłu szczerze wam powiem że załamke mam co do przekaźników to z tych zielonych jeden ma działać i jeden działa co do tego koło kompa wiemy że jest odpowiedzialny za pompe paliwa u mnie paliwo jest ale iskry nie ma i du...zbita bo dalej nie wiem co mu jest wiązka od kompa się pokrywa z wiązką pary napiecia do cewki dochodzą to czemu dalej na kable nie wychodzi wysokie napięcie???:(:(

Re: Peugeot 205 <<Miami Blue >>

: 14 kwie śr, 2010 9:23 pm
autor: moralez
przywiez go do mnie :mrgreen:
o powstaniu iskry decyduje komputer sygnalem przez modul. Sprawdzales czy masz podlaczona mase (przez wtyczke i przewodem)do modulu ?