Strona 3 z 3
Re: Zapowiada się dłubanko
: 21 gru ndz, 2008 1:36 pm
autor: moralez
to zmien kolo skoro ma taki wielki luz...
Re: Zapowiada się dłubanko
: 21 gru ndz, 2008 3:19 pm
autor: KrakerSx
Dobra poradziłem sobie z tym problemem.
Teraz tak, pierwszy i czwarty tłok są na górze i można je podczyścić, z kolei drugi i trzeci są na dole, czy wyjmując blokadę koła zamachowego i kręcąc wałem głównym, aż tłoki 2 i 3 znajda się na górze, po czym wyczyszczę je i znowu doprowadzę do tego iż 1-4 tłok będzie na gorze a 2-3 na dole, i zablokuje ponownie koło zamachowe, nic się nie stanie ??
Re: Zapowiada się dłubanko
: 21 gru ndz, 2008 3:29 pm
autor: Banita
Po diabla?
Ropy nalej, na noc zostaw i z glowy.
Re: Zapowiada się dłubanko
: 21 gru ndz, 2008 3:35 pm
autor: KrakerSx
Z zaworami to samo ?? Bo nie zamierzam ich zdejmować a nagar też jest na nich. Mogę tak samo zalać ropą na noc ??
Edit
Tak wyglądają u mnie tłoki, są tylko lekko zabrudzone nagarem.

Re: Zapowiada się dłubanko
: 21 gru ndz, 2008 4:38 pm
autor: moralez
KrakerSx pisze:Dobra poradziłem sobie z tym problemem.Teraz tak, pierwszy i czwarty tłok są na górze i można je podczyścić, z kolei drugi i trzeci są na dole, czy wyjmując blokadę koła zamachowego i kręcąc wałem głównym, aż tłoki 2 i 3 znajda się na górze, po czym wyczyszczę je i znowu doprowadzę do tego iż 1-4 tłok będzie na gorze a 2-3 na dole, i zablokuje ponownie koło zamachowe, nic się nie stanie ??
pewnie sie stanie bo nie wspominasz nic o zabezpieczeniu tulei. Jesli tego nie zrobisz to na 90% wyjda ci tuleje 2 i 3 do gory razem z tlokami
Pomijam juz fakt ze jest o tym wspomniane w ksiazce "sam naprawiam - peugeot 205", ale kto dzis czyta ksiazki
KrakerSx pisze:Z zaworami to samo ?? Bo nie zamierzam ich zdejmować a nagar też jest na nich. Mogę tak samo zalać ropą na noc ??
zalej i przy okazji przekonasz sie o tym czy masz szczelnosc na zaworach.
Re: Zapowiada się dłubanko
: 21 gru ndz, 2008 5:56 pm
autor: KrakerSx
Moralez czytałem rozdział dotyczący, silnika wiele razy, ale zawsze zapominam że mam mokre tuleje w silniku.
Wielkie dzięki za porady.
