Strona 3 z 5

: 09 maja pn, 2005 4:05 pm
autor: invictus
hehe niezle... mi a do ilu obrotow ci ciagnie?? bo ja mam 74 na 1 przy odciaeciu 6700 ale do takich wartosci nie warto ciagnac bo moc traci 65 wystarczy zupelnie

: 09 maja pn, 2005 4:09 pm
autor: mi
mój odcina przy 7000 :shock: i ciąg ma w zasadzie do końca, czyli osiemdziesiąt parę. 200 osiągam na czwóreczce :evil: Po jaką cholerę mi piątka nie wiem :wink:

: 09 maja pn, 2005 4:13 pm
autor: invictus
no to ladnie.... przy 204 mam na 5 odciecie... na 4 to moze 170 pojdzie masz xu9ja bez kata i skrzynie od gt a nie gti?? tez bym chcial nie walic na trasie caly czas na 5 tys...

: 09 maja pn, 2005 4:14 pm
autor: JoT_JoT
no ja mam przy 1,1 odcieńcie przy około 6500 jak miałem 1,0 to do setki jakieś 17 sekund teraz hmm możliwe że 13-14 ale msuze sprawdzić jak przy 1,1 to na 2 tak do 90 poleci przy 1,0 może nawet do 100 bo nie było odcięcia ale to już przesada :) 16 sekund to sałby wynik musisz coś nad tym popracować

: 09 maja pn, 2005 4:16 pm
autor: mi
mój to w zasadzie pólautomat - wrzucam czwóreczkę i jadę od 50 do końca ;) invictus - może się zamienimy, mnie już cholera bierze :P
P.S. GT to GranTurismo, coś jak Ferrari 612, nie wersja puga ;)

: 09 maja pn, 2005 4:18 pm
autor: invictus
hehe w sumie... a halogeny ci dzialaja?? bo bez tego to ja nie jade :mrgreen:
Wiem co to gt chodzi mi o to ze byl 1,4 gt i xs gt byl 5-drzwiowy i wiekszosc firm motoryzacyjnych nazywa swoje modele gt a ze tak nie powinno wbyc to juz inna bajka...

: 09 maja pn, 2005 4:23 pm
autor: woocash
ee no wiem w sumie, tylko nie zapominajcie, ja mam XY7, i te niby 60 km.
silnik nie jest w złym stanie, ale swoje już ma.

mam skrzynie Bcośtam cośtam 3 wyliczy mi ktoś max prędkość na 2-ce?
wtedy wynik byłby o niebo lepszy :)

: 09 maja pn, 2005 4:26 pm
autor: invictus
po co liczyc ?? to nie ma sensu woocash musisz wyczuc, i zmieniac bieg kiedy zaczyna slabiej ciagnac a nie jak juz przestanie jak masz 60 km to kolo 13,5 -14 s powinienes uzyskac bo ta 106 o ktorej wspomnialem ma cale kosmizcne 50km. Aha najwazniejsze to chyba szybko zmieniac biegi jak to opanujesz to stary... tylko nie przesadzaj bo u mnie juz synchro zaczyna nawalac...

: 09 maja pn, 2005 4:28 pm
autor: blaszka
ALE DZIWNE PODEJSCIE ZMIENIAC BIEK PATRZAC ILE SIE MA NA LICZNIKU A MÓGŁBYM NI EMIEC OBROTOMIERZA ANI PRĘDKOSCIOMIERZA I TAK BYM WIEDZIAŁ KIEDY MAM ZMIENIC BIEG TAK JAK PISZE INVICTUS TO SIE CZUJE

: 09 maja pn, 2005 4:30 pm
autor: woocash
albo ma sie dymowy wskaźnik uszkodzenia silnika...:)
może jeszcze spróbuje :)
ale chętnie zapoznałbym się z teoretycznymi wyliczeniami

: 09 maja pn, 2005 4:32 pm
autor: invictus
ooo wez to poczuj nie mecz puga - daj mu spokoj :mrgreen:

: 09 maja pn, 2005 4:34 pm
autor: invictus
Nie wiem gdzie ale gdzies w necie powinno cos byc - poszukam jakby co to tu zamieszcze, ale powiem ci ze wg tabel( do gti sa latwo dostepne) moj ciagnie do 74 i tak jest ale nie ma sensu wchodzic pow. 65 bo moment traci

: 09 maja pn, 2005 4:47 pm
autor: woocash
co 74?
mówisz o 7400 rpm?
nie mam obrotomierza..
czy o prędkości na 1-ce :twisted:

: 09 maja pn, 2005 4:47 pm
autor: invictus
nic nie moge znalez o tym silniku
sorry...

: 09 maja pn, 2005 4:48 pm
autor: mi
a halogeny ci dzialaja?? bo bez tego to ja nie jade
w sumie działają, ale czasem prawy coś miga :shock:
święte słowa, chłopcy - utratę ciągu czuć i nie ma sensu męczyć bolidu do odcięcia... Ja w seju (55 km, koło 820 kg z audio) mieszczę się w 14 sekundach, więc woocash ćwicz, ćwicz (i siebie, i lewka :wink: )