Strona 3 z 3

: 21 maja sob, 2005 7:37 pm
autor: Kaktus
no to juz wiesz dlaczego ci sie silnik grzeje?

Radiatory nic tu nie pomoga.

Jak juz dojdziesz do ladu z silnikiem, ze nie bedzie sie olej dostawal do plynu, to zalej silnik Petrygo i bedzie git.

A dlaczego Petrygo a nie woda?

Woda gotuje sie w 100stopniach a Petrygo w 130
Woda ma mniejsza gestosc od Petrygo, wiec gorzej odprowadza cieplo.
Woda nie smaruje pompy wodnej.

Mysle ze 3 argumenty wystarcza.

A tego Minerala to jakiej firmy lejesz?

: 21 maja sob, 2005 8:17 pm
autor: woocash
ee takiego co to go nie polecacie... Castrola, dziewczyna kupowała..... :lol:

no jak się dowiesz o tego leżaka to pogadamy:)
mój jest naprawde w dobrym stanie.... tylko ten pieprzony przeciek.

: 21 maja sob, 2005 9:32 pm
autor: Yahoo
Kaktus, a czy petrygo nie rozszczelnia układu chłodzenia, tzn. na końcach węży itp ?
stosowałem kiedyś borygo alu i był koszmar :(
kumpel lał petrygo i miał podobne objawy...
słyszalem, że dobrym rozwiązaniem jest zastosowanie koncentratu jakiegoś firmowego np. shell

: 21 maja sob, 2005 9:45 pm
autor: Kaktus
Ja nie mam zadnych problemow!

Widocznie musiales miec stare bardzo weze. Ja od zawsze jezdze na petrygo i sprawdza sie wysmienicie!

: 21 maja sob, 2005 9:51 pm
autor: Yahoo
no to spoker, dzięki za radę :wink:

: 17 cze pt, 2005 3:17 pm
autor: invictus
No to jest ta chlodnic co mowielm wczesniej ze zamieszcze sorry ze dopiero teraz i za jakosc - no ale telefon...

: 17 cze pt, 2005 5:47 pm
autor: tomek
Hmm sama puszka jest podobna do tych montowanych na bloku tyle że dochodzą przewody olejowe....
W którym miejscu w obieg wody jest podłączona?

: 17 cze pt, 2005 5:51 pm
autor: invictus
Na dole zdjecia sa przewody olejowe a te z lewej sa z plynem chlodniczym

: 17 cze pt, 2005 5:56 pm
autor: tomek
Wszystko jasne :wink:
Wiem, mam taką montowaną na blok (więc przewody olej. odpadają)
i muszę włączyć ją w obieg wody i zastanawiam sie gdzie najlepiej....

: 17 cze pt, 2005 6:00 pm
autor: invictus
Masz taka??
Ja nie mialem wczesniej :( w poprzednim sprzecie...

: 17 cze pt, 2005 7:14 pm
autor: Kaktus
Oj ktos chce chyba silnik zatrzec :D

Wymien ten filtr na Purfluxa!

Mam kumpla co pracowal w ASO Citroen'a i remontowal chyba z 10 silnikow, ktore sie zatarly na dole - wszystkie mialy wkrecone Filtrony.

Podobno jest roznica w jakims tam zaworku ktory jest w filtrze.

: 17 cze pt, 2005 7:52 pm
autor: invictus
Powaznie??

Musze sie dowiedziec dokladnie co i jak

Ale powiem ci ze wczesniej jezdzilem dieslem na takim filtronie i po 10 tys naprawde ostrego meczenia samochodu (czyli prawie caly czas deska i obroty blisko max) to jak spuszczalem olej to wogole nie byl wodowaty i nawet dosc czysty...

Ale popytam bo ryzykowac nie warto...

: 17 cze pt, 2005 10:40 pm
autor: Yahoo
rózne są zdania - fakt, od zawsze używam filtrów oleju MANN - a